
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
Gisteren op de terug weg uit bodegraven op de hoogte utrecht een impreza komt bumperen bij 100 km/h dus terug naar zijn 3 en vol gas erop en ik liep rustig weg alleen bij 180 een grote kerstboom achter mij "stop politie" ik denk neeee alles kwijt!!!! Naar een paar dolletjes met de agent kon hij het wel begrijpen en gaf mij een een waarschuwing gelukkig. 

Volgens mij bedoelt Arjan geen 90 PK maar 90k (zoals 90.000 km). Die hoef je niet meer in te rijden, lijkt mij.chris-r19 schreef:ik heb helaas geen 90 pk(maar 75),was dat maar zo,dan had ik een multipointer.oke dan is dat onzin,blijkbaar zat er inderdaad zooi in de motor dat er uit moest,dat is nu ook wel een beetje gebeurd.hij trekt beter en rijdt harder.ArjanR19 schreef:Koppel heb ik bij 4250tpm.
En dat ''inrijden'' is echt niet nodig. Een motor met 90k is al ingereden.
Omdat die auto altijd rustig heeft gereden, en vaak korte stukken dan zit er op de zuigers/kleppen een soort koek. Die gaat gelijdelijk weg naarmate je wat meer op de autobaan rijdt. Lange stukken zijn het best, met een redelijke snelheid.
Maar opnieuw inrijden is echt onzin.
Huh, maar die Impreza dan? Die kwam ermee weg, of was dat die agent ?RO 16v schreef:Gisteren op de terug weg uit bodegraven op de hoogte utrecht een impreza komt bumperen bij 100 km/h dus terug naar zijn 3 en vol gas erop en ik liep rustig weg alleen bij 180 een grote kerstboom achter mij "stop politie" ik denk neeee alles kwijt!!!! Naar een paar dolletjes met de agent kon hij het wel begrijpen en gaf mij een een waarschuwing gelukkig.
Net hier in Den Bosch bij verschillende stoplichten.
Ik reed mee met een maat van me in z'n Corolla 1.6 supercharger.
Die collega van me stond naast hem bij het stoplicht met z'n Sunny GTI-R, hij won elke keer met gemak, hoe kan dat dan????

Ik reed mee met een maat van me in z'n Corolla 1.6 supercharger.
Die collega van me stond naast hem bij het stoplicht met z'n Sunny GTI-R, hij won elke keer met gemak, hoe kan dat dan????


Net op de snelweg van almelo naar enschede, ik reed ongeveer 160 zie ik opeens een auto met hoge snelheid in mijn spiegel verschijnen dus ik denk wat is dat voor gek. Ik naar rechts komt er een impreza voorbij laat zich een beetje uitvieren dus ik gas erop hij dus ook gas erop
. Op zich viel het nog mee kon hem vanaf 160 tot +/- 195 wel aardig bijhouden maar daarna hield het bij mij op en dus ging hij er vandoor. Nog geen twee minuten later haal ik hem in (hij had dus vaart geminderd voor de bijdehande mensen onder ons) en steekt hij zijn duim op! En toch voel(de) ik me een beetje kloten 


Clio 16v.....
Ja sorry maar wat wil je met je gte
Nog knap dat je hem vanaf 160 bijhoudt, want je kan zeggen wat je wil, maar trekken als een impreza doet die GTE echt niet
Toch kewl he met je gte'tje!


