[r5gtt] Remleidingen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Ben

Heeft er iemand een plaatje van hoe de remleidingen lopen van een gt turbo?

Dit heb ik voor iemand nodig die ze remleidingen wilt gaan buigen voor onder een 5 cabrio die omgebouwd wordt tot turbo cabrio.

Nu kan je vooral achterin niet goed volgen hoe de leiddingen lopen onder de auto vandaar deze vraag.

hopelijk kan iemand een tekeningetje maken of er één vinden.

Thanx
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Zal toch wel iemand zijn die even voor je de moeite wil nemen om onder de auto te kijken :D

Anders zou je morgen of van de week een keer op een F.N.? ergens moeten kijken of zo.

Gr. Frits
Ben

Heeft niemand hier een plaatje van?
Riël
Über-Spammer

Nee shit ben nog nooit op 't idee gekomen een foto van onder te maken ... kijk onder die van jou?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Ben

ik heb wel foto's genomen van onder maar kan niet alles goed volgen vooral achterniet

ik zal ze morgen ff online zetten (want dit lukt me nu niet meer om naar boven, woonkamer, te lopen pakje corona op en een halve fles wijn waar ik nog steeds meebezig ben :) ) in volgorde van voor naar achter en dan moeten jullie de rest maar aanvullen :)
Laatst gewijzigd door Ben op do 12 sep 2002 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

achter gaan ze toch gewoon de remverdeler in en dan naar de achterwielen? Hoe maakt ook niet zovele uit als ze maar vast liggen en nix kunnen raken?
Ben

ja ok maar ff denken hoe moet ik dit uitleggen zonder een halve pagina te tikken.

kijk ik weet welke naar voren lopen dat zijn de groene en da's niet moeilijk ik kan degene ook volgen die naar achteren aan, maar bij het achterste stuk na de dorpels zeg maar gaan ze in ene om hoog en zie je ze ff niet meer en dan gaan ze naar een soort verdeler? in en weer uit in dat ding maar ik kan het niet zien wat er egbeurd nadat ze verdwenen zijn. Welke gaat in welk gat. De uitgangen kan i kachter dus wel vinden maar van voor naar achter niet.
Riël
Über-Spammer

da weet ik zo ook niet uit mijn hoofd ... check morgen maar ff heir, vannacht zul je niet veel respons meer krijgen
Martijnberk
Contacteer:

Je moet ze op de plaats zelf buigen...

Gewoon de oude er onder vandaan halen, GTT achterbrug ombouwen en dan vanaf de rol omleggen.

Je hebt namelijk geen "voorgebogen" remleidingen. Hij moet zoveel bochtjes maken.... ik heb het bij een GTT gedaan en moet zeggen dat je geen handen overhoudt! Het is echt een K#%@T klus....
Remco_Rs
Contacteer:

haha ik heb het ook onder mijn oude 5 gedaan,,,echt alle remleidingen...wat een kut werk zeg,,gelukkig werk ik bij een renault garage ,dus had ik wel wat speciaal gereedschap bij de hand :p
Ben

zero-x zou jij misschien een tekeningetje willen maken hoe de remlijdingen lopen? :D
Remco_Rs
Contacteer:

ik denk dat je beter ,zoals martijn zij,,de nieuwe leidingen langs de oude leggen ,dat werkt veel beter dan een tekening( ik weet het ook niet meer zo een twee drie) :D
Ben

Dan moet je nog wel de oude remlijdingen gehebben :)

het gaat me niet om de preciese bochten enzo maar meer om waar de lijdingen allemaal lopen en waar ze op binnen komen en uitgaan.
gewoon een schets
Plaats reactie