Is dit fatsoenlijk te maken?
Geevers in Rotterdam levert ook originele Renault onderdelen. Iets goedkoper was het wel iig.
och valt wel meer met de buren. Bij mij dan. Mij GTT staat al een week of vier zonder motor voor de deurOllie schreef:Nee klopt, maar ik heb geen grote garage thuis en op de straat voor de deur vinden de buren ook niet echt cool.

Volgens mij is die velg ook aan het afbladderen dus die kwaliteit van de rest zal dan wel niet echt geweldig zijn...Mickael schreef:Dat wil niets zeggen. Ik heb ook z'n plek en die van mij is echt 100% in orde.Hans R. schreef:
Maar als deze plek al zo ver is, dan heb ik mijn twijfels over de rest van de auto.
Sommige mensen vinden het belangrijker dat ie goed rijd en dat ie er dan niet helemaal fris uitziet wat minder belangrijk vinden.
Maar wat moet die eigenlijk kosten en welke kilometerstand?
Ik zou em lekker laten staan. Ik geloof nooit dathet bij een acherschermpje blijft. Dis echt door en door. Hoe kan dat zomaar in 11 jaar tijd?? Zou me niets verbazen als ie een flinke klapper gemaakt heeft. Als je een nieuw scherm achter erin zet krijg je weer lichtjes kleur verschil met de rest van de linkerkant en niet te vergeten de rest van de auto. Beter koop je een auto met bv kapotte motor ofzo. Motortje heb je zo gevonden. Persoonlijk heb ik liever een goede cas dan techn goed, wat achteraf altijd goed te maken is.
zoals je zegt en RASIT heeft nog een goede carrosserie staan met slechte motor,ff goeie raad ,RASIT heeft een zware boete op komst dus ,he need the money.pingel maar goed af dan sorry RASITZeeuw schreef:Ik zou em lekker laten staan. Ik geloof nooit dathet bij een acherschermpje blijft. Dis echt door en door. Hoe kan dat zomaar in 11 jaar tijd?? Zou me niets verbazen als ie een flinke klapper gemaakt heeft. Als je een nieuw scherm achter erin zet krijg je weer lichtjes kleur verschil met de rest van de linkerkant en niet te vergeten de rest van de auto. Beter koop je een auto met bv kapotte motor ofzo. Motortje heb je zo gevonden. Persoonlijk heb ik liever een goede cas dan techn goed, wat achteraf altijd goed te maken is.







- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Pcies, lijkt me niet echt een liefhebber zo op het eerste gezicht, maar ja, da's mijn mening.Zeeuw schreef:Ik zou em lekker laten staan. Ik geloof nooit dathet bij een acherschermpje blijft. Dis echt door en door. Hoe kan dat zomaar in 11 jaar tijd?? Zou me niets verbazen als ie een flinke klapper gemaakt heeft. ... Motortje heb je zo gevonden. Persoonlijk heb ik liever een goede cas dan techn goed, wat achteraf altijd goed te maken is.
Als je toch een 16v wilt; koop dan die van Rasit met een blokje er bij.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Lijkt heel erg op schade, lijkt alsof het al es gelast is geweest daar van te voren, er zit ook een deuk in of niet?
Nou, na alle tips en adviezen en prijs-schattingen lijkt het me toch wel verstandig verder te kijken. Of hij moet er de helft ofzo vanaf doen! Had niet gedacht dat het zo duur zou zijn, ik denk dat fixen we wel effe, niet dus!
morrie, kon je er niet 1 met meer roest vinden?? 
en idd, kan je beter die van Rasit kopen, ander blok vinden en gaan met die mooie zilveren banaan!!

en idd, kan je beter die van Rasit kopen, ander blok vinden en gaan met die mooie zilveren banaan!!

Immer wieder die verdammte Holländer