Friday Nightmeeting Oss I
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
dat wordt denk ik na de grootte meeting van 2 novemberTom schreef:
<< Vind dat we ook eens een data moeten prikken om met zijn allen naar een FNB te gaan>>
Laatst gewijzigd door Johan op zo 6 okt 2002 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ga pas weer als die drempels daar pleite zijn, anders rij ik er volgens mij m'n uitlaat onderuit.Tom schreef:gewoon komen man!! Dit word een drukke avond![]()
<< Vind dat we ook eens een data moeten prikken om met zijn allen naar een FNB te gaan>>

-
Zo staat 't in m'n autopapieren: op grijs kenteken dus.Tom schreef:vanwaar Bestel in jouw sign.
Geen achterbankje maar een flinke kist MDF en dichte achterzijruiten met de standaard "spoilertjes" zoals Merijn al zei.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Merijn schreef:Wanneer: Vrijdag 18 oktober 2002, 20.00 uur
Waar: McDonald's Beuningen
Wie:
Merijn, 5GTT Ph.1
Tom, 5GTT Ph.2
Jesper, Clio GP
Johan, Clio 16v
Rob, Clio 16v
Peter, 5GTT Ph.2
Paskie, Clio 16v
Vult u maar aan!
zal wel tot een uur of half elf, elf uur zijn...dat schiet dus niet op om erna nog te komen...Merijn schreef:Tot hoe laat moet je werken?

Wanneer: Vrijdag 18 oktober 2002, 20.00 uur
Wie:
Merijn, 5GTT Ph.1
Tom, 5GTT Ph.2
Jesper, Clio GP
Johan, Clio 16v
Rob, Clio 16v
Peter, 5GTT Ph.2
Paskie, Clio 16v
Vult u maar aan!
Ik kom denk ik niet....ik pas niet tussen dit brute geweld met met 1400'tje...
nu ff zonder gein...ik zal proberen een vervanger te regelen, want als er zo'n grote opkomst is, dan wil ik zeker wel komen
Jullie horen het asap 
Wie:
Merijn, 5GTT Ph.1
Tom, 5GTT Ph.2
Jesper, Clio GP

Johan, Clio 16v
Rob, Clio 16v
Peter, 5GTT Ph.2
Paskie, Clio 16v
Vult u maar aan!
Ik kom denk ik niet....ik pas niet tussen dit brute geweld met met 1400'tje...

nu ff zonder gein...ik zal proberen een vervanger te regelen, want als er zo'n grote opkomst is, dan wil ik zeker wel komen

Ik voel me "bijna" verplicht zohaaz (lambal) schreef:Wanneer: Vrijdag 18 oktober 2002, 20.00 uur
Wie:
Merijn, 5GTT Ph.1
Tom, 5GTT Ph.2
Jesper, Clio GP![]()
Johan, Clio 16v
Rob, Clio 16v
Peter, 5GTT Ph.2
Paskie, Clio 16v

ruilen van blokkie dan maar??;)Merijn schreef:De mijne is ook maar 1.4, hoor!
Zoals jullie in mijn probleemtopic kunnen zien, hoop ik dat ie de 18de af is
JP

JP
Ja..................Mijn Heer!Merijn schreef:Hebben we lekker schijt aan... je bent er toch! Begrepen?

