ideetjes van samco
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
deze geile pics kwam ik tegen op de samco site
nou de pics doen het niet dus dan maar zelf in de gallery kijken:
http://www.samcosport.com/gallery.asp
nou de pics doen het niet dus dan maar zelf in de gallery kijken:
http://www.samcosport.com/gallery.asp
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Dat ziet er leuk uit.
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
ja vooral die grijze gtt met blauwe slangen geil
2 pics en goed te zien hoe je je openluchtfilter en een ander soort intercooler kan plaatsen
2 pics en goed te zien hoe je je openluchtfilter en een ander soort intercooler kan plaatsen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Berichten: 553
- Lid geworden op: zo 9 sep 2001 0:00
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Ik heb de slangen al besteld.....als alles goed gaat ziet het er onder mijn motorkappie binnenkort ook zo uit 

Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
ga naar engeland en je ziet niks anders 
gaaaaaaaaaaaap

gaaaaaaaaaaaap

Immer wieder die verdammte Holländer
He Hans,Hans (-=Sleepie=-) schreef:Ik heb de slangen al besteld.....als alles goed gaat ziet het er onder mijn motorkappie binnenkort ook zo uit
Wat kost dat nou, zo'n slangensetje??
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!
Is dit een 5? Bij mij lopen die slangen wel degelijk anders! Is er een reden voor dat ze het zo gedaan hebben?
-
- Berichten: 553
- Lid geworden op: zo 9 sep 2001 0:00
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Dit is een 5 jaMerijn schreef:Is dit een 5? Bij mij lopen die slangen wel degelijk anders! Is er een reden voor dat ze het zo gedaan hebben?

Hier loopt alles anders omdat dit een 5 is met zo'n enorme intercooler in de bumpre gemonteerd.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: zo 17 jun 2001 0:00
- Locatie: antwerp 21turbo+5cabrio
- Contacteer:
Hij is zo omdat ik het meeste zelf heb gedaan,Merijn schreef:Jij hebt anders helemaal niks te klagen! Een 5 zoals de jouwe zou ik een (spreekwoordelijke) moord voor doen!
van carrosserie, enz.
Als ik dit allemaal had moeten laten doen zou het ook niet gegaan zijn hoor!
Hij ziet er ondertussen wel wat minder uit hoor, je hebt van die mensen die graag botsen hé!
Moet er is dringend terug wat tijd insteken!
he die fototjes komen me bekend voor.
Kijk maar es op http://www.r5-turbo.co.uk
Kijk maar es op http://www.r5-turbo.co.uk
compleet samco +/- 2500 guldenMichiel schreef:He Hans,Hans (-=Sleepie=-) schreef:Ik heb de slangen al besteld.....als alles goed gaat ziet het er onder mijn motorkappie binnenkort ook zo uit
Wat kost dat nou, zo'n slangensetje??
compleet sfs +/- 1500 gulden
Immer wieder die verdammte Holländer
er kloppen nogal wat dingen met bij deze auto, zoals waar zijn de aanhangels van de motorkap? Ennu remcylinder ken ik ook niet vinden! Engelse bakken hoort toch andere kant maar hier gaat dat echt niet passen tevens meot je een kijken naar de intercoolerslang richting carb die zit niet overal vast met slangklemmen??? Expansievat zit redelijk schuin(heeft dit een functie?)
En wat is dat ding voor de linker(van voor gezien) veerpoot?
vaag hoor kijk bv naar de turbo, elleboogje bij slakkenhuis is wel geverfd en bocht naar beneden niet tevens is de voorste turbine niet geverfd.
dit is echt geen performace gtt maar een show gtt(hij zal wel sneller gaan dan de tram in den haag ma goed)
En wat is dat ding voor de linker(van voor gezien) veerpoot?
vaag hoor kijk bv naar de turbo, elleboogje bij slakkenhuis is wel geverfd en bocht naar beneden niet tevens is de voorste turbine niet geverfd.
dit is echt geen performace gtt maar een show gtt(hij zal wel sneller gaan dan de tram in den haag ma goed)
-
- Berichten: 553
- Lid geworden op: zo 9 sep 2001 0:00
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Ik zou het niet eens precies weten.Michiel schreef:He Hans,Hans (-=Sleepie=-) schreef:Ik heb de slangen al besteld.....als alles goed gaat ziet het er onder mijn motorkappie binnenkort ook zo uit
Wat kost dat nou, zo'n slangensetje??
Maar in totaal toch wel over de 2000 piek.
Helaas zit ik er nog steeds op te wachten.....patience is everything in dit geval

