En ja, voor mensen van de club gelden hele andere prijzen (ik zeg het even voordat mensen beginnen te gillen dat het maar allemaal dure zooi is...
Vernieuwde site (alweer, hoezo wispelturig?..)
-
- Contacteer:
http://www.cockpitdesign.nl is vernieuwd.
En ja, voor mensen van de club gelden hele andere prijzen (ik zeg het even voordat mensen beginnen te gillen dat het maar allemaal dure zooi is...
)
Leuke site zo, alleen ff een aanmerkingetje...
Maak die plaatjes wat kleiner en gebruik voor die thumbnails nog kleiner plaatjes, mn ADSL is echt een tering tijd aan het laden voor je pagina! Moet je nagaan als iemand met een telefoonmodem je site wil bekijken!
Maak die plaatjes wat kleiner en gebruik voor die thumbnails nog kleiner plaatjes, mn ADSL is echt een tering tijd aan het laden voor je pagina! Moet je nagaan als iemand met een telefoonmodem je site wil bekijken!
-
Hoeveel kost het dan voor ons? Kan je niet een apparte prijslijst ernaast zetten en dan alleen voor de RTC'ers 

tuurlijk niet dan koopt de rest van NL niks meer bij hem.*Stephan_RSI* schreef:Hoeveel kost het dan voor ons? Kan je niet een apparte prijslijst ernaast zetten en dan alleen voor de RTC'ers
ennuh, als je wat wil mail je hem gewoon ff en dan komt alles goed!
-
- Contacteer:
Klopt! Echter was ik al heel blij dat de site af was, maar je hebt gelijk, ik zal me erop toeleggen. Maar als je kabel hebt dan vergeet je zelf nogal snel dat er inderdaad nog mensen zijn die zoiets hebben als een modem. Het laden van die foto's duurt inderdaad dan een ontzettende kl@&%tijd.jeroen.k schreef:Leuke site zo, alleen ff een aanmerkingetje...
Maak die plaatjes wat kleiner en gebruik voor die thumbnails nog kleiner plaatjes, mn ADSL is echt een t@ring tijd aan het laden voor je pagina! Moet je nagaan als iemand met een telefoonmodem je site wil bekijken!