Ik zou me zeer goed voelen :-DVosje schreef:Net op de snelweg van almelo naar enschede, ik reed ongeveer 160 zie ik opeens een auto met hoge snelheid in mijn spiegel verschijnen dus ik denk wat is dat voor gek. Ik naar rechts komt er een impreza voorbij laat zich een beetje uitvieren dus ik gas erop hij dus ook gas erop. Op zich viel het nog mee kon hem vanaf 160 tot +/- 195 wel aardig bijhouden maar daarna hield het bij mij op en dus ging hij er vandoor. Nog geen twee minuten later haal ik hem in (hij had dus vaart geminderd voor de bijdehande mensen onder ons) en steekt hij zijn duim op! En toch voel(de) ik me een beetje kloten
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Over die rallysprint in Amsterdam gesproken. Er mocht daar niet bijgetankt worden op het service-terein, dus moesten we verderop tanken. Nu wordt er nogal streng gelet op het verkeersgedrag van rally-teams, dus moet je geen gekke dingen doen, is ook niet echt best voor de sport. Maar wij dus tanken. Staat de hele crx-club naast ons voor het stoplicht. Gasten allemaal toeteren, wijzen etcetc... Dus zij hard weg, wij netjes rijden. Dit doen ze drie lichten, maar elke keer joelen, irriteren, om ons heen rijden. Kijk op een gegeven moment is Oompje Reno het dan ook zat. Dus het stoplicht erna stond er een stuk of zes wagens om ons heen. Vier op de linkerbaan en twee voor ons in de rechterbaan. Licht op groen, iedereen gassen, he, waar is die RS nou?
Voor je, lulletje, via de baan voor rechtsaf in 50 meter alles eruit getrokken, moet je die koppies zien. Vervolgens zover doorgetrokken dat we ze niet meer gezien hebben. We weten dat het niet mag, maar Kruitje en ik zijn ook maar een beetje met de sport begonnen via de toen nog gedoogde sprintjes een paar jaar terug, en dit was gewoon te vervelend...
Gijs
Voor je, lulletje, via de baan voor rechtsaf in 50 meter alles eruit getrokken, moet je die koppies zien. Vervolgens zover doorgetrokken dat we ze niet meer gezien hebben. We weten dat het niet mag, maar Kruitje en ik zijn ook maar een beetje met de sport begonnen via de toen nog gedoogde sprintjes een paar jaar terug, en dit was gewoon te vervelend...
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
was daarstraks met een standaard 21turbo van iemand aan 't rijden omdat de eigenaar rare geluiden hoorde,kwam er een golf gti 16klepper naast me staan met 2 zonnenbrillen in.
raampje open en de vraag wat auto ik mee reed ,en of ie snel is ,en een sprintje wou trekken.
ik dacht maja waarom nie,dus ff trekken dan maar.zelfs met een volledige standaard 21T maakte ik ze belachelijk,ze hadden wel veel geluid bij maar weinig van te zien.
das toch altijd fun die jhonny's een lesje leren in respekt,en weten ze direkt wat auto ik mee reed.
raampje open en de vraag wat auto ik mee reed ,en of ie snel is ,en een sprintje wou trekken.
ik dacht maja waarom nie,dus ff trekken dan maar.zelfs met een volledige standaard 21T maakte ik ze belachelijk,ze hadden wel veel geluid bij maar weinig van te zien.





das toch altijd fun die jhonny's een lesje leren in respekt,en weten ze direkt wat auto ik mee reed.
gille (mountainbike) schreef:was daarstraks met een standaard 21turbo van iemand aan 't rijden omdat de eigenaar rare geluiden hoorde,kwam er een golf gti 16klepper naast me staan met 2 zonnenbrillen in.
raampje open en de vraag wat auto ik mee reed ,en of ie snel is ,en een sprintje wou trekken.
ik dacht maja waarom nie,dus ff trekken dan maar.zelfs met een volledige standaard 21T maakte ik ze belachelijk,ze hadden wel veel geluid bij maar weinig van te zien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das toch altijd fun die jhonny's een lesje leren in respekt,en weten ze direkt wat auto ik mee reed.

Clio 16v.....
-
- Berichten: 493
- Lid geworden op: vr 12 jul 2002 20:20
- Locatie: Malta
- Contacteer:
Ik zou het blok van een Clio Sport in mijn Scénic willen leggen om die Punto-gastjes hier te treiteren, maar ik denk niet dat de vrouw het er mee eens zal zijn...Pitjes schreef:reply...Naar het schijnt is die twingo een 2 liter.......
Tis een soort demo wagen met speciale motor en dergelijke ... een lichte blauwe (astra kleur)... en als ik mij niet vergis heeft ze in opgezet gestaan.
Neen 2 liter is geen standaard productie tis een omgebouwde maar vraag me niet met welk soort motor????????????
Super snel is ze...

