clio slingerd door stuurhuis?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Ad van Haperen
Contacteer:

weer een bericht over het rampenproject van mij
Linkje naar een vorig topic
nu komen ze er ff achter dat het complete stuurhuis gaar is!(en dan ook HELEMAAL rot schijnbaar)ik word daar echt shagie van!

maar ook op mijn subframe zit wat speling kan/mag/hoort dit? of is het zo asl ik er nu weer een anders stuurhuis op zet dat dan straks da fram weer gaar is?

Iemand die mij nog kan steunen met dit project en een goed stuurhuis heeft liggen die voor een zachte prijs weg mag? het is voor een clio 1.4RT uit 92
jeroen.k

Snap niet helemaal waarom je nu een nieuw topic aanmaakt maar goed...

Is het niet slim om hem op te knappen en snel te verkopen? Nu blijf je bezig met dit sort ongein, wantstraks is het toch weer iets anders, enz, enz.

Of mischien een idee om naar een goede garage te gaan?
Mickael

Ik weet niet of je stuurbekrachtiging hebt, maar als dat zo is wordt je niet bij van de prijs van een stuurhuis.

Heb je dit niet dan heeft Zeeuw volgens mij nog een cup stuurhuis.
Ad van Haperen
Contacteer:

jeroen.k schreef:Snap niet helemaal waarom je nu een nieuw topic aanmaakt maar goed...

Is het niet slim om hem op te knappen en snel te verkopen? Nu blijf je bezig met dit sort ongein, wantstraks is het toch weer iets anders, enz, enz.

Of mischien een idee om naar een goede garage te gaan?
ja je heb eigenlijk wel gelijk ahd net zo goed onder die andere kunnen zette sorry
zal de handel wel ff koppieren en plakken en dan kan deze worden gedeleted. maarja da verkopen komt miss nog wel maar zolang hij niet rijdt is hij niet te verkopen he tenminste dan word het wel erg veel verlies draaien en da zie ik nou ook nie echt zitten. en die garage da is een maat van me die bij deawoo werkt en hoef alleen onderdelen te betalen en hij is ookal een aantal keren door chef werkplaats van de deawoo nagekeken en ook al door de renault dealer in breda. dusja
Anonymous

strak plan, topic gelocked.

PS je hebt wel pech met dat ding zeg.
Gesloten