r5 alpine turbo. waarde??
-
- Contacteer:
r5 alpine turbo, turbo 2 look 105.000 km. bwj 11-79. wit leder interieur + diverse originele onderdelen. belgische wagen. weet iemand wat dit waard is???
nie veel , maar ik wil hem wel hoorMaarten Henderieckx schreef:r5 alpine turbo, turbo 2 look 105.000 km. bwj 11-79. wit leder interieur + diverse originele onderdelen. belgische wagen. weet iemand wat dit waard is???

-
- Contacteer:
Ben hem al gaan bekijken, is een mooie wagen!
Hier en daar wat roestplekjes.
Het verhaal:
Het is van een man van rond de 45jaar
Zen vrouw heeft er altijd mee gereden,
nu zijn er kleinkinderen, dus de kinderwagen moet in de koffer, geen plaats.
En hij zou iets te hard zijn, om nog elke dag mee te rijden.
Hier en daar wat roestplekjes.
Het verhaal:
Het is van een man van rond de 45jaar
Zen vrouw heeft er altijd mee gereden,
nu zijn er kleinkinderen, dus de kinderwagen moet in de koffer, geen plaats.
En hij zou iets te hard zijn, om nog elke dag mee te rijden.
Kun je hem kopen dan ?? wat wil je er voor hebben ?Maarten Henderieckx schreef:r5 alpine turbo, turbo 2 look 105.000 km. bwj 11-79. wit leder interieur + diverse originele onderdelen. belgische wagen. weet iemand wat dit waard is???
ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken
Ik was eerder !!gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken
-
- Contacteer:
Zal niet gaan. M'n beste vriend heeft hem.gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken
gille (mountainbike) schreef:nie veel , maar ik wil hem wel hoorMaarten Henderieckx schreef:r5 alpine turbo, turbo 2 look 105.000 km. bwj 11-79. wit leder interieur + diverse originele onderdelen. belgische wagen. weet iemand wat dit waard is???![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt gaat hem morgen ophalen nadat wij allemaal gezegd hebben hem te willen......... handelaarMaarten Henderieckx schreef:Zal niet gaan. M'n beste vriend heeft hem.gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken

maarten is hem te koop of watte???????????Matthijs schreef:Je bedoelt gaat hem morgen ophalen nadat wij allemaal gezegd hebben hem te willen......... handelaarMaarten Henderieckx schreef:Zal niet gaan. M'n beste vriend heeft hem.gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken![]()
-
- Contacteer:
'k zal het eens vragen. Wat zou je er voor geven dan?gille (mountainbike) schreef:maarten is hem te koop of watte???????????Matthijs schreef:Je bedoelt gaat hem morgen ophalen nadat wij allemaal gezegd hebben hem te willen......... handelaarMaarten Henderieckx schreef:Zal niet gaan. M'n beste vriend heeft hem.gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken![]()
Mag ook mee doen met bieden ?Maarten Henderieckx schreef:'k zal het eens vragen. Wat zou je er voor geven dan?gille (mountainbike) schreef:maarten is hem te koop of watte???????????Matthijs schreef:Je bedoelt gaat hem morgen ophalen nadat wij allemaal gezegd hebben hem te willen......... handelaarMaarten Henderieckx schreef:Zal niet gaan. M'n beste vriend heeft hem.gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken![]()
-
- Contacteer:
Mag ook mee doen met bieden ?
Tuurlijk.
Tuurlijk.
-------> PM !:)Maarten Henderieckx schreef:Mag ook mee doen met bieden ?
Tuurlijk.
zouden gij nie beter een mountainbike kopen,inplaats een oldtimer wat die snotapen toch verkneukelenMatthijs schreef:-------> PM !:)Maarten Henderieckx schreef:Mag ook mee doen met bieden ?
Tuurlijk.

-
- Contacteer:
Bedoel je mij nou? Zo ja, ik had een clio sport in gedachten.zouden gij nie beter een mountainbike kopen,inplaats een oldtimer wat die snotapen toch verkneukelen![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
Beetje sparen dan, he.kevinb schreef:miljaarde, ik was aan het twijfelen, een navigatie, of een alpine turboke, ik dacht voor het navi te gaan, heb er presies al spijt van!
-
- Contacteer:
is je vriend van hier in België, of komen jullie van nederland naar hier?Maarten Henderieckx schreef:Zal niet gaan. M'n beste vriend heeft hem.gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken
-
- Contacteer:
Maarten Henderieckx schreef:Beetje sparen dan, he.kevinb schreef:miljaarde, ik was aan het twijfelen, een navigatie, of een alpine turboke, ik dacht voor het navi te gaan, heb er presies al spijt van!
Dat is het probleem lukt me niet, ik probeer dit al jaaaaren

Haha hoe handig ben je zelf in het verkeergille (mountainbike) schreef:zouden gij nie beter een mountainbike kopen,inplaats een oldtimer wat die snotapen toch verkneukelenMatthijs schreef:-------> PM !:)Maarten Henderieckx schreef:Mag ook mee doen met bieden ?
Tuurlijk.![]()
![]()
![]()

-
- Contacteer:
Komt uit Belgie. Wij hebben veel "belgen"vrienden zo 1 km van de grenskevinb schreef:is je vriend van hier in België, of komen jullie van nederland naar hier?Maarten Henderieckx schreef:Zal niet gaan. M'n beste vriend heeft hem.gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken
Durf je niet verder dan die 1e KM ??Maarten Henderieckx schreef:Komt uit Belgie. Wij hebben veel "belgen"vrienden zo 1 km van de grenskevinb schreef:is je vriend van hier in België, of komen jullie van nederland naar hier?Maarten Henderieckx schreef:Zal niet gaan. M'n beste vriend heeft hem.gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken

maar MATTHIJS toch je moet hem dan nog eens invoeren ,en dat i nie te betalen dus zoek je een hollandse roestbakMatthijs schreef:Durf je niet verder dan die 1e KM ??Maarten Henderieckx schreef:Komt uit Belgie. Wij hebben veel "belgen"vrienden zo 1 km van de grenskevinb schreef:is je vriend van hier in België, of komen jullie van nederland naar hier?Maarten Henderieckx schreef:Zal niet gaan. M'n beste vriend heeft hem.gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken

-
- Moderator
- Car: Megane
Ken je niet effe wat pics erop gooie wel effe leuk 
Haha, dat valt wel mee hoor, we hebben het al eens vaker gedaangille (mountainbike) schreef:maar MATTHIJS toch je moet hem dan nog eens invoeren ,en dat i nie te betalen dus zoek je een hollandse roestbakMatthijs schreef:Durf je niet verder dan die 1e KM ??Maarten Henderieckx schreef:Komt uit Belgie. Wij hebben veel "belgen"vrienden zo 1 km van de grenskevinb schreef:is je vriend van hier in België, of komen jullie van nederland naar hier?Maarten Henderieckx schreef:Zal niet gaan. M'n beste vriend heeft hem.gille (mountainbike) schreef:ik wil hem direkt, adres Maarten ik ga hem direkt oppikken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()