je maakt wat mee,met een gt

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
marco

nou mensen wat me vandaag is gebeurt :evil: ,kzal het ff uitleggen,ik hoor al een dag of drie wat piepen als ik stuurde ,een beetje vreemd maar < wel lekkel> :D :D ,had er niet zo veel aandacht na dus dacht ach zal wel niks zijn moet het eens smeren of zo ,totdat ik vandaag heel ff bij een groentjesman moest zijn hiero om wat boodschappen te halen,en ik stap uit en roetsj stuur wiebel wiebel wiebel :evil: ,ikke het middelste doppie eraf gehaald en wat ziet ik HELEMAAL GESCHEURDT :( :evil: :-* ,
het zal je maar gebeuren op de autobaan!!!!,waar ik vandaag ook nog op heb gezeten :evil: ,een goede les voor de volgende keer 8) ,als ik dan wat hoor piepen aan mijn stuur dan kijk ik het meteen naar ,
dit was het weer eens,een stukkie uit het leven van een gt rijder :lol: :lol: :lol:
gille
Contacteer:

hahahahahahahahah man, sorry voor het lachen maar is zo grappig hoe jij dat uitdrukt,suc6 met je stuur. 8) 8) 8)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Waren er niet een paar te koop gister??

Heb je gelijk wat moois.

Gr. Frits
Dirk (CRX)

Is nu je stuur zelf gescheurd of die lagers binnenin? want dat heb ik ook gehad met de GTT, klote werk om te vervangen by the way!
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Anonymous

Is me ook al 2x overkomen met een GT, kwaaltje...???
marco

Dirk (CRX) schreef:Is nu je stuur zelf gescheurd of die lagers binnenin? want dat heb ik ook gehad met de GTT, klote werk om te vervangen by the way!
nee is puur het stuur zelf , dus ff boutje los stuur eraf en een nieuwe erop :)
greetz marco
marco

gille (mountainbike) schreef:hahahahahahahahah man, sorry voor het lachen maar is zo grappig hoe jij dat uitdrukt,suc6 met je stuur. 8) 8) 8)
ja ja ik weet het wel te brengen he gille :D
greetz marco
Bart V

Redelijk vervelend als je je stuur ineens los in je handen hebt terwijl je 160 rijd :p

Greetz
Riël
Über-Spammer

Ja marco, haha gelukkig nix gebeurd verder!

Ach wat is dat toch, bij mij begeeft de draagarm van de voorwielophanging het op de autobaan, da's ook lekker.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

ach ja mensen het is gelukkig goed afgelopen,ik heb nu alweer een ander stuur van patrick b ,had er nog een liggen ,dus ken alweer karren
greetz marco
Ben

marco schreef:nou mensen wat me vandaag is gebeurt :evil: ,kzal het ff uitleggen,ik hoor al een dag of drie wat piepen als ik stuurde
Dan ga ik het nu ook ff checken rij ook al enige tijd met piepjes in me stuur rond...
Patrick L.

:lol: :lol: leuk verhaal, maar wel link, gelukkig heb je het op tijd ontdekt :)
Plaats reactie