Verboden in te rijden / Vanavond
-
- Über-Spammer
Reclame 

Hij heeft wel ze geld terug, op zich dus niks aan de hand. Volgens mij was het geen 5 gtt maar een gewone 5. Dit programma valt toch altijd tegen, wel mooie velgen onder die 16 v en strak interieurtje...
Wel sneu vor die jongen want van een afstand zag ie er wel mooi uit moet ik zeggen
Alleen toen ie door de bocht kwam hing ie wel heel erg scheef, schever dan normaal.
Overigen aan het begin van dat stukkie had ik het idee dat ze met die corsa ook zo naar het schade bedrijf konden gan, maar toch is die presentator een zeer relaxde vent
Overigens doet die jongen nu een goede deal !! Hopen dat ie nu een goede Clio vind

Overigen aan het begin van dat stukkie had ik het idee dat ze met die corsa ook zo naar het schade bedrijf konden gan, maar toch is die presentator een zeer relaxde vent

Overigens doet die jongen nu een goede deal !! Hopen dat ie nu een goede Clio vind

-
- Moderator
- Car: Megane
idd jammer is het trouwens geen bekendevan de site????Bart V schreef:vind die gele wijzerplaten maar nixVoor de rest een mooie kar, jammer dattie verneukt is.
-
- Moderator
Ik denk het ook nietRudo schreef:Ik heb het flauwe vermoeden dattie géén Clio meer gaat kopen.Matthijs schreef:Overigens doet die jongen nu een goede deal !! Hopen dat ie nu een goede Clio vind
Shit begint weer APK
denk ik ook, maarja je weet het nooit heRudo schreef:Ik heb het flauwe vermoeden dattie géén Clio meer gaat kopen.Matthijs schreef:Overigens doet die jongen nu een goede deal !! Hopen dat ie nu een goede Clio vind

-
Dioe garage en die auto ken ik, ben ik vorig jaar zomer nog gestopt om die groene Clio 16v te bekijken. In eerste instantie denk je, mmm , sjiek, leren bekleding, 17"wielen. Toen ging ik eens beter kijken en zag duidelijk dat ie slecht gespoten was, achter klopte het ook al niet, zoals in het programma te zien is. Dat achterscherm ziet er in het echt ook vreemd uit, scheef, moeilijk uit te drukken. Verder werd verteld dat er een nieuwe versn.bak in zat, bla bla. Voor mij was al duidelijk dat het een schade auto was en ben weggegaan, gelukkig
Ik heb die wagen wel nog eens zien rijden in Heerlen. Fijne receclame voor dat bedrijf, achter zag je ook een scheve Seat staan, met flinke achterschade. Stelletje oplichters.

-
- Contacteer:
Ze zeiken altijd alles en iedereen af vind ik . Laatst hadden ze een apk bij 3 garages laten doen . De dealer , kwikfit en een universeel garage bedrijf.
De dealer vond en repareerde toen alle afkeur punten en de andere 2 garages maar 1 afkeurpunt . Toen zeiden ze dat de dealer weer duurder was terwijl ze wel de beste waren , maar dat zeggen ze er niet bij.Maar ze hadden wel allesgevonden en gerepareerd ( lijkt mij dan logisch dat het duurder is ) Ze behandelen de diverse garages Unfair vind ik .
De dealer vond en repareerde toen alle afkeur punten en de andere 2 garages maar 1 afkeurpunt . Toen zeiden ze dat de dealer weer duurder was terwijl ze wel de beste waren , maar dat zeggen ze er niet bij.Maar ze hadden wel allesgevonden en gerepareerd ( lijkt mij dan logisch dat het duurder is ) Ze behandelen de diverse garages Unfair vind ik .
Tis dan ook niet het duurste programma wat er is. Ach het houd je van de straat.Marcel (mlg) schreef:Ze zeiken altijd alles en iedereen af vind ik . Laatst hadden ze een apk bij 3 garages laten doen . De dealer , kwikfit en een universeel garage bedrijf.

