Kosten leren bekleding???

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
*Stephan_RSI*

Ik heb laatst geinformeerd voor leren bekleding in mijn auto (clio rsi). De kosten zijn ongeveer 2100 Euro. Dan zijn dus mijn stoelen, achterbank en de zijpanelen (dat zijn 4 kleine stukjes) bekleed. Het word dan bekleed met 2 soorten leer (gewone leer en suede leer). Weet iemand misschien of het goedkoper kan?
Nick (germanstyle)

ja ik EURO 1750 voor een arosa... :wink:
*Stephan_RSI*

Ja maar clio is ietsie duurder :(.
bruno @af
Contacteer:

als wij dit verkopen voor 2000 € heb ik goed verdiend ... Daarmee wil ik zeggen, kostprijs voor een (sorry) opel astra vorige maand 1250 € ...
*Stephan_RSI*

Ohw kijk dat zijn dan alweer de betere prijzen. Moet je dan zelf de stoelen eruit halen enzo. Is die prijs ook met 2 soorten leer?
Nick (germanstyle)

bruno (ataf) schreef:als wij dit verkopen voor 2000 € heb ik goed verdiend ... Daarmee wil ik zeggen, kostprijs voor een (sorry) opel astra vorige maand 1250 € ...
je hebt mail.(als ik mijn telefoongesprek hebt afgerond hier, vriendin aan de lijn :wink: )
bruno @af
Contacteer:

Dit is idd prijs voor alle onderdelen los binnengebracht . Dit is prijs voor twee kleuren leder . Je bedoeld met suède een soort alcantara veronderstel ik . Denk dat dit maar een kleine meerprijs is !
*Stephan_RSI*

Dan blijft het nog steeds stukken goedkoper. Ik wil het leer idd combineren met alcantera/suede. Weet je toevallig ook de prijs om het dashboard te laten bekleden?
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

probeer eens de jongens van allstof in alkmaar
dat scheelt je weer een paar mijer in brandstof kosten
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
*Stephan_RSI*

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:probeer eens de jongens van allstof in alkmaar
dat scheelt je weer een paar mijer in brandstof kosten
Daar heb ik het ook geinformeerd en dat kost dus ff iets meer.
Martijnberk
Contacteer:

Maar ze doen het daar wel goed....die jongens daar hebben gouden handen en daar betaal je ook voor...
*Stephan_RSI*

Ik weet het, die kerel met die groene golf ken ik en zijn neef heeft dat bedrijf dus. Het ziet er erg netjes uit maar als het ergens anders bijna 1000 Euro scheelt en het er ook netjes uitziet doe ik toch liever wat goedkoper.
Anonymous

Over leer gesproken:

Iemand een goed adres voor leren sportstoelen ? (niet direct kuipstoeltjes, meer een soort recaro stoel of zo)
*Stephan_RSI*

Ploegah schreef:Over leer gesproken:

Iemand een goed adres voor leren sportstoelen ? (niet direct kuipstoeltjes, meer een soort recaro stoel of zo)
Bij allstof kopen ze ook 2e handse stoelen over of vanuit de fabriek waar er iets aan mankeert kopen ze op. Dit is trouwens het adres http://www.all-stoff.nl
Anonymous

Mooi bedrijf maar ik ben niet echt op zoek naar zo'n speciaal iets.

Gewoon een stel goede stevige stoelen voor in de clio want die standaard renault dingen zijn bagger. Ook niet van die extreme kuipstoel gevallen, dat zit ook voor geen meter als je er een eind mee moet rijden.
*Stephan_RSI*

Ze doen niet alleen aan bekleding maar verkopen ook spoilers en sportstoelen (leer, stof e.d.). Ze kunnen inprincipe aan alles komen.
Jesper16v
Contacteer:

Ploegah schreef:Mooi bedrijf maar ik ben niet echt op zoek naar zo'n speciaal iets.

Gewoon een stel goede stevige stoelen voor in de clio want die standaard renault dingen zijn bagger. Ook niet van die extreme kuipstoel gevallen, dat zit ook voor geen meter als je er een eind mee moet rijden.
Kan je dat dikgedrukte verklaren??
In verschillende tests staat toch wat anders over de stoelen van Renault!
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets hoor!!

Gr.
JP
mike16v

Jesper16v schreef:
Ploegah schreef:Mooi bedrijf maar ik ben niet echt op zoek naar zo'n speciaal iets.

Kan je dat dikgedrukte verklaren??
In verschillende tests staat toch wat anders over de stoelen van Renault!
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets hoor!!

