Hey mensen, waarom komen jullie niet gezellig naar Roosendaal een vrijdag?
Lijkt mij weer supervet om jullie eens over de grens te zien.
Dus jullie zijn altijd welkom om een nederlandse burger en een koffie te komen halen.
Ik zal er effe een routebeschrijving erbij doen en evt als er iemand een telefoon nmr moet hebben voor als tie verkeerd rijd dan moet je het maar laten horen.
Route beschrijving naar de F.N.ZN. in Roosendaal:
Vanaf Antwerpen:
Volg de A4 richting Bergen op Zoom. Ga daarna de A58 op richting Roosendaal/Breda.
Neem daarna afslag Roosendaal/Breda ook A58.
Neem daarna afslag Roosendaal-Oost. Ga aan het einde van de afrit rechtsaf richting de mac.
Eerste stoplichten rechtsaf en dan het parkeerterein op rijden van de mac. Je ziet ons vanzelf staan.
Vanaf Breda:
Volg de A58 richting Roosendaal. Ga er af bij afslag Roosendaal-Oost.
Bij de stoplichten linksaf, onder de snelweg door.
Eerste stoplichten rechtsaf en dan het parkeerterein op rijden van de mac. Je ziet ons vanzelf staan.
Vanaf Willemstad:
Volg de A29 (A59) richting Standaardbuiten.
Ga dan de A17 op richting Roosendaal.
Dan afslag A58 nemen richting Roosendaal/Breda.
Neem daarna afslag Roosendaal-Oost. Ga aan het einde van de afrit rechtsaf richting de mac.
Vanaf Zevenbergen:
Volg de A17 richting Roosendaal.
Dan afslag A58 nemen richting Roosendaal/Breda.
Ik hoop dat jullie zin hebben om te komen.
En is er iets niet duidelijk dan hoor ik het wel.
Greats Edwin.