membraam dumpvalve
-
Ik meen rond de 12,50 euro dat er laatst gezegd werd.
Mijn membraampje is nog niets stuk geweest, heb hem ook nog niet zo lang.
Mijn membraampje is nog niets stuk geweest, heb hem ook nog niet zo lang.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Prijs hangt af van het soort dumpvalve, zoek eens welk merk je hebt en wie die dingen levert.
Je kan bijvoorbeeld Biesheuvel eens bellen, die hebben er een hoop liggen, grote kans dat ze jouw membraan ook hebben
Je kan bijvoorbeeld Biesheuvel eens bellen, die hebben er een hoop liggen, grote kans dat ze jouw membraan ook hebben
-
Heb je misschien zoeen als mij? kijk hiervoor op mijn site http://5gtturbo.tkMichiel schreef:Heb er geen merk op kunnen ontdekken. Het is een blauwe; maar dat zal wel niet veel zeggen. Gaan we maar gewoon weer een keertje shoppen bij Biesheuvel!!
Deze zijn er in de kleuren chroom (welke ik heb), blauw en rood.
Het is een Group N membraam dumpvalve, misschien dat je dr iets mee kunt.
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
- Über-Spammer
Waarom een membraam dumpvalve ??
waarom niet zuigers??
want deze gaan niet/minder vaak stuk. (zuigers)
membraan kan ik verder niets over zeggen..
iemand.
waarom niet zuigers??
want deze gaan niet/minder vaak stuk. (zuigers)
membraan kan ik verder niets over zeggen..
iemand.
nee zuiger dump-valves zuigen echt wel. Ik heb hier thuis 1tje liggen(a 642,50 gulden incl aansluitset) die na een half jaar kapot ging. Hij is terug gestuurd en toen had ik hem in 2 dagen weer kapot. Oorzaak weten ze niet. Ik heb nou een dump-valve van bosch erop zitten en die bevalt me prima. Niet duur en best wel een leuk geluid. ik wou straks voor een membraan dump-valve gaan maar aangezien er een ander blok in mijn gtt komt is dit van de baan geschoven. Dus een zuiger dump-valve is niet altijd beter. Als je voor een membraan dump-valve gaat, neem dan 1 met een kevlar membraan. Arjen en menno hebben ook zo`n dump-valve en hebben nooit problemen er mee(tenminste heb ze er nog nooit over gehoord)
There will be plenty of time to rest when your dead
Yep die is het! Bedankt, weten we dat ook weer.Chrisv schreef:Heb je misschien zoeen als mij? kijk hiervoor op mijn site http://5gtturbo.tkMichiel schreef:Heb er geen merk op kunnen ontdekken. Het is een blauwe; maar dat zal wel niet veel zeggen. Gaan we maar gewoon weer een keertje shoppen bij Biesheuvel!!
Deze zijn er in de kleuren chroom (welke ik heb), blauw en rood.
Het is een Group N membraam dumpvalve, misschien dat je dr iets mee kunt.
ps. strakke bak trouwens
Renault 5 GT Turbo 88; Raaaaaazend snel!!