wie weet je nog een goed blok voor een 16V kunt kopen.
en had ook gehoord als er een megane blok in kan klopt dat???.
blok gezocht voor Clio 16V
Volgens mij heeft Veban nog een 95-er blokje ligge wat in Frnak16V's auto heeft gezeten.
Hoi,
ik weet nog een williams met schade, schroefbaar onderstel en een motor getuned door achterberg. (208 pk). De prijs hiervoor is 1750 euro.
Tevens ligt er een complete devil uitlaat onder
groetjes bas
ik weet nog een williams met schade, schroefbaar onderstel en een motor getuned door achterberg. (208 pk). De prijs hiervoor is 1750 euro.
groetjes bas
Wat is dan de schade aan die wagen??? Is het blok enzo nog helemaal goed?J Alesi schreef:Hoi,
groetjes bas
Is namelijk erg goedkoop.
Brus motors te Schijndel...... nr. weet ik zo niet (ze staan wel op internet). Zij kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen, ze hebben vrij veel van dat spul...
Enne... 1750 pleuros voor een schade willie met goed blok & meerdere goede ond. lijkt me sterk, mocht het wel zo zijn... Belluh
, meteen belluh...
Greetz Nielske
Enne... 1750 pleuros voor een schade willie met goed blok & meerdere goede ond. lijkt me sterk, mocht het wel zo zijn... Belluh

Greetz Nielske
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
wat voor schade?Nielske schreef:Brus motors te Schijndel...... nr. weet ik zo niet (ze staan wel op internet). Zij kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen, ze hebben vrij veel van dat spul...
Enne... 1750 pleuros voor een schade willie met goed blok & meerdere goede ond. lijkt me sterk, mocht het wel zo zijn... Belluh, meteen belluh...
Greetz Nielske
Immer wieder die verdammte Holländer
is die uitlaat ook los te koop?J Alesi schreef: Tevens ligt er een complete devil uitlaat onder
groetjes bas
ben zeer geintreseerd....

nee joh, ik refereerde naar de post van J Alesi.... hij had het over de willie!!! Ik heb geen flauw idee wat voor schade het betreft, ben wel benieuwd!
Dat Brus Motors verhaal geldt voor losse blokken en aanverwante... = reactie op de org. post. "zoek blok".
Duidelijk
greetz
Dat Brus Motors verhaal geldt voor losse blokken en aanverwante... = reactie op de org. post. "zoek blok".
Duidelijk
greetz
live your life 2 da fullest...