[clio16v] Dashboard lijkt wel een disco ?!

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Paskie

Hoi ,
heb gister de auto maar eens gewassen ,lekker met de hogedrukspuit alles goed afgespoten....kijk ik in mn knipperlicht, zit er vocht achter :( .
Nou ja dat maakt niet zoveel uit dacht ik , shit man nadat ik weg reed zag ik ineens de lampjes van de olie en de temp.meter oplichten en dan weer uit , ook de wijzer van de meter die t oliepeil aangeeft gaat omhoog en dan weer naar beneden :evil: :evil: .

Nou is mijn vraag: zou dit opgelost zijn doordat ik nu het knipperlicht heb opengemaakt om m te laten drogen of zou er ergens anders een probleem kunnen zitten??
En dat "resetten" dat is een kwestie van het eraf halen van de polen van de accu??

Als iemand suggesties heeft dan hoor ik t graag
grtz Paskie
illuminator

als je het achterlicht er uit hebt kun je gelijk testen of het dashboard nu wel werkt.
Alleen bij het testen van de knipperlichten zal de éné kant sneller knipperen. Dus gewoon even proberen. Denk niet dat er wat kapot zal zijn.
Paskie

heb net t knipperlicht er weer op gezet (ff nachtje laten drogen bij de kachel) en de stekkers met wd40 ingespoten.......PROBLEM SOLVED!! :) :)

iig thnx voor de respons

grtz
Serge1916V

HA B3T3R!!
Gelukkig geen gek#t met het electrisch circuit.
Want ik vind dat 1 van de ergste dingen om te hebben....

maargoed.... :)
Paskie

ja dat wel ja!!
maar bij de keuring bleek dat mn tussendemper hier en daar gescheurd was, de demper is gelast (jammer genoeg een stuk minder geluid en geen mooie plofjes meer :evil: :evil: ) dat maakt me nog geeneens zoveel uit maar als de auto stationair loopt lijkt t of er onder de vloer aan de passagierskant iets resoneert (als ik gas geef wordt t erger)

zou door t lassen van de demper/pijp de uitlaat verkeerd in de rubbers hangen ofzo??

ik moet er donderdag ff mee terug maar alle suggesties zijn welkom hoor!
Plaats reactie