Hoeveel kost zo'n blok, trouwens?
- Peter
-
- Berichten: 458
- Lid geworden op: vr 4 jan 2002 0:00
- Locatie: Eindhoven
- Contacteer:
Absoluut verre van spectaculair, maar wilde het toch even vermelden: stoplichtsprintje Laguna 1.8 RT (93 pk, 1190 kg) tegen Ford Scorpio 2.0 16v (140pk, 1445 kg) Ikke winnen omdat ik beter kan rijden (denk ik. Kwestie van flink die motor op toeren houden en op de juiste momenten snel schakelen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Ik kon het ook niet laten vandaag in Arnhem.
KomŽt er een gozer met een 205 GTi naast me staan, radio te hard, zonnebril
op (nog net geen regen), flinke uitlaat.
1e stoplicht hij is sneller niet eens veel.
2e stoplicht hij weer net iets sneller.
Dacht ook dat is de laatste keer. 3e stoplicht....
Juist ja meer dan genoeg van die vent, en hij heeft alleen mijn nummerbord kunnen lezen.
Kom op school. Al lang uitgestapt. wie komt er aan ja hoor. Dezelfde gozer
vroeg me alleen wat voor motor er in mŽn clio lag. Maar een 18
Scheelt weer hij kon het nog wel hebben.
Gr. Frits
KomŽt er een gozer met een 205 GTi naast me staan, radio te hard, zonnebril

1e stoplicht hij is sneller niet eens veel.

2e stoplicht hij weer net iets sneller.

Dacht ook dat is de laatste keer. 3e stoplicht....
Juist ja meer dan genoeg van die vent, en hij heeft alleen mijn nummerbord kunnen lezen.

Kom op school. Al lang uitgestapt. wie komt er aan ja hoor. Dezelfde gozer



Scheelt weer hij kon het nog wel hebben.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
Frits schreef:Ik kon het ook niet laten vandaag in Arnhem.
KomŽt er een gozer met een 205 GTi naast me staan, radio te hard, zonnebrilop (nog net geen regen), flinke uitlaat.
1e stoplicht hij is sneller niet eens veel.
![]()
2e stoplicht hij weer net iets sneller.
![]()
Dacht ook dat is de laatste keer. 3e stoplicht....
Juist ja meer dan genoeg van die vent, en hij heeft alleen mijn nummerbord kunnen lezen.![]()
Kom op school. Al lang uitgestapt. wie komt er aan ja hoor. Dezelfde gozervroeg me alleen wat voor motor er in mŽn clio lag. Maar een 18
![]()
![]()
Scheelt weer hij kon het nog wel hebben.
Gr. Frits


Clio 16v.....
ff laten zien wie de baas isclio_rally schreef:Over die rallysprint in Amsterdam gesproken. Er mocht daar niet bijgetankt worden op het service-terein, dus moesten we verderop tanken. Nu wordt er nogal streng gelet op het verkeersgedrag van rally-teams, dus moet je geen gekke dingen doen, is ook niet echt best voor de sport. Maar wij dus tanken. Staat de hele crx-club naast ons voor het stoplicht. Gasten allemaal toeteren, wijzen etcetc... Dus zij hard weg, wij netjes rijden. Dit doen ze drie lichten, maar elke keer joelen, irriteren, om ons heen rijden. Kijk op een gegeven moment is Oompje Reno het dan ook zat. Dus het stoplicht erna stond er een stuk of zes wagens om ons heen. Vier op de linkerbaan en twee voor ons in de rechterbaan. Licht op groen, iedereen gassen, he, waar is die RS nou?
Voor je, lulletje, via de baan voor rechtsaf in 50 meter alles eruit getrokken, moet je die koppies zien. Vervolgens zover doorgetrokken dat we ze niet meer gezien hebben. We weten dat het niet mag, maar Kruitje en ik zijn ook maar een beetje met de sport begonnen via de toen nog gedoogde sprintjes een paar jaar terug, en dit was gewoon te vervelend...
Gijs

