De Onbekende Renault.
Was rond 20:40u 's-avonds, en ik reed in een (ahum) Mazda 626.oxje schreef:Rij daar iedere dag, waarom zie ik ze nooit?Goof schreef:Gister, Rijkstraatweg (A44) richting Den Haag, bij Wassenaar.
Een zwarte GT phase 2 (hield zich aan snelheid) met RTOC-sticker op achteraam en 15"lm.

vanochtend op de A12 in de file: clio willy... kenteken helaas vergeten
vanmiddag bij afslag overschie: mogelijk willy, maar d8 dat het een gewone 16v was met willy-velgen: kenteken PG-**-**
en zaterdagavond in Almere-haven een R19 16V met dezelfde willy-imitatie velgen...
Wie o Wie??!

vanmiddag bij afslag overschie: mogelijk willy, maar d8 dat het een gewone 16v was met willy-velgen: kenteken PG-**-**
en zaterdagavond in Almere-haven een R19 16V met dezelfde willy-imitatie velgen...
Wie o Wie??!

-
- Contacteer:
Ik heb nu al ik weet nie hoelang me eigen lopen afvragen of een aantal auto's hier in prinsenbeek nu wel of niet lid zijn van de rtc. Het is een goud kleurige tingo die verlaagd is, heeft kleine brede bandjes en heeft vreemde zilvere streepen op de zijkant van zijn/haar auto. En boven zijn vooruit heeft hij de tekst (zonder sunband eronder) "DREAM CARS". Ik vind dit echt een HELE mooie twingo! Weet het kenteken eigenlijk niet uit mijn hoofd maar zal eens een keer kijken deze staat (in ieder geval elk weekeind) op de markt in prinsenbeek (bij breda) en ik heb nog nooit iemand bij deze auto gezien om hem of haar te kunnen aanspreken. Maar ben wel benieuwd of deze ook lid is van de rtc dus bij deze iemand bekend?
En nummer twee een witte gtt ook in prinsenbeek. deze is volgens mij van een gast die ook nog een ander 5je heeft alleen weet niet wat voor 1 dat is. hij heeft in iedergeval groot op zijn achterruit van zijn witte gtt "PRO SOUND" staan en op zijn vooruit staat ook "PRO SOUND" alleen dan wat kleiner. Deze wagen staat aan de molenstraat in prinsenbeek. Is deze misschien bekent hier op rtc? Heb deze weleens zien rijden maar helaas ook nog nooit kunnen aanspreken.[/code]
En nummer twee een witte gtt ook in prinsenbeek. deze is volgens mij van een gast die ook nog een ander 5je heeft alleen weet niet wat voor 1 dat is. hij heeft in iedergeval groot op zijn achterruit van zijn witte gtt "PRO SOUND" staan en op zijn vooruit staat ook "PRO SOUND" alleen dan wat kleiner. Deze wagen staat aan de molenstraat in prinsenbeek. Is deze misschien bekent hier op rtc? Heb deze weleens zien rijden maar helaas ook nog nooit kunnen aanspreken.[/code]
Begon het kenteken niet met PV-..-..?edwinvr schreef:vanochtend op de A12 in de file: clio willy... kenteken helaas vergeten![]()
Wie o Wie??!
kan ook wel ja... reed er nogal een stukkie achter dus kon het niet echt supergoed zien, kon je wel horenWilliamsEddie schreef:Begon het kenteken niet met PV-..-..?edwinvr schreef:vanochtend op de A12 in de file: clio willy... kenteken helaas vergeten![]()
Wie o Wie??!

Gisteravond, 18:45, op de N11, in de richting van Alphen a/d Rijn. Gespot een Clio16V, 18-FF-FR, voorzien van dikke "Duitse" wieltjes en lekker laag, kleur blauw metallic. De berijder was een man van middelbare leeftijd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
vandaag op de lange nieuw in ijmuiden, een blauwe clio 16V, met de mooiste speedlines (2116) in het goud. uit de verte een S kenteken. heel mooi ding en ik ken m niet!! wie wel?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ik heb nou al twee keer een zwarte 5 Renault Sport (sticker voorruit) geparkeert gespot in Mijdrecht. heb nog geen idee of het een GTT is.
Iemand een idee van wie die is? Dat is toch niet de auto van Henk? (kon de motor kap niet zien zo snel) Die woont toch in Woerden?
Iemand een idee van wie die is? Dat is toch niet de auto van Henk? (kon de motor kap niet zien zo snel) Die woont toch in Woerden?
Drive it like you stole it
Dat is hem niet Rick. De 5 van Henk staat al een tijdje in Engeland(BB tuning). Henk zelf woont in Maarssen.RickGT TURBO schreef:Ik heb nou al twee keer een zwarte 5 Renault Sport (sticker voorruit) geparkeert gespot in Mijdrecht. heb nog geen idee of het een GTT is.
-
- Contacteer:
Chris,
heb jij nog van die weg geef stickers? Dan duw ik bij deze auto ze onder de ruitenwissers...
heb jij nog van die weg geef stickers? Dan duw ik bij deze auto ze onder de ruitenwissers...
Drive it like you stole it
Rick, daar heb ik er nog een paar van ja.
Zojuist gespot in het centrum van Alphen a/d Rijn, een antraciet grijze Clio16V met zilveren Speedlines(Willi style) en een lekker roffelende einddemper.
De auto was voorzien ven Renault Tuning Club nummerplaathouders. Ik denk dat het Mark was. Ik stond in de rij bij het postkantoor, echt een lekker soundje..
Oja, nrplaat LV-XX-89.
Zojuist gespot in het centrum van Alphen a/d Rijn, een antraciet grijze Clio16V met zilveren Speedlines(Willi style) en een lekker roffelende einddemper.
De auto was voorzien ven Renault Tuning Club nummerplaathouders. Ik denk dat het Mark was. Ik stond in de rij bij het postkantoor, echt een lekker soundje..

