uitlaten

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

En een open lucht filter er op gooien is dat wat ???
Marcel dLC

Robert dB. schreef:
PATBAD schreef:Ik heb een einddemper van supersprint en demper loze tussen pijp en er komt een vreemd zoef geluid uit wat moet ik doen om een vette brul te krijgen (nee geen kat weg hallen is bij mij verplicht) :wink:
Dit 'probleem' had Ray ook bij zijn 1.4 Clio. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nooit een 1.2/1.4 heb gehoord met een vreselijk uitlaatgeluid. Het lijkt me dat het pas leuk gaat klinken onder een 16v. Cilinderinhoud bepaald namelijk ook voor een belangrijk deel het uitlaatgeluid.
Dan moet je maar eens een stukkie met mij meerijden :D
Riël
Über-Spammer

gtx-driver schreef:Wat zouden jullie kiezen peco of devil?
heeft er niemand z'n geluid op een site staan of zo?
Ik kies voor een stuk buis lekker dik en lekker open.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
hitman

wel eens een 1.1 met een ontzettend hard geluid gehoord? :D :D sinds vandaag mijn nwe eindemper van powerfull eronder en jezus wat een herrie :lol:
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Robke
Car: Lexus IS250

Robert dB. schreef:
PATBAD schreef:Ik heb een einddemper van supersprint en demper loze tussen pijp en er komt een vreemd zoef geluid uit wat moet ik doen om een vette brul te krijgen (nee geen kat weg hallen is bij mij verplicht) :wink:
Dit 'probleem' had Ray ook bij zijn 1.4 Clio. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nooit een 1.2/1.4 heb gehoord met een vreselijk uitlaatgeluid. Het lijkt me dat het pas leuk gaat klinken onder een 16v. Cilinderinhoud bepaald namelijk ook voor een belangrijk deel het uitlaatgeluid.
Nou.......
Bij mijn vorige Clio kwam er toch zeker 10 keer zoveel herrie uit als bij m'n 16V en dat was ook maar een 1.4 energy blokje.
Gewoon een universele einddemper en demperloze middenpijp, dat geeft echt al teveel herrie, zeker omdat die wagen niet geluids geisoleerd was.
hitman

precies rob "teveel herrie" :lol: :lol:
een universele eindemper zo een waar je gewoon doorheen kan kijken hehe :lol:
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Plaats reactie