Vast een GTI, met ombouwrobclio16V schreef:Net hier in Den Bosch bij verschillende stoplichten.
Ik reed mee met een maat van me in z'n Corolla 1.6 supercharger.
Die collega van me stond naast hem bij het stoplicht met z'n Sunny GTI-R, hij won elke keer met gemak, hoe kan dat dan????![]()
Rob sprak over een echte gti-r.turboman schreef:Vast een GTI, met ombouwrobclio16V schreef:Net hier in Den Bosch bij verschillende stoplichten.
Ik reed mee met een maat van me in z'n Corolla 1.6 supercharger.
Die collega van me stond naast hem bij het stoplicht met z'n Sunny GTI-R, hij won elke keer met gemak, hoe kan dat dan????![]()
en die verliest tegen een toyota met een supercharger op,crazy man dat ding van nissan trekt 0-100 in 5.4 sec dat wil ik een toyota supergechargd zien doen.robclio16V schreef:Is inderdaad een originele GTI-R en echt retesnel hoor.
dat kan zelfs de supra bi-turbo nog nie,en een 1.6 charged wel hahahaahahahha,kan die GTi-R chauffeur er wel mee rijden
Eeuhh Gille je moet wel goed lezen!! Je draait de dingen om en de supra vreet de sunny op.gille (mountainbike) schreef:en die verliest tegen een toyota met een supercharger op,crazy man dat ding van nissan trekt 0-100 in 5.4 sec dat wil ik een toyota supergechargd zien doen.robclio16V schreef:Is inderdaad een originele GTI-R en echt retesnel hoor.
dat kan zelfs de supra bi-turbo nog nie,en een 1.6 charged wel hahahaahahahha,kan die GTi-R chauffeur er wel mee rijden

Om die opgegeven tijd te halen met een GTI-R moet je de koppeling lichtjes laten slippen... (6500 en rang dŽr in...)gille (mountainbike) schreef:en die verliest tegen een toyota met een supercharger op,crazy man dat ding van nissan trekt 0-100 in 5.4 sec dat wil ik een toyota supergechargd zien doen.robclio16V schreef:Is inderdaad een originele GTI-R en echt retesnel hoor.
dat kan zelfs de supra bi-turbo nog nie,en een 1.6 charged wel hahahaahahahha,kan die GTi-R chauffeur er wel mee rijden

Dus als je met de GTI-R volgens de ouwe jongens krentebrood (ik wil mijn koppeling heel houden) manier van start gaat zou het best kunnen dat een "normale" GTI je zijn achterzijde laat zien

Oh ja, 2 boeren (ik en maat) in een Clio 16v (wel 2.0

Lekker gassen (pluimen) om ons uit te dagen. Wij rustig weg en bij volgend stoplicht wij alles uit de kast. Gasten keken (toen we een gat trokken) ofdat ze water zagen branden

Ook hier weer geldt: Al is de GSI/ GTI nog zo snel, een Clio "Williams" pakt je wel...
[img]http://photo.msn.s8.com/MS8zLzAvMS8xMDM ... g$/jpg.jpg[/img]
sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyrobclio16V schreef:Ik bedoelde dus ook dat die collega van me met z'n Sunny elke keer won, lijkt me wel logisch in ieder geval.![]()



speedline schreef:
Oh ja, 2 boeren (ik en maat) in een Clio 16v (wel 2.0) bij een stoplicht naast de plaatselijke "halfords" GTI/GSI G60/16v brigade. Je weet wel; die gasten die denken dat sportief rijden zonder gordel over de middenconsole leunen betekent :-*
Lekker gassen (pluimen) om ons uit te dagen. Wij rustig weg en bij volgend stoplicht wij alles uit de kast. Gasten keken (toen we een gat trokken) ofdat ze water zagen branden![]()
Ook hier weer geldt: Al is de GSI/ GTI nog zo snel, een Clio "Williams" pakt je wel...


