roest schermen clio16v

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
My_Key

Ik heb een vraag over de behandeling van de roest op mijn achterschermen.

Ik heb laatst bij iemand na gevraagd hoeveel het zou kosten om mijn achterschermen te laten maken (roestige gedeeltes vervangen daarna nieuwe stukken erop lassen en spuiten) dit zou uitkomen op 750 euro !! Dat vind ik nogal duur, en dus heb ik aan een alternatief zitten denken.

Als ik nou de roetige gedeeltes weghaal, en daarboven polyester uitbouwschermen maak dat zou veel goedkoper zijn (toch?) en staat misschien ook wel mooi. Kan iemand me hierover advies geven ?
dus......zodoende
Anonymous

Die schermen zul je ook moeten spuiten en vloeiend laten overlopen op de carros. Vervolgens heb je bredere schermen en zul je flinke wielverbeders moeten plaatsen. Ook de wielkastopening is groter waardoor je eigenlijk ook andere velgen moet hebben........

Ga zo maar door.
My_Key

ja inderdaad, ik had daar ook al aan gedacht, ik wil daarom zo min mogelijk uit bouwen, zodat ik er alleen iets bredere velgen op moet leggen.

Dan heb ik meer het idee dat ik het geld voor verbetering aan mijn auto uitgeef, en heb ik voor iets meer geld een mooiere auto.
dus......zodoende
Heino

Ik denk dat het goedkoper is om de achterschermen goed te laten herstellen en voor 750 euro is dat niet duur.Kijk voor de lol maar eens wat die opzet spatborden kosten.http://www.reichhard-motorsport.com
Plaats reactie