Dus hierbij:
Wie gaat er vanuit het westen ringting De Meern op 3 November?
En dan vooral vanaf omgeving Leiden, want daar kom ik ongeveer vandaan.
ik ben er in ieder geval bijSteven (Fiets) schreef:Achja er zal wel een verzameling komen langs de A9 vanuit Noord-Holland, maar dat wordt onderling wel besproken denk ik zo.
Jep, ik ookSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik ben er in ieder geval bijSteven (Fiets) schreef:Achja er zal wel een verzameling komen langs de A9 vanuit Noord-Holland, maar dat wordt onderling wel besproken denk ik zo.
Ik ben dan ook van de partij. Bedoel je de afslag Amstelveen/Oudekerk a/d Amstel die carpoolstrook? Alleen nog effe een afspreektijd bekent maken.Steven (Fiets) schreef:Beste lijkt me om dan bij de Carpoolstrook van Amstelveen te verzamelen.
Lijstje van mensen die vanaf daar mee rijden:
-Beaat. Willy
-Jean-Paul. 5GTT
-Stephan. 5GTT
-Ray. 5GTT
-Rudo. 5GTT
-Sfen. R19/5A
-Stephan. Clio RSi
-Paul. Twingoturbo
-Martijn B. 5(GTT)Cabrio
-Janine. 5GTT (Als ze niet s'ochtends al met Tijn heengaat)
-Hans. Clio
-Krijn. 5GTT/Scenic
-Marcel. 5GTT(martini)
-Steven. 5GTT/Cannondale
- Ro. Clio 16v
Maarja dat moeten we maar van tevoren nog eens duidelijk bespreken....
Als je de door de schipholtunnel heen komt hou je de afslag Amstelveen/Uterecht aan dit is de A9. Als je dan op de A9 rijdt is het dacht ik de derde afslag Amstelveen/Oudekerk a/d Amstel dan heb je rechts voor je een carpoolstrook en daar is het makkelijker kan ik het niet uitleggen._Martijn_ schreef:Eh ik kom vanaf de A4, dus vanaf Den haag.
Dus dat zal dan weer ff anders zijn.
Ben jij miljonair ofzo??jean-p.d schreef:-jean-paul. clioV6
Hans R. schreef:Verzamelen bij de carpoolstrook in Amstelveen/Oudekerk a/d Amstel. Tijd verzamelen 12:00
-Martijn Ba. 5GTT evo
-Jean-Paul. 5GTT(copa), of Clio V6
-Stephan. 5GTT
-Ray. 5GTT
-Rudo. 5GTT
-Steven. 5GTT/Cannondale
-Sfen. R19/5A
-Hans. Clio 1.4
-Stephan - clio rsi
-Ro. Clio 16v
-Beaat. Willy, of 5GTT(copa)
-Paul. TwingoTurbo
Rijden er nog meer mensen mee uit het westen?? Vul je naam dan even in en het model.
Wij rijden zekers mee.
Ik ben zo vrij geweest om de lijst aan te passen met de aanmeldingen van hier en met mensen die toch wel meerijden
hoezo ??*Stephan_RSI* schreef:Ben jij miljonair ofzo??jean-p.d schreef:-jean-paul. clioV6
T*ering hey al die auto's en dan ook nog een clio V6, ben aardig jaloersjean-p.d schreef:hoezo ??*Stephan_RSI* schreef:Ben jij miljonair ofzo??jean-p.d schreef:-jean-paul. clioV6
gewoon ja zeggenjean-p.d schreef:hoezo ??*Stephan_RSI* schreef:Ben jij miljonair ofzo??jean-p.d schreef:-jean-paul. clioV6