Er schijnt een turbokit te zijn voor de Rsi,
Weet iemand wat dat kost, waar ik 'm kan kopen en wat het effect is op het motorvermogen (in PK's)???
turbokit Rsi
Fastchip levert ze iig voor de 16v motoren. Ze zijn zeer zeker niet goedkoop; 3400 euro. Je hebt dan alleen de set en verder nog niets. Denk bv aan bak en remmerij. Deze zul je sowieso aan moeten passen vanwege de grotere krachten en hogere snelheden.
Advies: koop een clio willams en laat daar wat aanpassingen aan doen, je bent even duur uit.
Advies: koop een clio willams en laat daar wat aanpassingen aan doen, je bent even duur uit.
-
De kik van een turbo is denk ik mooier als van een getunde williams. We hebben hier ook ee GTT op de dam staan, en het zit mij ook te jeuken om een turbo op m`n RSI te bouwen.
Latexxxxxxx
Latexxxxxxx
te jeuken? hahaha... ja, turbo wel kicken..Bas RSI (moersleutel) schreef:De kik van een turbo is denk ik mooier als van een getunde williams. We hebben hier ook ee GTT op de dam staan, en het zit mij ook te jeuken om een turbo op m`n RSI te bouwen.
Latexxxxxxx
Zit je van 110 naar 160 pk, denk ik.. van 150 Nm naar 200 Nm makkelijk... \0-100 was 8,9.. dan zo'n 6,5 a 7 seconden denk ik.
Lijkt mij ook wel cool, maar heb de RSi nog maar net.. eerst maar ff een paar jaar zonder teveel gedoe rondrijden ;o)