Friday Nightmeeting Bodegraven. I
ik geloof dat die de hele week al geconfisqueerd is door JP....Maus schreef:Neem je je fototoestel mee?

Immer wieder die verdammte Holländer
ik hoop dat ie er dinsdag is anders redt ik het niet en heb je ook niks aan het fototoestel.........
Ik zal voor je duimen!
Maar nu we 't toch over een V6 hebben; wie kan mij wat meer vertellen over deze achterspoiler:
[img]http://www.renault-tuning.nl/artikelen/Max02/6.jpg[/img]

Maar nu we 't toch over een V6 hebben; wie kan mij wat meer vertellen over deze achterspoiler:
[img]http://www.renault-tuning.nl/artikelen/Max02/6.jpg[/img]

-
- Über-Spammer
Cool man..
Gaat je hem dan bestellen..
Hij zal echt bruut staan..
Gaat je hem dan bestellen..
Hij zal echt bruut staan..
-
Zal is tijd worden, Maus!
Hoe vaak moe tik het nou nog zeggen, halen dat ding!
Hoe vaak moe tik het nou nog zeggen, halen dat ding!

laat het strikje maar zitten. 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
zo zag de fnb eruit...
[img]http://home.wanadoo.nl/hhpeters/hek.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/hhpeters/hobbel.jpg[/img]
mzz volgens mij ziet ik daar heuvels waar ik nit overheen kom...
[img]http://home.wanadoo.nl/hhpeters/hek.jpg[/img]

wat een onwijze k****dingen zeg.... das niet goed voor je schokdempers enzo.. asl ze verrot gaan, gaat de rekening naar de overheid
zul je weinig mee op schieten denk ik.. maar goed.
je kunt altijd proberen via het gras
uit kijken voor de evt. sloot natuurlijk 

je kunt altijd proberen via het gras

Chris schreef:Vrijdag 20-9-2002 komen naar de F.N.B.:
- Jean-Paul. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*.
- Raymond. R19.
- Ger. Twingo*.
- André. Clio16V.
- Robert. Willi.
- Beaat. Willi*.
- Steven. Liftend.
Twijfelaars:
- Janine. R5GTT
Waar gaan we heen?
Een beetje vreemd is best lekker
-
Ik ben dus afgelopen vrijdag ook even op de FNB geweest en inderdaad ook over die fijne drempeltjes gereden. Later hoorde ik van iemand dat die schade had gereden. Ik adviseer degene die schade hebben om de gemeente aansprakelijk te stellen en wel om de volgende redenen :
* Het is openbaar terrein.
* Er stonden geen waarschuwingsborden "Uitholling overdwars"
* Er was geen extra verlichting aangebracht
Dit is volgens mij en de jurist van de gemeente waar ik werk voldoende redenen om de gemeente aansprakelijk te stellen.
* Het is openbaar terrein.
* Er stonden geen waarschuwingsborden "Uitholling overdwars"
* Er was geen extra verlichting aangebracht
Dit is volgens mij en de jurist van de gemeente waar ik werk voldoende redenen om de gemeente aansprakelijk te stellen.
-
- Über-Spammer
hehe.. dat is een goede andre.
en wist je dat de politie deze site ook bezocht.
kan niet achterhalen wie het is ..
niet dat het boeiend is..
maar zou het wel lachuh en aardig enzo vinden als ze eens wat commentaar leverde enzo..
daar kunne we wat mee zegmaar.
en wist je dat de politie deze site ook bezocht.
kan niet achterhalen wie het is ..
niet dat het boeiend is..
maar zou het wel lachuh en aardig enzo vinden als ze eens wat commentaar leverde enzo..
daar kunne we wat mee zegmaar.
Sodeju, daar kom ik echt gewoon op vast te zitten.Maik (WOOFER) schreef:zo zag de fnb eruit...
Heb vandaag toevallig gemeten wat het laagste punt van m'n auto is en dat was 6,5 cm. Als ik die bergen zo zie zijn ze wel wat hoger als dat, dus ik kom niet meer naar Bodegraven, niks aan te doen..........

Janine schreef:Chris schreef:Vrijdag 20-9-2002 komen naar de F.N.B.:
- Jean-Paul. R5GTT.
- Chris. R5GTT.
- Roy. R5GTT.
- Jochem. R5GTT*.
- Tjabel. R5GTT*
- Stephan R5GTT
- Raymond. R19.
- Ger. Twingo*.
- André. Clio16V.
- Robert. Willi.
- Beaat. Willi*.
- Steven. Liftend.
Twijfelaars:
- Janine. R5GTT
Waar gaan we heen?
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik heb wel een idee voor de drempels we gaan gewoon onze auto's verhogen dan starten we een nieuwe rage

heb ik allang gedaanPATBAD schreef:Ik heb wel een idee voor de drempels we gaan gewoon onze auto's verhogen dan starten we een nieuwe rage

nog een nieuwe rage?: krasje? -> rolluh!

