5 turbo ??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Riël
Über-Spammer

Tjees gaat zich niet om 't gespotte. Ben ook benieuwd wat voor bak het dan is. Heeft een turbo 1 de motor voorin dan??
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
marco

nope turbo 1 en 2 hebben bijde de motor achterin liggen
greetz marco
Riël
Über-Spammer

Maar wat was deze dan? Daarom. Vorige topic was closed. Maar ik neem aan dat dit een eigen creatie is geweest?

KLIK (NIET TE KOOP GESPOT BTW)
Patrick L.

Vaag,in de advertentie staat bij de eerste toelating `87, toen werden er geen Turbo2`s (dikke Vijf) meer gemaakt. Mischien gaat dit om een zwaar opgefokte 5GTT??
Toine

Juist Riël! Jij begrijpt het :wink:
Topic was ook helemaal niet bedoeld als gespot maar om te weten te komen of dit iets aparts was, een fout/afwijking (zoals aangegeven in advertentie) of simpelweg een eigen creatie.
En voor je het weet kun je niet meer reageren omdat het wordt beschouwd als 'gespot' Jammer hoor.
marco

ooooooo over die ad ging het,dat was gewoon een gt turbo,als je goed leest staat er ook dat die de motor voor heeft liggen ,dus gewoon een gt turbo meer niet :wink:
greetz marco
Anonymous

4.500 km, 169 kW (230 PS), EZ: 05/87

Beschreibung:
Der R5 hat den Turbomotor nicht hinten eingebaut, sondern vorne!!! Mängel. Der Wagen ist sehr schnell!!!! Abgabe wegen Führerscheinverlust!!! Dieser Wagen ist nur für Personen geeignet die sich mit solchen Fahrzeugen auskennen. Weitere Infos am Tel.

Tis iig een R5 maar de beschrijving doet vermoeden dat het om een oud model gaat. Ook de 230 pk vind ik beetje vaag. Dat zou weer kunnen duiden op een motor uit een R5 Turbo welke in een GT ingebouwd is.
Gijs V.

Vertalinkje:

"4.500km gelopen 169 kilowatt, oftewel 250 pk, datum 1e toelating: 05/87

Beschrijving:
De R5 heeft de motor niet achterin ingebouwd maar voorin!!! (mängel betekent afwezigheid, maar ik begrijp het woord hier niet) De wagen is zeer snel!!! Ik doe de wagen weg, vanwege rijbewijs ingenomen. Deze auto alleen te koop voor mensen die weten hoe er mee om te gaan. Verdere info over de telefoon."

Ik denk dat het hier om een opgefokte 5gtt phase 1 gaat, gezien het bouwjaar. Die gast doet hem weg omdat zijn rijbewijs is ingenomen door oom agent.
Ik geloof alleen niet veel over de km-stand en de pk's...
Renault, créateur de GTT !!!
Riël
Über-Spammer

Wie belt? :)
Anonymous

Mangel betekent een defect/ een gebrek.
Plaats reactie