Vorderingen gtt fotos
Joa .. dat komt wel goed volgende week ergens.
Was idd even de bedoeling, had een leuk blokje gevonden, maar die kerel deed de computer niet weg alleen voor een erg hoge prijs ... dan ben ik beter af mijn 1.4 te fixen.
ja das dan minder, wat ik merk zodra iemand begint over zal ik een volvo blok erin proppen het grootste gedeelte zo begint van : neeeee en is teveel moeite bla bla
ma als je een gtt met volvo blok hebt dan ben je wat mij betreft wel de man hoor
ma als je een gtt met volvo blok hebt dan ben je wat mij betreft wel de man hoor
Nou voor de moeite laat ik het neit he... zijn de centen 

Zit wat in. Hoe heb jij die gaten gefixed? Ben van plan er nieuwe stukken in te lassen en af te tectyleren. Maar de onderste rand van de dorpels is ook niet erg goed meer, en daar moet wel de skirt opgeschroefd worden ...
hmm ik zie het van die onderste rand,
nou die mannetje van mij heeft gewoon een geheel nieuwe dorpel gemaakt en die erin gelast.
Bij jou zou dat eigenlijk overdreven zijn om te doen.(kan altijd als je zin natuurlijk) Ma zoek anders plekken waar geen roest zit, ff boren, ff schroeven. Scheelt wel werk.
Ooh ja bij de mijnes was er ook nog een of ander wit plakkerig spul overheen gespoten over de gehel dorpel. Heeft wel geholpen want de nieuwe dorpel had na 1,5 geen roest oid
nou die mannetje van mij heeft gewoon een geheel nieuwe dorpel gemaakt en die erin gelast.
Bij jou zou dat eigenlijk overdreven zijn om te doen.(kan altijd als je zin natuurlijk) Ma zoek anders plekken waar geen roest zit, ff boren, ff schroeven. Scheelt wel werk.
Ooh ja bij de mijnes was er ook nog een of ander wit plakkerig spul overheen gespoten over de gehel dorpel. Heeft wel geholpen want de nieuwe dorpel had na 1,5 geen roest oid

Okee, denk dat dat ook het beste is.
Ziet er lelijk uit Riel.
Ik ben met mijn GTT destijds naar de plaatselijke autoschadeboer gegaan en die heeft een nieuw stuk plaat op maat gemaakt en erin gelast voor 150,- gulden per kant.
maar ik zou net als wat ed_pret zei het beste maar de hele dorpel laten vervangen want anders heb je misschien volgend jaar 10cm verderop weer een rotte plek.
Ik ben met mijn GTT destijds naar de plaatselijke autoschadeboer gegaan en die heeft een nieuw stuk plaat op maat gemaakt en erin gelast voor 150,- gulden per kant.
maar ik zou net als wat ed_pret zei het beste maar de hele dorpel laten vervangen want anders heb je misschien volgend jaar 10cm verderop weer een rotte plek.
Hoezo? Ik zou alleen het stukje doen mits het ergens anders al bijna door is. De rest goed schoonmaken en roest vrijmaken en lekker in de tecktyl zetten heb je ook nergens last van, die tl van mij heeft me pa ook deels vervangen en die heeft na 2 jaar nog steeds geen roest.
Dat zien we volgend jaar dan weerR5GTE schreef:

Riël gewoon compleet nieuwe dorpels erin laten lassen. heb je later ook geen gekloot meer met de dorpels. Ik krijg ook 2 nieuwe dorpels en die kosten 28.50 euro(ex) per kant. dat is dan een complete dorpel. Dus de aanschafprijs van een dorpel is niet hoog(vind ik). En als dat dan gemonteerd en goed behandeld is dan heb je echt jaren geen last van roestende dorpels. En plaatjes erin lassen is een tijdelijk lapmiddel vind ik. Een paar jaar later kun je ergens anders gaan lassen omdat hij daar dan begint te rotten. Je kunt het beter in 1 keer goed doen dan 2 keer half werk.
Gr catrinus
Gr catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead