Ik heb een heel rare onsteking in de gtt, 't is geen 208 of 209, vacuumvervroeger zit bovenaan, en er staat 'renix france' op en een witte sticker met 'bendix' en een nr...
rara??
Wat voor onsteking is dit?
ja zeg maar,252,206,205Riël schreef:Ik heb een heel rare onsteking in de gtt, 't is geen 208 of 209, vacuumvervroeger zit bovenaan, en er staat 'renix france' op en een witte sticker met 'bendix' en een nr...
rara??
Voordeel/nadeel? van een andere renault?
zeg me die nr nu eens??????????????,,
Morgen, ok 

Nog geen flauw idee, ik laat de experts er vanavond wel op los
in elk geval is het niet helemaal de goeie denk ik, loopt gewoon niet lekker, ja hij loopt wel lekker maar klinkt gewoon niet echt lastig te zeggen niet wat ik gewend ben zeg maar.

Hoi, ik heb een renix 258. Wie kan mij helpen met deze ontstekingsunit. Wat is het verschil met een renix 209???
[img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img] Turbo Inside [img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img]
232 ken ik ,is zwitsers,maar een 258 zegt me niks,maar zoalng ze het goed doet, houden en rijden die bak.TimTurbo schreef:Hoi, ik heb een renix 258. Wie kan mij helpen met deze ontstekingsunit. Wat is het verschil met een renix 209???
Hij zit er dus niet in. Ik wil dus weten of deze net zo goed is als een re 209. Niemand die mij kan helpen.
PS: Het verschil tussen een 208 en 209 zit hem in de pingelsensor?[/list]
PS: Het verschil tussen een 208 en 209 zit hem in de pingelsensor?[/list]
[img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img] Turbo Inside [img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img]
Steven loert even in de vraagbaak en ziet helaas geen 258 erutssen staan. De 257 is voor de C2J motoren en de 259 is voor de F2N motoren.
Verder staat hier wel dat de 232 voor F2N motoren is en de 229 de zwitserse uitvoering is voor de C1J C405 motoren, oftewel de 5 GT Turbo's...
En het verschil tussen de 209 en de 208 is idd de pingelsensor en een andere (betere) ontstekingscurve voor de 209.
Verder staat hier wel dat de 232 voor F2N motoren is en de 229 de zwitserse uitvoering is voor de C1J C405 motoren, oftewel de 5 GT Turbo's...
En het verschil tussen de 209 en de 208 is idd de pingelsensor en een andere (betere) ontstekingscurve voor de 209.
En om het nog ff ingewikkelder te maken heb ik hier nog een paar nummertjes
C1J-A768-motor RE 204
C2J-M780-motor RE 025
C2J-Q781-motor RE 226
En ik heb een RE 232 van de 1.7L motor op mijn goed lopende gtt zitten
Snappen jullie het nog?? ik niet meer


C1J-A768-motor RE 204
C2J-M780-motor RE 025
C2J-Q781-motor RE 226
En ik heb een RE 232 van de 1.7L motor op mijn goed lopende gtt zitten

Snappen jullie het nog?? ik niet meer

Bedankt voor jullie reacties.
Maar ik weet helaas nu nog niet wat die RE 258 is. Ik zal morgen nog eens kijken of ik goed heb gekeken, maar dat denk ik wel (ik had nog niks gedronken).
Niemand die weet waarvan een Renix 258 komt.
Maar ik weet helaas nu nog niet wat die RE 258 is. Ik zal morgen nog eens kijken of ik goed heb gekeken, maar dat denk ik wel (ik had nog niks gedronken).
Niemand die weet waarvan een Renix 258 komt.
[img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img] Turbo Inside [img]http://www.smilies.nl/spiny.gif[/img]
Toch een beetje oppassen met een rare onsteking, vooral bij hogere drukken! Kan werken, kan ook fout gaan hé!
Misschien maar eens bij mr. Reno gaan vragen?TimTurbo schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Maar ik weet helaas nu nog niet wat die RE 258 is. Ik zal morgen nog eens kijken of ik goed heb gekeken, maar dat denk ik wel (ik had nog niks gedronken).
Niemand die weet waarvan een Renix 258 komt.
Volgens de vraagbaak issie niet voor de C1J-C405 (GTT) dus ik zou er neit vanuitgaan dat het een 208/209 is met een ander nummer...
Dat van die 229 en die 232 is ook vaag btw...
Maar inderdaad mr. Reno zou het moeten weten.
Dat van die 229 en die 232 is ook vaag btw...
Maar inderdaad mr. Reno zou het moeten weten.