-
eeej robert, weer terug van vakantie?! Keb je hier namelijk een tijdje niet meer gezien.
yep indeed.
maandje wezen deltavliegeren. Heb zelfs nog wat mensen meegenomen de lucht in. lachen, dikke pret. Omdat het een vliegvakantie moest worden, ben ik maar met de 205 gegaan.
Nog op bezoek geweest bij automeca (oid), bedrijf bij annecy waar ze rally en kitcars bouwen. echt strakke plasser werk daar.
ik heb btw nog even teruggebladerd in het forum, en zag dat ik "nix" gemist heb.
gelukkig is het weer gezellig nu.
maandje wezen deltavliegeren. Heb zelfs nog wat mensen meegenomen de lucht in. lachen, dikke pret. Omdat het een vliegvakantie moest worden, ben ik maar met de 205 gegaan.

Nog op bezoek geweest bij automeca (oid), bedrijf bij annecy waar ze rally en kitcars bouwen. echt strakke plasser werk daar.
ik heb btw nog even teruggebladerd in het forum, en zag dat ik "nix" gemist heb.

Ik ben er net met mijn 5je en Ger als passagier overheen gereden. Als je rustig rijdt is er niets aan de hand.Maik (WOOFER) schreef:zo zag de fnb eruit...
Het blijven rothobbels, maar ik raakte niets.
Vreemd dat jij hem wel raakte Roy, zal het door je zware stereo komen, want volgens mij zijn ze even laag..
Even iets anders...
Op de weg langs de Renault garage in Bodegraven(Kempenaar), Rob Clio16V kent deze weg wel. Waren vanmiddag drie auto's aan het "racen". Ik ken alle drie de auto's en de bestuurders..
De middelste auto van de drie, een Peugeot 306 cabrio, kon voor de rotonde, richting de Renault garage/Mac Donalds de auto niet meer onder controle houden..(of iets dergelijks).
Resultaat, 306 van een tante, die hij in opdracht van zijn baas, de ******* garage, terug moest brengen, in een slip, door het gras over het fietspad en het wandelpad met zijn linkerzijkant tegen een boom...

B** ** G****(21 jaar) kan het niet meer navertellen..
Toevallig ree ik er langs, als je zag hoe die auto eruit zag..

Ik heb nog steeds een brok in mijn keel..

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Da's knap klote om te horen Chris. Hier word je niet vrolijk van. Sterkte omdat jij ze kent. Bij deze ook sterkte voor de nabestaanden.Chris schreef: Even iets anders...
Op de weg langs de Renault garage in Bodegraven(Kempenaar), Rob Clio16V kent deze weg wel. Waren vanmiddag drie auto's aan het "racen". Ik ken alle drie de auto's en de bestuurders..
De middelste auto van de drie, een Peugeot 306 cabrio, kon voor de rotonde, richting de Renault garage/Mac Donalds de auto niet meer onder controle houden..(of iets dergelijks).
Resultaat, 306 van een tante, die hij in opdracht van zijn baas, de ******* garage, terug moest brengen, in een slip, door het gras over het fietspad en het wandelpad met zijn linkerzijkant tegen een boom...![]()
B** ** G****(21 jaar) kan het niet meer navertellen..
Toevallig ree ik er langs, als je zag hoe die auto eruit zag..De auto was compleet vervrongen..
Ik heb nog steeds een brok in mijn keel..
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zeker heel erg kloten.
Zo iets verdiend niemand dacht ik. Ik zou zeggen Chris , en natuurlijk iedereen die hem kende sterkte, Ook voor de nabestaande natuurlijk.
Zo iets verdiend niemand dacht ik. Ik zou zeggen Chris , en natuurlijk iedereen die hem kende sterkte, Ook voor de nabestaande natuurlijk.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
Het is erg naar..
Hier in Den Haag zijn ook 2 gasten op een HTM mast geknald.. naja jullie zullen het wel gelezen hebben en eventueel op het nieuws gezien hebben.
Tegenwoordig zit een groot ongelijk in een klein hoekje..
Maar deze hoekjes worden overhet algemeen wel opgezocht..
Des al niet te min.. had het niet hoeven gebeuren en het is zeker niet leuk dat het is gebeurd..
<ontopic>
wie gaan er aanstaande vrijdag naar FNB ??
Hier in Den Haag zijn ook 2 gasten op een HTM mast geknald.. naja jullie zullen het wel gelezen hebben en eventueel op het nieuws gezien hebben.
Tegenwoordig zit een groot ongelijk in een klein hoekje..
Maar deze hoekjes worden overhet algemeen wel opgezocht..
Des al niet te min.. had het niet hoeven gebeuren en het is zeker niet leuk dat het is gebeurd..
<ontopic>
wie gaan er aanstaande vrijdag naar FNB ??
-
- Über-Spammer
Doe dat