Hoi allemaal,
Ik ben Jan-Paul Posthuma (zie wie=wie). Ik ben eigenaar van een R5 GTX uit 1989. Ik ben door Merijn benaderd om de 18e ook van de partij te zijn in Beuningen.
Ik ben nieuw op dit forum en ben nog nooit bij een meeting ofzo geweest dus ik weet ook niet precies wat ik me erbij moet voorstellen. (Beetje ouwehoeren / wat snacken / naar elkaars auto's kijken??)
Maar omdat het zo dicht in de buurt is kom zeker wel even langs. Krijg niet zo vaak de kans om zoveel gtt's tegelijk te zien!! Ik heb dus geen GTT of 16v maar best nog wel een aardig vlot karretje (90pk , zelfde als de baccara) Ik geloof dat alleen de GTT een nog sneller 5je is.
In ieder geval jullie zien me vrijdagavond wel verschijnen.
Groeten Jan-Paul.
Ik ben Jan-Paul Posthuma (zie wie=wie). Ik ben eigenaar van een R5 GTX uit 1989. Ik ben door Merijn benaderd om de 18e ook van de partij te zijn in Beuningen.
Ik ben nieuw op dit forum en ben nog nooit bij een meeting ofzo geweest dus ik weet ook niet precies wat ik me erbij moet voorstellen. (Beetje ouwehoeren / wat snacken / naar elkaars auto's kijken??)
Maar omdat het zo dicht in de buurt is kom zeker wel even langs. Krijg niet zo vaak de kans om zoveel gtt's tegelijk te zien!! Ik heb dus geen GTT of 16v maar best nog wel een aardig vlot karretje (90pk , zelfde als de baccara) Ik geloof dat alleen de GTT een nog sneller 5je is.
In ieder geval jullie zien me vrijdagavond wel verschijnen.
Groeten Jan-Paul.
-
- Moderator
- Car: MB
Wanneer: Vrijdag 18 oktober 2002, 20.00 uur
Wie:
Merijn, 5GTT Ph.1
Tom, 5GTT Ph.2
Peter, 5GTT Ph.2
JPP, 5GTX
Jesper, Clio GP
Johan, Clio 16v
Rob, Clio 16v
Paskie, Clio 16v
Wie:
Merijn, 5GTT Ph.1
Tom, 5GTT Ph.2
Peter, 5GTT Ph.2
JPP, 5GTX
Jesper, Clio GP
Johan, Clio 16v
Rob, Clio 16v
Paskie, Clio 16v
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tja..............................
Een routebeschrijving naar de mac in Beuningen
Vanaf Oss/Den Bosch ga je na de brug bij ravenstein de eerste afslag rechtsaf richting Nijmegen/Beining/Ewijk of zoiets
Dan rijd je door tot je de afslag Wijchen/Beuningen krijgt, die ga je op. Aan het eind van de afslag ga je Links richting beuningen (dit is de schoenaker)
Als je hier steeds recht door gaat kom je vanzelf bij een grote rotonde waar je aan je rechterkant de MacDonalds ziet staan. Daar lijkt het mij dan verstandig om als je op de parkeerplaats komt aan de meest linkerkant te meeten. Daar is de meeste plek
Zoiets?????
Ik ben nog niet helemaal wakker hoor dus wist even niet hoe alle wegen heette.
Jesper
Een routebeschrijving naar de mac in Beuningen
Vanaf Oss/Den Bosch ga je na de brug bij ravenstein de eerste afslag rechtsaf richting Nijmegen/Beining/Ewijk of zoiets

Dan rijd je door tot je de afslag Wijchen/Beuningen krijgt, die ga je op. Aan het eind van de afslag ga je Links richting beuningen (dit is de schoenaker)
Als je hier steeds recht door gaat kom je vanzelf bij een grote rotonde waar je aan je rechterkant de MacDonalds ziet staan. Daar lijkt het mij dan verstandig om als je op de parkeerplaats komt aan de meest linkerkant te meeten. Daar is de meeste plek
Zoiets?????
Ik ben nog niet helemaal wakker hoor dus wist even niet hoe alle wegen heette.

Jesper
En als je in Nijmegen woont en die mac in Beuningen niet weet te vinden dan moet ie mij maar pm'en
Wisselen we ff telnrs uit.
Dan rijden we samen wel op naar de Mac.
Wisselen we ff telnrs uit.
Dan rijden we samen wel op naar de Mac.
Merijn schreef:Ik heb overigens Armando en R5GTE ook effe gecontacteerd... Effe afwachten of ze ook komen!
Heeft Armando weer een telefoon???
Hoop wel dat ie komt.........
Haas, Clio S ????Tom schreef:Wanneer: Vrijdag 18 oktober 2002, 20.00 uur
Wie:
Merijn, 5GTT Ph.1
Tom, 5GTT Ph.2
Peter, 5GTT Ph.2
JPP, 5GTX
Jesper, Clio GP
Johan, Clio 16v
Rob, Clio 16v
Paskie, Clio 16v
Waarom sta ik niet als bovenstaand genoemd??

Ben ik niet meer welkom ofzo....??