hoe schadeverleden achterhalen?
-
zie subject. ik heb dus nu een megane coupe, schadeverleden is niet bekend bij mij. hoe kan ik dit achterhalen? ik mag toch aannemen dat er wel een centraal registratiepunt is?
Zou je denken? Dacht het niet. Op zich wel een leuke, zoiets als NAP. Goed auto nakijken en dan kom je er zo achter of ie schade gehad heeft. Heb je een vermoeden frank?
Ik weet niet of er een meldpunt hiervoor is.
Maar je kunt langs een schade herstelbedrijf gaan.
Zij kunnen meten of de laklaag overal gelijk is, of er ergens plamuur zit enz,enz.
Bij grote verschillen in de dikte van de laklaag kun je er bijna vanuit gaan dat er schade is geweest.
Maar je kunt langs een schade herstelbedrijf gaan.
Zij kunnen meten of de laklaag overal gelijk is, of er ergens plamuur zit enz,enz.
Bij grote verschillen in de dikte van de laklaag kun je er bijna vanuit gaan dat er schade is geweest.
-
een klein vermoeden wel ja. auto kraakt (kan net zo goed een demper zijn) en ik hoor van veel mensen dat de auto er als nieuw uitziet, afgaand op de lak.Zeeuw schreef:Zou je denken? Dacht het niet. Op zich wel een leuke, zoiets als NAP. Goed auto nakijken en dan kom je er zo achter of ie schade gehad heeft. Heb je een vermoeden frank?
-
geen idee wat precies kraakt, ergens linksachterin. ik vermoedt, zoals ik al zei, een demper.
bel eens met de dealer die het onderhoud van de auto uitgevoerd heeft.
over een centrale registratie van schade auto's gesproken.
die zal er nooit komen omdat de bovag er tegen is omdat je dan met een groep onverkoopbare auto's komt te zitten.
net zoals in duitsland waar schades op het kenteken bewijs genoteerd staan.
je houd daar dus een onverkoopbare groep auto's over waar opzich hele beste auto's tussen kunnen zitten als ze goed gerepareerd zijn.
wat er met die schade auto's gebeurd in duitsland die gaan meestal op export.
bijvoorbeeld naar nederland (gti en zo) waar ze in de handel terecht komen (apeldoorn.)
over een centrale registratie van schade auto's gesproken.
die zal er nooit komen omdat de bovag er tegen is omdat je dan met een groep onverkoopbare auto's komt te zitten.
net zoals in duitsland waar schades op het kenteken bewijs genoteerd staan.
je houd daar dus een onverkoopbare groep auto's over waar opzich hele beste auto's tussen kunnen zitten als ze goed gerepareerd zijn.
wat er met die schade auto's gebeurd in duitsland die gaan meestal op export.
bijvoorbeeld naar nederland (gti en zo) waar ze in de handel terecht komen (apeldoorn.)
SEIZE SOUPAPES CABRIO