Ff meer info over de auto. Het is een GTT van de 10 de maand '89 fase 2 dus, heeft electrische ramen en centrale vergrendeling (is denk ik niet echt belangrijk.)
Wie weet waar deze draad voor dient, laat het weten.

Riël schreef:Is voor de sensor die aangeeft of de remblokjes op zijn. Dan gaat dat lampje branden in je dash. Als je deze dan dus niet goed aangesloten hebt kan je remlampje blijven branden of flikkeren (had ik ook).
Had dat niet iets te maken met de turbo-intercooler van de remblokvasthoudpalletjes die door de middelpuntslingerende waterkrachtstraal door het piefje van de centrale as in de dinges gerukt werd. En daar dan weer het electriciteitsdraadje van ? .......... Zoiets toch ???Geert Claes schreef:Ik haalde net het wiel van mijn GTT en ik zag dat daar een draad liggen voor elektrititeit, nu is mijn vraag, wat is de functie van deze draad??
Ff meer info over de auto. Het is een GTT van de 10 de maand '89 fase 2 dus, heeft electrische ramen en centrale vergrendeling (is denk ik niet echt belangrijk.)
Nee hoor hij bedoeld dat draadje aan het rechtse voorwiel, jij bedoelt dat andere!André ter Velde schreef:Had dat niet iets te maken met de turbo-intercooler van de remblokvasthoudpalletjes die door de middelpuntslingerende waterkrachtstraal door het piefje van de centrale as in de dinges gerukt werd. En daar dan weer het electriciteitsdraadje van ? .......... Zoiets toch ???Geert Claes schreef:Ik haalde net het wiel van mijn GTT en ik zag dat daar een draad liggen voor elektrititeit, nu is mijn vraag, wat is de functie van deze draad??
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:niet waar olijke belg
het plesante verhaalke van der andreas moet u met een busje zout nemen
dat kerelke is de weg weg
die is helemaal van de pot gerukt
Idd!Ollie schreef:Talk about off-topic gesprekken!![]()
![]()