Probleempje Hybride turbo met olie leiding

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Erix
Contacteer:

Nou eindelijk is de turbo binnen... gelijk inbouwen natuurlijk en dan tot je verbazing niet passen :evil:.

De diameter van de koppeling die op mijn olie leiding zit is groter als de aansluiting op de turbo.

De turbo is een T25-T2 hybride van Garrett (heb serie nr ff niet bij de hand) en de olieleiding is gewoon standaard.

Wie kan mij hierbij helpen? zijn er verschillende maten hierin?! Heb me laten vertellen dat de dikkere maat (is dus mijn 'standaard') oude maat is en de dunnere nieuw.

Alvast bedankt...
Erix
Floris
Contacteer:

Vraag ff aan Arthur, die weet dat wel! :D
(ff via Maik een PM'tje sturen...)
marco

ik dacht dat hier verloopstukjes voor waren,ik heb hetzelfde probleem gehad en heb het opgelost met een slang van een andere gt ,
greetz marco
RickGT TURBO
Contacteer:

Daar zijn verloop stukjes voor. Dat verloop stukje zat er bij m'n Turbo World revisie turbo netjes bij.

Waar heb jij je turbo vandaan? Engeland?

Ik denk dat als je naar een ijzer handel gaat je vast wel een verloop stukje kan vinden.
Drive it like you stole it
Erix
Contacteer:

Heb turbo bij Jeroen Lubking gekocht. Waar hij hem vandaan heeft weet ik niet. Verloopstukje zat er iig niet bij. :evil:
gille
Contacteer:

Erix schreef:Heb turbo bij Jeroen Lubking gekocht. Waar hij hem vandaan heeft weet ik niet. Verloopstukje zat er iig niet bij. :evil:
moet jij ff met jeroen een belletje plegen man ,die kan je wel helpen denk ik.
Ben

Dat wilde ik net zeggen :D
Hans R.

Het is gewoon een hydraulische koppeling, dus daar is wel een verloop voor te vinden.
Erix
Contacteer:

Zal eens op het industrie terrein rondkijken hier voor een verloop stukkie... bedankt!
Plaats reactie