Als ze erin hangen post ik ook wel zo'n mooi fototje

Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
presies, tis een showauto.
Want siliconen slangen zijn pas nodig bij hogere vuldrukken, en het eerste waar je je dan zorgen over maakt is de te kleine radiator. En dat ding te upgraden zijn ze bij deze auto een beetje vergeten.
Kijk maar die radiator had 1.5 keer zo groot gekund.
plek zat tussen de koplampen.
Zeker te lastig om dan die slangen mooi te plaatsen.
En helelaal belachelijk dat het koelvloeistof reservoir nog op die plek zit. Kijk maar es bij tijn hoe mooi&logisch dat kan.
Maar ja, ik heb natuurlijk alleen verstand van techniek, en niet van commercie.
Want siliconen slangen zijn pas nodig bij hogere vuldrukken, en het eerste waar je je dan zorgen over maakt is de te kleine radiator. En dat ding te upgraden zijn ze bij deze auto een beetje vergeten.
Kijk maar die radiator had 1.5 keer zo groot gekund.
plek zat tussen de koplampen.
Zeker te lastig om dan die slangen mooi te plaatsen.
En helelaal belachelijk dat het koelvloeistof reservoir nog op die plek zit. Kijk maar es bij tijn hoe mooi&logisch dat kan.
Maar ja, ik heb natuurlijk alleen verstand van techniek, en niet van commercie.

-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
-Ray- schreef:compleet samco +/- 2500 guldenMichiel schreef:He Hans,Hans (-=Sleepie=-) schreef:Ik heb de slangen al besteld.....als alles goed gaat ziet het er onder mijn motorkappie binnenkort ook zo uit
Wat kost dat nou, zo'n slangensetje??
compleet sfs +/- 1500 gulden
heb laatst ook geinformeerd bij improve ne schrok een beetje van de prijs. Jammer dat dat spul zo duur moet zijn

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
om ff terug te komen op me post : motorkap zit met pinnen bevestigd zoals ik net pas zag boven de koplamp
en robert: er zit een originele rad. in die mocal van voren gezien is de oliekoeler maar ik denk dat je dat neit bedoelde
en robert: er zit een originele rad. in die mocal van voren gezien is de oliekoeler maar ik denk dat je dat neit bedoelde

-
- Berichten: 553
- Lid geworden op: zo 9 sep 2001 0:00
- Locatie: Roosendaal
- Contacteer:
Het kan ook wel bij een rijdende auto hoor :robert schreef:presies, tis een showauto.
Want siliconen slangen zijn pas nodig bij hogere vuldrukken, en het eerste waar je je dan zorgen over maakt is de te kleine radiator. En dat ding te upgraden zijn ze bij deze auto een beetje vergeten.
Kijk maar die radiator had 1.5 keer zo groot gekund.
plek zat tussen de koplampen.
Zeker te lastig om dan die slangen mooi te plaatsen.
En helelaal belachelijk dat het koelvloeistof reservoir nog op die plek zit. Kijk maar es bij tijn hoe mooi&logisch dat kan.
Maar ja, ik heb natuurlijk alleen verstand van techniek, en niet van commercie.
[img]http://www.gttuning.com/images/enginebay.jpg[/img]
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Poe poe, wel 3 dumpvalve's, misschien wel een beetje overdreven...
Denk dat het nou ongeveer nix uitmaakt tov 2 of 1 grote. (geeft volgens mij ook minder harde sis)
En samco koelslangen voor je 16v voor 475 euro? Pfoe.. hoop geld voor iets wat je nauwelijks ziet en zo goed als geen voordeel heeft tov je koeling.
Denk dat het nou ongeveer nix uitmaakt tov 2 of 1 grote. (geeft volgens mij ook minder harde sis)
En samco koelslangen voor je 16v voor 475 euro? Pfoe.. hoop geld voor iets wat je nauwelijks ziet en zo goed als geen voordeel heeft tov je koeling.
weet iemand misschien waar ze sillecone slangen op maat maken?
ik wil ze op maat uit een stuk hebben, weet niemand een bedrijfje die dat kan fabriceren?
nee hoor, dat wil je helemaal niet....zodra je de prijs hoort. weet je wel wat het kost om een mal te maken? en waarom denk je dat die samco (toch honderden van 1 mal gemaakt) zo duur zijn?
gewoon passen en meten totdat je iets hebt wat toevallig past.
gewoon passen en meten totdat je iets hebt wat toevallig past.
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
haha zoals altijd bij een beetje motor conversionrobert schreef:nee hoor,
gewoon passen en meten totdat je iets hebt wat toevallig past.
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Wow, is niet echt goedkoop, maar ziet er wel SUPER uit. Ben benieuwd!!Hans (-=Sleepie=-) schreef:Ik zou het niet eens precies weten.Michiel schreef:He Hans,Hans (-=Sleepie=-) schreef:Ik heb de slangen al besteld.....als alles goed gaat ziet het er onder mijn motorkappie binnenkort ook zo uit
Wat kost dat nou, zo'n slangensetje??
Maar in totaal toch wel over de 2000 piek.
Helaas zit ik er nog steeds op te wachten.....patience is everything in dit geval
Als ze erin hangen post ik ook wel zo'n mooi fototje
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!