Clio 16v.....
Hm, heb mijn Laguna V6 3.0 (standaard met automaat) nog niet al te lang:
Laguna V6 versus Alfa 75 V6: hem 'm op de snelweg in een lange steile bocht helemaal zoekgereden (van A4 naar A9 richting Amstelveen). Ging voor het eerst met m'n Laguna over de 170 in die bocht. Piepen, ESP en zo aan, maar Laguna bleef strak sturen. Alfa dweilde alle kanten op.
Laguna V6 versus Seat Leon GTI 20V: Seat trok me d'r finaal uit
Blijkt dat ding op zo'n 7 sec. naar de 100 gaat. Tja, die van mij haalt -volgens het boekje- 8.2....
Gisteren: Laguna V6 versus onbekende Laguna met twee mannen d'r in. In Amsterdam Zuid-Oost. Ik geef nog een dot gas, zij ook. Kom tenauwernood los, moet daarna remmen voor een voorganger, zij rijden mij voorbij. Blik naar opzij. Oeps. Blijken twee politiemannen te zijn in een Laguna V6. Geen bekeuring (voor zover ik weet).
Groet,
PeeTee
Laguna V6 versus Alfa 75 V6: hem 'm op de snelweg in een lange steile bocht helemaal zoekgereden (van A4 naar A9 richting Amstelveen). Ging voor het eerst met m'n Laguna over de 170 in die bocht. Piepen, ESP en zo aan, maar Laguna bleef strak sturen. Alfa dweilde alle kanten op.

Laguna V6 versus Seat Leon GTI 20V: Seat trok me d'r finaal uit

Gisteren: Laguna V6 versus onbekende Laguna met twee mannen d'r in. In Amsterdam Zuid-Oost. Ik geef nog een dot gas, zij ook. Kom tenauwernood los, moet daarna remmen voor een voorganger, zij rijden mij voorbij. Blik naar opzij. Oeps. Blijken twee politiemannen te zijn in een Laguna V6. Geen bekeuring (voor zover ik weet).
Groet,
PeeTee
Gisteravond tegen een BMW Alpina B12 5.0
(voor de onwetende: een alpina versie van de 850 i)
en het mooie was dat ik nog gewonnen heb ook. Hij durfde niet harder waarschijnlijk. Ik zal maar niet in details treden anders kost het me me eibewijs maar het was GOED

edit: csi > i




en het mooie was dat ik nog gewonnen heb ook. Hij durfde niet harder waarschijnlijk. Ik zal maar niet in details treden anders kost het me me eibewijs maar het was GOED


edit: csi > i
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr 20 sep 2002 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.possi.de/alpina/alpina.html
kijk hier maar eens. Droomauto..........
en hier: http://www.users.wineasy.se/aahl/e31b1250.html
kijk hier maar eens. Droomauto..........
en hier: http://www.users.wineasy.se/aahl/e31b1250.html
Vandaag weer leuk kunnen spelen.
Volvo V70 T5.
helaas voor meneer volvo. Ik trok hem echt VET eruit.
Hij trok op, ik achter hem aan, en ik zag dat die volgas gaf. Ik door naar de 2(verschakel in me. Wel gas, geen versnelling), snel opnieuw erin zetten en het gas erop. Hij had inmiddels een klen gaatje getrokken, dus volle patrol achter hem aan. En voordat ik naar de 3 schakelde had ik mijn neus al op zijn lengte. Naar de 3, en DOEI!!!!!!!!
En dat tot 3 keer toe.
Alleen had die het pech dat ik me bij de andere 2 keren niet verschakelde. Dus daar was de 2 al meer dan genoeg. Maar toch effe nog de 3 en de 4 erbij pakken.
Wel leuk. Begint de dag weer goed
Volvo V70 T5.
helaas voor meneer volvo. Ik trok hem echt VET eruit.
Hij trok op, ik achter hem aan, en ik zag dat die volgas gaf. Ik door naar de 2(verschakel in me. Wel gas, geen versnelling), snel opnieuw erin zetten en het gas erop. Hij had inmiddels een klen gaatje getrokken, dus volle patrol achter hem aan. En voordat ik naar de 3 schakelde had ik mijn neus al op zijn lengte. Naar de 3, en DOEI!!!!!!!!
En dat tot 3 keer toe.
Alleen had die het pech dat ik me bij de andere 2 keren niet verschakelde. Dus daar was de 2 al meer dan genoeg. Maar toch effe nog de 3 en de 4 erbij pakken.
Wel leuk. Begint de dag weer goed
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538