Dan is het ook nog aardig weer zeggen ze.
Dus je komt wel Merijn???
Is wel zo gezellig natuurlijk.

Wiellagers naar de klote en ik zie geen mogelijkheid ze voor vanavond gerepareed te hebben.Tom schreef:het is 99% zeker dat ik ook even kom, dus reken daar maar op. Jammer![]()
dat je niet met de GTT komt Merijn. Waarom niet??
Mijn telefoon is naar de klote, en ik kan vanavond nietMerijn schreef:Geen idee! Ik zal ze zo eens bellen!
vanmiddag ff mooi gelast...problem solved...haaz schreef:heb ik gelijk nog een vraagie...
Die achterste ophanging (bij de bumper dus) van die demper is te kort om m met rubbertje aan de auto te maken en bovendien moet het rubbertje langer zijn dan de oude. Nu heb ik het vastgezet met een stuk electriciteitsdraad (wat ook door je huis ligt), van dat lekkere stukke, maar het wordt toch best warm en ik ben bang dat het doorsmelt, iemand enig idee hoe ik dat het beste kan oplossen...zonder lassen dan??
weet niet of jullie het ervoor nog lezen, maar ik kom wel ff...heb toch vrij en thuis vervelen is ook zo iets he...Tom schreef:wie kwamen er dan ook alweer precies?
Rob
Merijn ( met de GTT ???????)
Johan
Haaz ???
Jesper ???
Armando ???
zoals boven vermeld...ik welTom schreef:Nou jongens, Kreeg net een smsje van Merijn, en die zit nog op zijn werk![]()
. Dit gaat dus niet komen.
Hopelijk komen Johan en Haaz dan iig
nouja...oss...de meeting is niet in oss, maar in niftrik...dus misschien F.N.N. ???Chris schreef:Ik heb de topic naam verandert in ACT: F.N.O(ss). verslag, zodat alle wekelijkse RTC meetings ongeveer een zelfde topic naam hebben.
- ACT: F.N.B. verslag.
- ACT: F.N.G. verslag.
- ACT: F.N.S. verslag.
- ACT: F.N.Z.N. verslag.
- ACT: T.N.M. verslag.
Zijn jullie het hier mee eens, of moet de O in wat anders verandert worden?
Friday Nightmeeting. Ik had de O genomen omdat die als eerste in de oude naam stond. Zal hem even aanpassen.haaz schreef:nouja...oss...de meeting is niet in oss, maar in niftrik...dus misschien F.N.N. ???Chris schreef:Ik heb de topic naam verandert in ACT: F.N.O(ss). verslag, zodat alle wekelijkse RTC meetings ongeveer een zelfde topic naam hebben.
- ACT: F.N.B. verslag.
- ACT: F.N.G. verslag.
- ACT: F.N.S. verslag.
- ACT: F.N.Z.N. verslag.
- ACT: T.N.M. verslag.
Zijn jullie het hier mee eens, of moet de O in wat anders verandert worden?
Btw. waar staat F.N. voor in F.N.N.??
Sorry niks gezegdJesper16v schreef:Geen wonder dat ik "Mini meeting Oss en omstreken" niet meer kon vinden??!!
Dit had wel verteld mogen worden!
Maar goed maakt niks!
Ik wou net zeggen...Jesper16v schreef:Sorry niks gezegdJesper16v schreef:Geen wonder dat ik "Mini meeting Oss en omstreken" niet meer kon vinden??!!
Maar goed maakt niks!
Dank je, ik heb em alleen nog niet. binnenkort. In ieder geval bij de eerstvolgende RTC meeting!Chris schreef:Ik wou net zeggen...Jesper16v schreef:Sorry niks gezegdJesper16v schreef:Geen wonder dat ik "Mini meeting Oss en omstreken" niet meer kon vinden??!!
Maar goed maakt niks!
BTW, gefeliciteerd met de Clio!!
Dan plan je volgende week vrijdag maar ff vrijMerijn schreef:Komende vrijdag is geen probleem! Volgende week vrijdag weet ik nog niet... Ik plan niet zo ver vooruit, hè!
Ik hoop dat ik voor vrijdat de lagers gedaan kan hebben, maar ik vrees weer van niet, want ik heb echt te weinig tijd voor dat soort dingen. Morgen maar eens een gaatje zien te vinden om effe rond te bellen wie dat voor me kan doen.
IK OOK, IK OOK!!Merijn schreef:Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!Ik wil je bak in ieder geval wel zien. EN SNEL!
Tom schreef:Ik ben er volgende week vrijdag ook iig.
En Merijn: HOUD VOLGENDE WEEK VRIJ (even speciaal voor Merijnvrij is niet hetzelfde als overwerken
)