ACT: Banden
Welke banden heb je onder je auto liggen? en wat zijn je ervaringen ermee (evt. tov vorige banden)?
Zelf heb ik weinig ervaring omdat dit vrijwel mijn eerste autoervaring is.
Voor heb ik: 2x Gislaved Speed 506 195/45/15, deze hebben naar mijn gevoel minder wegligging als toyo t1's maar wel betere control en vooral met nat wegdek.
Maar het is een beetje moeilijk te vergelijken omdat ik Achter 2x Toyo t1's heb liggen in dezelfde maat maar ik heb nog nooit Toyo's voor gehad.
En voor en achter is natuurlijk niet hetzelfde.
Dit is onder een R5GTT die niet verlaagd is.
Zelf heb ik weinig ervaring omdat dit vrijwel mijn eerste autoervaring is.
Voor heb ik: 2x Gislaved Speed 506 195/45/15, deze hebben naar mijn gevoel minder wegligging als toyo t1's maar wel betere control en vooral met nat wegdek.
Maar het is een beetje moeilijk te vergelijken omdat ik Achter 2x Toyo t1's heb liggen in dezelfde maat maar ik heb nog nooit Toyo's voor gehad.
En voor en achter is natuurlijk niet hetzelfde.
Dit is onder een R5GTT die niet verlaagd is.
NiX©
Oh.. ik heb gewoon rubberen d8 ik.
Heb Bridgestone S-03 PP.
Is de beste band die ik ook heb gereden.
Zowel droog als nat.
Is de beste band die ik ook heb gereden.
Zowel droog als nat.
-
- Contacteer:
Ik had onder mijn 5 Bridgestone potenza re720 195/45/15 deze reden perfk in alle omstandigheden.
'k heb nu uniroyal rainsport (nog wat) 195/50/15 zijn ook lekker. (50 ivm clio).
'k heb nu uniroyal rainsport (nog wat) 195/50/15 zijn ook lekker. (50 ivm clio).
AT YOUR SERVICE
Toen ik mijn velgen kocht van Jeroen V lagen er Sava's (????) onder, die reden erg lekker en hadden een uitstekende grip. Alleen jammer dat de voorbanden glad waren. Achter heb ik nu dus nog steeds de sava's liggen en voor Dunlop SP3e oid, rijdt op zich lekker, maar was meer een budget beslissing om deze banden te nemen. Denk dat ze met het betere stuurwerk dik te kort komen. O ja, bandenmaat is 195/50/R15
Tering, da mag wat kosten dan!Armando schreef:Ehh als ik het goed zeg Proxes t1 16/215/40

Ik Toyo Proxes T1S 195/50/15 of zoiets
Riël schreef:Oh.. ik heb gewoon rubberen d8 ik.

Jij mag door voor de Magnetron
Die van mij € 68,00 volgens mijArmando schreef:€ 110 per band
Pirelli P4000 175/60 (zoiets)
- Geert Claes
Ik heb onder de GTT Giant of zoiets liggen, maar die lagen er op^toen ik die kocht, ik heb er nog geen ervaring mee, maat 195/50 15
Onder mijn clio liggen 4 Michelin's MXV-t of zoiets, maat 165/60 14, ik ben daar heel tevreden over, op nat wegdek een goede grip, en droog zijn ze gewoon super.
Onder mijn clio liggen 4 Michelin's MXV-t of zoiets, maat 165/60 14, ik ben daar heel tevreden over, op nat wegdek een goede grip, en droog zijn ze gewoon super.
Fulda Carat Extremo... 215/40ZR16
oja, kosten... iets van 257 gulden p.b. Gelukkig krijg ik ze voor 150 gulden anders wordt het wel echt 'n dure hobby
oja, kosten... iets van 257 gulden p.b. Gelukkig krijg ik ze voor 150 gulden anders wordt het wel echt 'n dure hobby

live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!
-
- Contacteer:
Deze topic bestaat toch al?
ronde
Immer wieder die verdammte Holländer
toyo proxes t1s 245/40-18 en als het goed is 'eindelijk' binnen enkele weken toyo proxes t1s 255/35-20
Stefijn schreef:Uniroyal Rainsport 1
heb ik ook,redelijke band voor goeie prijs.
ben er best tevreden over en voeren bij regen idd heel goed af.
205-45 r16.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
195/45 r15 W dunlop.
fijne banden,helaas binnenkort toe aan nwe dus word weer een aardig bedragje voor die bandjes
tom
fijne banden,helaas binnenkort toe aan nwe dus word weer een aardig bedragje voor die bandjes
tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
Pirelli P5000 Drago 195/50/15..geen op of aan merking er over..genoeg grip enzo...zijn niet al te duur
-
- Contacteer:
Ik heb Toyo T-s 215/40/16........ En heeeeeeeeeeeele mooie velgskes.....

-
- Contacteer:
Duhhhhhhhhhhh.... Wat een humor... Ik lig hier echt helemaal dubbel zeg... NOT !!!!!oxje schreef:ik heb van die rubberen...

Zeker van die hele goedkope, 4 voor 20,-.....

-
- Contacteer:
Nu heb ik er Michelin Pilot Sport eronder in de maat 205/40-17 .
Hier voor had ik , op mijn vorige velgen , Pirelli Drago ... 195/50-15 deze banden hadden bij mij een slechte grip op nat wegdek en heb ze toen vervangen voor Michelin Pilot Exalto deze banden hebben super veel grip en ook op nat wegdek . Het enige nadeel is dat deze banden meer geluid maken dan de gemiddelde banden .
Hier voor had ik , op mijn vorige velgen , Pirelli Drago ... 195/50-15 deze banden hadden bij mij een slechte grip op nat wegdek en heb ze toen vervangen voor Michelin Pilot Exalto deze banden hebben super veel grip en ook op nat wegdek . Het enige nadeel is dat deze banden meer geluid maken dan de gemiddelde banden .
heb uniroyal rallye 195/50/13. maar deze banden hebben met regen slechte grip.. dus maar wat voorzichtiger de bochten door, anders glij je tegen de vangrail aan.. dus minder. daarvoor had ik gewone pirelli's met een 145 standaard eronder. reed niet, vond ik. breed rijd lekkerder 

-