nokkenassen van willie in 19?
wie weet of er nokkenassen van een clio willie in de 19 16v kunnen zoja moet ik dan nog meer aanpassen zoals computer of andere dingen??
klinkt misschien raar maar wat zijn kenvelden??
kenvelden zijn een soort tabellen waarin de motorafstelling staat.
anders gezegd: om optimaal van die andere nokkenstokken gebruik te maken, zal je je chip aan moeten (laten) passen, zodat injectie en ontsteking goed staan afgesteld.
anders gezegd: om optimaal van die andere nokkenstokken gebruik te maken, zal je je chip aan moeten (laten) passen, zodat injectie en ontsteking goed staan afgesteld.
rev it like a rental
moet je er dan een compu van een clio willie inzetten of ff langs achterberg rijden
gaat wel ff achterberg bellen
maar die nokkis komen er wel in denk ik
wordt die misschien wat rapper onderin
maar die nokkis komen er wel in denk ik
wordt die misschien wat rapper onderin
ik heb achterberg gesproken en hij zei dat ik een andere chip erin moet zetten en deze afstellen op me motor alleen dat kost ruim 500 pleuro
is het het waard om dat te doen en hoeveel vermogen win ik ermee?
was ik ff vergeten te vragen
Weet iemand of de nokkenassen van de megane 2.0 16V ook in de 19 of clio 1.8 16V passen?
volgens mij niet...die kop is toch ook anders??
Deze aanpassingen geven je 10 tot 15 pk extra.ramon16V schreef:ik heb achterberg gesproken en hij zei dat ik een andere chip erin moet zetten en deze afstellen op me motor alleen dat kost ruim 500 pleuro
Tuning is altijd duur en het levert vaak minder op dan waar je op hoopt/rekent. Alleen jij bent degene die kan bepalen of het het geld waard is.
Het past wel alleen krijg je de auto niet lekker afgesteld, ze zijn eigenlijk te ruig.Visscher schreef:Weet iemand of de nokkenassen van de megane 2.0 16V ook in de 19 of clio 1.8 16V passen?
Waarom wil je eigenlijk Megane nokken gebruiken in een 1.8?????
Maak er maar 5-10 pk van als je mazel hebt.Xedrah schreef:Deze aanpassingen geven je 10 tot 15 pk extra.ramon16V schreef:ik heb achterberg gesproken en hij zei dat ik een andere chip erin moet zetten en deze afstellen op me motor alleen dat kost ruim 500 pleuro
Tuning is altijd duur en het levert vaak minder op dan waar je op hoopt/rekent. Alleen jij bent degene die kan bepalen of het het geld waard is.
Met een Achterberg chip kan je wel 8000 tpm draaien.
Ik heb al een megane kop, maar heb hem nog niet kaal gesloopt. Als ze in de 1.8 passen, dan zit het sleufje voor de verdelerkap erin.... Dat moest ik even weten... Was beetje te nieuwsgierig, want zie het vanavond zelf ook als ik verder ga met het blok..RO 16v schreef:Het past wel alleen krijg je de auto niet lekker afgesteld, ze zijn eigenlijk te ruig.Visscher schreef:Weet iemand of de nokkenassen van de megane 2.0 16V ook in de 19 of clio 1.8 16V passen?
Waarom wil je eigenlijk Megane nokken gebruiken in een 1.8?????
Visscher schreef:Hoe kunnen ze dan ooit in de 1.8 passen? Zelf dat gleufje erin frezen?RO 16v schreef:Dat sleufje voor de verdelerkap zit erin!!! als ik het goed had.
Lezen Visscher....

Is eigenlijk m'n schuld, ik had iets vekeerd in getoetst en weer heel snel geedit.Jeroen V schreef:Visscher schreef:Hoe kunnen ze dan ooit in de 1.8 passen? Zelf dat gleufje erin frezen?RO 16v schreef:Dat sleufje voor de verdelerkap zit erin!!! als ik het goed had.
Lezen Visscher....

Ik dacht dat mijn schatting wel ok was. Zeker als ik lees dat de nokkenassen vrij ruig zijn.RO 16v schreef:
Maak er maar 5-10 pk van als je mazel hebt.
Met een Achterberg chip kan je wel 8000 tpm draaien.
Maar meten is weten.