De Onbekende Renault.
-
- Über-Spammer
foutje.. 

Laatst gewijzigd door Maik (WOOFER) op zo 29 sep 2002 9:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
_Martijn_ schreef:Ik weet niet of die al gepost(gespot) is, maar ik zag laats ook een r5gtt.
Een grijze(ofzoiets, het was donker)
Was best wel uitgebouwd, met nette velgen.
Stickers van RTC erop.
Was in Sassenheim, op de menneweg.
Dit is arthur uit Den Haag met zijn Coupe..
net ding idd

Vanmiddag gespot op de kruising Goudseweg/N11 bij Bodegraven. Mark(alweer) met zijn Clio16V en zijn zeer mooie sound..
Je ree richting de Mac Donalds, ik(incognito) stond rechtdoor om de snelweg A12 op te gaan richting Utrecht.
Big Chris is watching you.

Je ree richting de Mac Donalds, ik(incognito) stond rechtdoor om de snelweg A12 op te gaan richting Utrecht.
Big Chris is watching you.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
gespot in vlissingen (zondag rond 4 a 5 uur)
renault 5 gt turbo
blauw met witte kleur
langs de zijkant een bert en ernie sticker
renault 5 gt turbo
blauw met witte kleur
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
vandaag reedt er voor me een grijze 21 turbo,gespot in maastricht dus.
liep echt vet man die bak,gewoon kicke.
liep echt vet man die bak,gewoon kicke.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
gespot dit weekend diverse estafettes rond erichem (tiel) 

vanavond rond 20.20 op de A12 ter hoogte van de wegwerkzaamheden bij Ede een zilvere clio RS (belgisch kenteken). ik toeterde nog maar zat in een space star.
Zaterdagavond in Bergschenhoek:
5GTT phase ?? met "EVO" ombouw (zelfde als die gele) , dus dikkere skirts, wielkastverbreders, voor en achterbumper, ZEER dikke achterspoiler, clio 16V motorkap met booskijkers er aan vast (doorgelast, maar dan waarschijnlijk polyester) en dit alles in dezelfde kleurstelling als wijlen de two-tone clio: zilver boven, donkerblauw onder / skirts / bumpers.
Zag er strak uit allemaal.
5GTT phase ?? met "EVO" ombouw (zelfde als die gele) , dus dikkere skirts, wielkastverbreders, voor en achterbumper, ZEER dikke achterspoiler, clio 16V motorkap met booskijkers er aan vast (doorgelast, maar dan waarschijnlijk polyester) en dit alles in dezelfde kleurstelling als wijlen de two-tone clio: zilver boven, donkerblauw onder / skirts / bumpers.
there is no spoon.
Dus ik ben niet meer de enige met die uitbouw 

He! nu is die weer rood.
Deze heb ik weleens bij achterberg gezien ziet er goed uit.Tijn schreef:Zaterdagavond in Bergschenhoek:
Ah deze ken ik, is van een gozer die helmen spuit (Helmet ART). Heeft bij BAR gewerkt het eerste jaar dat ze bestonden. Dingetje is best ruig, fase I, helemaal opnieuw opgebouwd.chris-r19 schreef:gespot in vlissingen (zondag rond 4 a 5 uur)
renault 5 gt turbo
blauw met witte kleur
Dat was je uberhaupt al niet, Jean uit Rotterdam (met de dikke turbo's) heeft een witte GT gehad met die kit erop en ik heb er nog wel es 1 gezien in de kleur wit (wel een andere)._Martijn_ schreef:Dus ik ben niet meer de enige met die uitbouw
ohja, maar gelukkig zie je niet vaak. is het nog een beetje orgineel. 

He! nu is die weer rood.
ik ben gespot tralalalalaaaMickael schreef:Zwijndrecht, schrijnwerkersstraat om 15:00 vandaag een Clio RS met Elia kit erop voorbij zien rijden. (die met twee uitlaten aan bijde kanten die boven elkaar zitten) kleur Grijs.
Iemand van hier?

He! nu is die weer rood.
Je valt natuurlijk ook lekker opRasit.. schreef:ik ben gespot tralalalalaaaMickael schreef:Zwijndrecht, schrijnwerkersstraat om 15:00 vandaag een Clio RS met Elia kit erop voorbij zien rijden. (die met twee uitlaten aan bijde kanten die boven elkaar zitten) kleur Grijs.
Iemand van hier?

in haarlem rijd er ook 1 in een hele mooie kleur (608)_Martijn_ schreef:ohja, maar gelukkig zie je niet vaak. is het nog een beetje orgineel.

Immer wieder die verdammte Holländer
Gisteravond gespot in de file tussen Haarlem-schalkwijk en de A9 : Renault 19 16v ph2 in Williams uitvoering: gouden Williamsvelgen en stickers. Zag er niet onaardig uit.
En in Haarlem zelf: rode 5GT phase 2. Blijkt ie van mijn neefie te zijn. Zit het dan toch in de genen?
En in Haarlem zelf: rode 5GT phase 2. Blijkt ie van mijn neefie te zijn. Zit het dan toch in de genen?
bedoel je die ene?-Ray- schreef:in haarlem rijd er ook 1 in een hele mooie kleur (608)_Martijn_ schreef:ohja, maar gelukkig zie je niet vaak. is het nog een beetje orgineel.
nee die anderejean-p.d schreef:bedoel je die ene?-Ray- schreef:in haarlem rijd er ook 1 in een hele mooie kleur (608)_Martijn_ schreef:ohja, maar gelukkig zie je niet vaak. is het nog een beetje orgineel.

Immer wieder die verdammte Holländer
ok,weet ik genoeg....

Oh wat dan? prima sports?Rasit.. schreef:maaru tis helemaal geen elia kit man
Heb je de mijne niet zien staan?
En wil je de volgende keer toeteren als je langs PULLMAN rij, dat is wel zo netjes

Edit) Het is wel een hele mooie kar trouwens

Mickael schreef:Oh wat dan? prima sports?Rasit.. schreef:maaru tis helemaal geen elia kit man
Heb je de mijne niet zien staan?
En wil je de volgende keer toeteren als je langs PULLMAN rij, dat is wel zo netjes(daar werk ik)
Edit) Het is wel een hele mooie kar trouwens
ook geen prima sports maar Carzone uit belgie..

PULLMAN aha tuuutt tuuuut

Rasit.. schreef:
ook geen prima sports maar Carzone uit belgie..

PULLMAN aha tuuutt tuuuut

Ook goed

Ik hoor het wel als je nog eens wat moet ophalen
whoehoe !!! gisteren voor het eerst in het wild een cliov6 gezien
op de ringbaan oost in tilburg (rond 11:45) whooooo wat een wagen, kenteken enzo heb ik niet want hij reed aan de andere kant van de weg. maar het was een hele ervaring 

dus......zodoende