Gr.
JP
das voor mij ook nieuw! hoor altijd het tegenovergestelde
Dirk (CRX)

De Clio RS stoelen zaten wel lekker, toch Paul?

Heeft met zittingbreedte te maken.. :lol: volksmond ook wel een dikke kont genoemd :)
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Jesper16v
Contacteer:

Dirk (CRX) schreef:De Clio RS stoelen zaten wel lekker, toch Paul?

Heeft met zittingbreedte te maken.. :lol: volksmond ook wel een dikke kont genoemd :)
Aha! Maar zo krap zitten ze toch niet......? toch....? :wink:
lisa

als je zwaarder bent dan 80 of 90 kilo, dan worden ze echt minder comfortabel hoor :D

misschien is http://www.autostoelen.nl , http://www.anders-auto.nl of http://www.assautostoelen.nl wel iets. moet je maar ff kijken.
Anonymous

5 GT Turbo = een ware beproeving

Clio 16v = al iets beter maar na 750 kilometer toch een houten reet

laguna = na 1200 kilometer niets aan de hand, zit prima. Echter geen zijsteun.

Dat is mijn ervaring met de stoelen.

Qua breedte zitten ze wel OK, maar het is vooral dat je niet durft te leunen en dat de hoofdsteun een soort nek/schouder steun is.

die dingen zijn gebouwd op een fransoosje van 1.60 a 60 kilo en niet op een flinke hollander.
Anonymous

lisa schreef:als je zwaarder bent dan 80 of 90 kilo, dan worden ze echt minder comfortabel hoor :D

misschien is http://www.autostoelen.nl , http://www.anders-auto.nl of http://www.assautostoelen.nl wel iets. moet je maar ff kijken.
Thnx lisa !

Daar heb ik wat aan.
jeroen.k

Ploegah schreef:[img]http://www.autostoelen.nl/isri/images/7900-947.gif[/img]

leuk voor in de clio :-D
wel ff je dak verhogen lijkt me :lol:
RO 16v

Ploegah schreef:Over leer gesproken:

Savas doet in dat soort stoelen ik heb zelf een konig sp 5000 kuipstoel erin zitten en die zijn groot en confortabel. tel: 0418-515322
Laatst gewijzigd door RO 16v op di 17 sep 2002 17:00, 2 keer totaal gewijzigd.
dennis16v

npu zat zelf eens te denken om van de nieuwe clio sport leren stoelen te kopen. via een sloperij ofzo. gangbare prijs is zo,n 1200 euro voor zo,n setje.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Is dat het nog allemaal wel waard voor een clio ik vin het wel veel geld .
*Stephan_RSI*

Als je je auto daarna opnieuw laat taxeren is het wel waard ja. En het blijft een hobby dus dat mag wel wat geld kosten :D.
Anonymous

PATBAD schreef:Is dat het nog allemaal wel waard voor een clio ik vin het wel veel geld .
Ik rijd per jaar 30.000 en laten we zeggen gemiddeld met 65 kilometer per uur. Das dus 461,5 uur = 19.2 dagen.

Dan moet je wel goed zitten natuurlijk, los van of je de investering terugverdiend.
lisa

vind ik ook. zeker belangrijk, anders heb je voordurend kontpijn :D en dat schiet ook niet op.
lisa

je hebt trouwens toch ook kuipstoelen in xl?
Anonymous

Ja maar een kuipstoel zit niet lekker op de lange rit. als ik mijn clio alleen had om mee te racen zaten ze er allang in maar ikwil er ook dagelijks mee tuffen en mee naar frankrijk/italie crossen.

Mijn ideale stoel is een gewone stoel met wat zijseun.
lisa

al wat gevonden of niet? (had je wat aan die links?)
NielsN
Contacteer:

Ploegah schreef:Ja maar een kuipstoel zit niet lekker op de lange rit. als ik mijn clio alleen had om mee te racen zaten ze er allang in maar ikwil er ook dagelijks mee tuffen en mee naar frankrijk/italie crossen.

Mijn ideale stoel is een gewone stoel met wat zijseun.
Ik moet zeggen, ik heb wel een echte kuipstoel (sparco sprint) en ik ben daar al enkele malen mee op vakantie geweest (zuid frankrijk, oostenrijk). Deze zitten dus echt heerlijk, ook op de lange afstand. Het is eigenlijk het instapmodel van sparco, maar het fijne daarvan is dat ze een verende bodem hebben (er zitten rubberen strips onder de zitting i.p.v. een schaal) wat het rijden een stuk comfortabeler maakt. Ik zou ze als ik jou was toch een keer proberen!
Plaats reactie