-
- Contacteer:
Vooral die presentator is zo'n irritant mannetje .( Moet denk ik ook wel als je dit werk doet)
-
- Moderator
Ik moet zeggen ook wel een leuk stuurtje in die clio 
-
- Über-Spammer
Marcel (mlg) schreef:Vooral die presentator is zo'n irritant mannetje .( Moet denk ik ook wel als je dit werk doet)
hahahha

nou dan kunnen een aantal mensen van rtc dit programma ook wel precenteren

-
Die vijf heb ik ook gezien!
Maare 6100 pleuro,s voor een clio?
Daar koop je toch een willy voor?
Ik ben bij mijn zoektocht naar een GTT ook bij zo,n
bedrijf geweest overal schadebakken. :-*
Goedkoop gefixt en de hoofdprijs vangen.
Daar stond een zwarte F1 voor 4000 gulden.
Zag er nog mooi orgineel uit.
Toch keek ik eens goed naar de voorkant.
Die was dus scheef!
Ahum!
Toch de verkoper er bij.
En die begint toch een lulverhaal op te hangen.
Dus ik vraag of de kap open kan.
Bleek het koelvl. vaatje wel erg leeg te zijn.
Dus die vent koelvl. ophalen.
Daarna eens starten.Kuch Kuch!
En dat ding liep op drie poten.
Met de proefrit(Eerst een kwartier warmrijden.)
Bleek dus dat er met de turbodruk geknoeid was.(te veel
)
Hij ging steeds beter lopen.
Maar hij verbruikte koelvloeistof.
Lekke koppakking dus
.
Hoe zou dat toch komen.
Dat was dus helemaal niks!
Maarja met snelle auto's moet je goed uitkijken bij aanschaf.
En bijv. naar dit soort sites gaan voor info.

Maare 6100 pleuro,s voor een clio?
Daar koop je toch een willy voor?
Ik ben bij mijn zoektocht naar een GTT ook bij zo,n
bedrijf geweest overal schadebakken. :-*
Goedkoop gefixt en de hoofdprijs vangen.

Daar stond een zwarte F1 voor 4000 gulden.
Zag er nog mooi orgineel uit.
Toch keek ik eens goed naar de voorkant.
Die was dus scheef!

Ahum!
Toch de verkoper er bij.
En die begint toch een lulverhaal op te hangen.
Dus ik vraag of de kap open kan.
Bleek het koelvl. vaatje wel erg leeg te zijn.
Dus die vent koelvl. ophalen.
Daarna eens starten.Kuch Kuch!
En dat ding liep op drie poten.
Met de proefrit(Eerst een kwartier warmrijden.)
Bleek dus dat er met de turbodruk geknoeid was.(te veel

Hij ging steeds beter lopen.
Maar hij verbruikte koelvloeistof.
Lekke koppakking dus

Hoe zou dat toch komen.
Dat was dus helemaal niks!
Maarja met snelle auto's moet je goed uitkijken bij aanschaf.
En bijv. naar dit soort sites gaan voor info.

Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.
Ja maik ga je gangMaik (WOOFER) schreef:Marcel (mlg) schreef:Vooral die presentator is zo'n irritant mannetje .( Moet denk ik ook wel als je dit werk doet)
hahahha
nou dan kunnen een aantal mensen van rtc dit programma ook wel precenteren

-
- Über-Spammer
Dank je stephan ben jij dan mijn camera man ??
Tis toch niet te filmen he...Maik (WOOFER) schreef:Dank je stephan ben jij dan mijn camera man ??
ik heb het ook gezien en ik vindt em zelf ook wel irri maar er moet gewoon zo'n programma zijn denk ik want iedereen is wel heel snel geflest,en wat moet je dan.
ik vindt het wel goed als je tenminste ergest teregt kunt en ze hebben wel eens goeie tips maar ben het er wel mee eens dat ze soms wel wat ongevraagd ver gaan in beoordelen en veroordelen.
maar goed sneu voor die jongen maar beter opletten he
ik vindt het wel goed als je tenminste ergest teregt kunt en ze hebben wel eens goeie tips maar ben het er wel mee eens dat ze soms wel wat ongevraagd ver gaan in beoordelen en veroordelen.
maar goed sneu voor die jongen maar beter opletten he
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
met je eensToine schreef:Wat een slecht programma zeg :-*
Clio was toch wel het hoogtepunt

-
- Über-Spammer
het was zekers kort
heb het ook gezien.
maare hoe dom kun je zijn.(geen schade)
er zat een verkeerde voorbumper voor die clio .
een van normale clio.
en geen bumper van een 16v (toch wel groot verschil in die bumpers) dat zet toch al aan het denken neem ik aan.
een van normale clio.
en geen bumper van een 16v (toch wel groot verschil in die bumpers) dat zet toch al aan het denken neem ik aan.
SEIZE SOUPAPES CABRIO
-
- Moderator
Ja je zou maar niks van auto's weten dan is dat toch kl*tejacco 16v schreef:heb het ook gezien.
een van normale clio.