Friday Nightmeeting Oss I
Ik ben er ook! Maar ik blijf niet tot diep in de nacht! Ik denk dat ik met de auto van mijn moeder kom, want ik moet in Batenburg haar auto ophalen en om nou eerst terug naar huis te rijden en daarna weer terug naar Niftrik vind ik een beetje onzin. 
Dusseh, dat wordt de eerste Opel op de F.N.O.!
Johan? Armando? Leven jullie ook nog?

Dusseh, dat wordt de eerste Opel op de F.N.O.!

Johan? Armando? Leven jullie ook nog?

Nou ik post dalijk nog een berichie of ik misschien niet even een kwartiertje kan komen!
Helaas, et gaat niet door!!
Ik kan echt niet komen zorry
Anders: Is er Zondag geen tijd voor iedereen???
Trouwens? ik weet niet eens of ik dan kan!
Ik ben mijn agenda nl kwijt
JP

Trouwens? ik weet niet eens of ik dan kan!

Ik ben mijn agenda nl kwijt

JP

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
zondag al helemaal geen tijd jammerJesper16v schreef:Helaas, et gaat niet door!!![]()
Trouwens? ik weet niet eens of ik dan kan!![]()
Ik ben mijn agenda nl kwijt![]()
JP
Ja, godvernondeju... Heeft het überhaupt nog wel zin om te komen??? Er komen 2 Renaultjes en een Opel, dikke opkomst weer. Ik weet dat ik het de laatste tijd ook regelmatig laat afweten, en daarvoor mijn excuses, maar ik vind het echt jammer dat er zo weinig mensen komen.
Armando, waar hang je uit? Jesper, je zorgt maar dat je er bent! Johan, er is meer in het leven dan werken.
En de rest... tja... Welke rest!?
Tom, Rob, wat doen we ermee?
Armando, waar hang je uit? Jesper, je zorgt maar dat je er bent! Johan, er is meer in het leven dan werken.

Tom, Rob, wat doen we ermee?
Ik vind het ook best, maar hou er rekening mee dat het vroeg donker is (omstreeks half 9) en dat daar weinig to geen licht is. Is in principe niet zo erg, maar ik ga gaan uren in het donker staan. (Het is nog maar af te wachten of jullie te vertrouwen zijn!
)

Nope... De dichtstbijzijnde Mac is in Heesch, volgens mij. Of in Nijmegen, maar aangezien jullie beide uit Den Bosch moeten komen lijkt me dat toch lichtelijk overdreven.
Misschien effe afwachten wat Rob ervan te zeggen heeft...
Mij ook wel, hoor... Maar ik zou het een stuk leuker vinden als we een keer ECHT met z'n allen bij elkaar zouden komen.
Rob
Tom
Merijn
Marijn
Armando
Haaz
Johan
Dat schiet tenminste een beetje op. Ik hoop trouwens dat we voor 7'en iets weten, want ik moet dan de wagen van mijn moeder op gaan halen. Als er dan niks bekend is, rij ik langs Niftrik en de Mac naar huis. Als er niemand is, dan houdt het op...
Rob
Tom
Merijn
Marijn
Armando
Haaz
Johan
Dat schiet tenminste een beetje op. Ik hoop trouwens dat we voor 7'en iets weten, want ik moet dan de wagen van mijn moeder op gaan halen. Als er dan niks bekend is, rij ik langs Niftrik en de Mac naar huis. Als er niemand is, dan houdt het op...
-
- Moderator
- Car: MB
zo, was toch nog best lachen gisteren (had alleen wat drukker gekund).
Toen ik terug reed ging het alleen niet helemal lekker. Op een gegeven moment begon de uitlaat een ander geluid te maken (hardere klappen) en liep hij stationair zeer onregelmatig en sloeg hij bijna af. Toen stopte ik thuis en hoord ik in de buurt van de carberatuer een hoop gesis. Ik hoop een van de slangen ofzo. Zal zo eens kijken, maar als iemand ideeen heeft
Toen ik terug reed ging het alleen niet helemal lekker. Op een gegeven moment begon de uitlaat een ander geluid te maken (hardere klappen) en liep hij stationair zeer onregelmatig en sloeg hij bijna af. Toen stopte ik thuis en hoord ik in de buurt van de carberatuer een hoop gesis. Ik hoop een van de slangen ofzo. Zal zo eens kijken, maar als iemand ideeen heeft
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Car: MB
probleem is inmiddels opgelost. Het dunne slangetje dat van de onderkant van de carb. naar de ontsteking loop was aan de carb zijde los geschoten. Heb hem weer goed vast gezet en hij loopt weer prima
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
je kunnen ook een keer inderdaad naar de mac in nijmegen (bij de matrix) gaan, dat is dicht bij jesper in de buurt. en daar is licht natuurlijkMerijn schreef:Nope... De dichtstbijzijnde Mac is in Heesch, volgens mij. Of in Nijmegen, maar aangezien jullie beide uit Den Bosch moeten komen lijkt me dat toch lichtelijk overdreven.
Een GT Turbo die rijdt!Tom schreef:Lijkt me een zeer goed plan voor de volgende keer, is makkelijk te vinden je hebt licht en eten, wat wil je nog meer

Maar ik heb vanmiddag nieuwe wiellagers gekocht en ik hoop dat ik die deze week kan laten monteren! Dan kan er weer gereden worden!

Johan de clio man schreef:
we kunnen ook een keer inderdaad naar de mac in nijmegen (bij de matrix) gaan, dat is dicht bij jesper in de buurt. en daar is licht natuurlijk
Bedoel je hiermee dat ik mijn auto dan daarheen kan duwen!!!

bij de mac lijkt me ook een goed plan: eten, licht en ook niet onbelangrijk, ruimte 
Vrijdag zal ik er wel weer niet zijn, maar ik doe me best,als ik vroegklaar ben, kom ik nog wel ff...maar dan is het pas rond half elf...Zijn jullie dan pleite??

Vrijdag zal ik er wel weer niet zijn, maar ik doe me best,als ik vroegklaar ben, kom ik nog wel ff...maar dan is het pas rond half elf...Zijn jullie dan pleite??
Hoezo duwen? Je had m toch nog niet eens? Waarom zou je dan duwen? Of heb je je bakkie nu al wel? En hoe is t met je rug? anyway...zal wel...Jesper16v schreef:Johan de clio man schreef:
we kunnen ook een keer inderdaad naar de mac in nijmegen (bij de matrix) gaan, dat is dicht bij jesper in de buurt. en daar is licht natuurlijk
Bedoel je hiermee dat ik mijn auto dan daarheen kan duwen!!!![]()
ja sorry...lees het net pas....errug kut voor m! Hoop dat het snel opgelost is en vooral dat igam niet moeilijk gaat doen, maar garages kennende zal dat wel...
Misschien wordtie (in geval van) makkelijker als we ff met zn allen langs gaan;)
Misschien wordtie (in geval van) makkelijker als we ff met zn allen langs gaan;)
Zo... Laten we maar eens vroeg beginnen met 'opwarmen'! Wie heeft er aankomende vrijdag (of andere) avond zin om weer effe bij elkaar te komen?
Bij de Batavier in Niftrik, Mac in Heesch/Nijmegen, Mac in Rosmalen? Zegt u het maar!
P.S.: Ik ben er... als het niet regent!
Bij de Batavier in Niftrik, Mac in Heesch/Nijmegen, Mac in Rosmalen? Zegt u het maar!

P.S.: Ik ben er... als het niet regent!