dumpvalve

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
robert001
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 30 sep 2001 0:00
Locatie: amsterdam

Bij toeval kwam ik er achter dat de dumpvalve (r21 tbo) al bij 0.7 bar begint te lekken er is dus va .7 bar een constante lek, lijkt mij overbodig of zelfs zonde van het vermogen of heeft dit soms een andere reden die ik niet ken ? de dumpvalve is overgens wel goed. wie kan mij hier iets zinnigs over zeggen ?
groetjes robert
Michiel
Berichten: 481
Lid geworden op: za 13 okt 2001 0:00
Locatie: Roosendaal

Kan zijn dat je membraan van je valve kapot is; Is bij mij nl ook het geval. Even opendraaien en bekijken weet je gelijk of het dit is.
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Chrisv
Berichten: 1295
Lid geworden op: ma 18 jun 2001 0:00
Locatie: Noord Brabant (Sint Anthonis) 2 x GTT Ph2 '88

Michiel schreef:Kan zijn dat je membraan van je valve kapot is; Is bij mij nl ook het geval. Even opendraaien en bekijken weet je gelijk of het dit is.
Ik denk dat het hier om een bosch dumpvalve gaat....??? niet?
some people are alive only because it's illegal to kill them
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

volgens info van rapers mag dat nie, maar is dat wel gekend bij de 21T,
maar mag pas afblazen tot jij het max druk hebt,dus lekt die.afgooien die rommelen prima racing dupvalve,heb ik al 1 jaar zonder 1 probleem,en het geluid he(kicke)
Plaats reactie