Hallo, weet er iemand of verschil zit, tussen de aansluiting van de waterslangen voor een gtt op de waterpomp enz? En heeft hier iemand toevallig een schema van, hoe de waterslangen precies moeten worden aangesloten?
Kan er geen wijs meer uit namelijk.
Heb het idee dat het op verschillende manieren kan.
alvast bedankt tom
koelwater systeem, weg kwijt
-
GT Turbo Tom schreef:Hallo, weet er iemand of verschil zit, tussen de aansluiting van de waterslangen voor een gtt op de waterpomp enz? En heeft hier iemand toevallig een schema van, hoe de waterslangen precies moeten worden aangesloten?
Kan er geen wijs meer uit namelijk.
Heb het idee dat het op verschillende manieren kan.
alvast bedankt tom
Werkplaatshandboekje kopen?

-
nee als iemand me een schema kan mailen ist ook goed 

Slangen passen wat vorm betreft op 1 manier, ik heb ff geen schema voor je. Weet wel dat er verschil kan zijn tussen waterpompen, op de pomp zit een sensor en een slang naar de inlaat. Deze 2 kunnen van plaats gewisseld zijn, dus kan die slang niet meer passen.
-
van expansievat naar waterpomp, maar mijn ene turbo heeft op die slang een zijslangetje zitten wat naar de carb voet gaat, de andere gtt heeft dat niet. wat ik nou graag wil weten is hoe het dan zit. dus waar dan die slang van de carb voet dan naar toe gaat
Kan, maar op het expansievat zit er 1 naar de pomp en 1 (bovenkant) naar eventuele watergekoelde turbo. Heb je die niet, heb je verschil in slangen.Abel schreef:Die is doorgelust op het spruitstuk terug naar de pomp of die gaat ook naar het expansie vat.
-
Hoorde gisteren bij Reno dat er wel degelijk verschil zit in de aansluiting. Vanaf 87 is het blijkbaar veranderd
Kost me dus weer 44 pleuro voor de slang

Haal je een andere slang, ergens bij de slangenboer .. ?
-
Heb je een adres riel waar je goedkoper slangen kunt halen voor de gtt?