vanochtend gespot op de gordelweg ongeveer thv. het schieplein: clio 16V, willie-blauw met oz-supertoerismo velgen... oja, kenteken HV-DS-95.
(ps. nee, me geheugen is niet beter geworden, heb gewoon snel een papiertje gepakt...
)
(ps. nee, me geheugen is niet beter geworden, heb gewoon snel een papiertje gepakt...

-
Vanmiddag gespot voor de Martiniplaza in Groningen: Een rode 19 16 v phase I.
-
- Contacteer:
Pieter schreef:Ik kwam laatst terugrijden uit Ouddorp, Zeelandvia een touristische route.
Volgens mij was het in stampersgat dat ik een Blue Sport zag staan met 7-spaaks velgen leek 16". de auto was echt superstrak.
Kent iemand deze GT?
Deze GT is van een brunette uit Stampersgat. Deze auto is echt superstrak. Heeft ook een keer in de auto-visie gestaan. Zij is lid van Club Renault Sportives.
nou zien jullie m zo vaak, en nog steeds issie geen lid??? shame on you in het noorden!!F 16Valve schreef:vanmiddag gespot vlakbij Heerenveen Ray z'n EX dubbelganger

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik heb een blauwe clio 16v volgens mij phase I gespot in rotterdam hij had wat dingetjes van een willi maar het was er geen 1 hij had ook goude viper strepen over zijn auto heen. En op de delta ruitjes de tekst renault tuning.com respect is everything.
Ik denk dat dit wel een bekende moet zijn als hij stickers van de site heeft
Ik denk dat dit wel een bekende moet zijn als hij stickers van de site heeft
kan moeilijk door de vangrail heen batsen (beetje zonde he)Ray GTT schreef:nou zien jullie m zo vaak, en nog steeds issie geen lid??? shame on you in het noorden!!F 16Valve schreef:vanmiddag gespot vlakbij Heerenveen Ray z'n EX dubbelganger

<-------So you know don't mess with a Reno------->
Gister gespot Ray z'n oude clio bij mij aan de overkant, met ja ja alle RTC stickers er nog op (+kenteken platen)
Hee Ray is ie eigenlijk lid of gaat ie lid worden?

Vanochtend op de kruising groene kruisweg - N57 (t.h.v. vierpolders) een blauwe megane coupe "williams" incl goude velgen en williams embleem op de zijkant. Zag er leuk uit, zo'n zelf gemaakte megane willy..
Life is too short to not enjoy 

Eindelijk gespot..Leuk dat de RTC stikkers en houders er nog op zitten! Behandeld hij hem wel lief?Thijs RSI schreef:Gister gespot Ray z'n oude clio bij mij aan de overkant, met ja ja alle RTC stickers er nog op (+kenteken platen)
![]()
![]()

-
- Moderator
In rotterdam noord gespot een hele vette 5 gtt licht blauw metalic erug breed groot en breede chroom velgen en opvalllend op de skirts een witte sticker met renault sport er op en een gele achterruit wisser
Yep, dat is de geimporteerde franse dikke dimma 5 die op de FNB geweest is. Kan niet missen.PATBAD schreef:In rotterdam noord gespot een hele vette 5 gtt licht blauw metalic erug breed groot en breede chroom velgen en opvalllend op de skirts een witte sticker met renault sport er op en een gele achterruit wisser
there is no spoon.
-
- Moderator
Is hij ook lid van de site di ebak was trouwens behoorlijk bruutTijn schreef:Yep, dat is de geimporteerde franse dikke dimma 5 die op de FNB geweest is. Kan niet missen.PATBAD schreef:In rotterdam noord gespot een hele vette 5 gtt licht blauw metalic erug breed groot en breede chroom velgen en opvalllend op de skirts een witte sticker met renault sport er op en een gele achterruit wisser

-
ik kom elke ochtend op weg naar mijn werk een mooie zilvergrijze clio Rs (2.0 sport? tegen)Heeft links en rechts een dempertje in de achterspoiler zitten.
'k zie hem altijd in ridderkerk, op de randweg
ik neem nu elke ochtend een bakje mee om in te kwijlen
'k zie hem altijd in ridderkerk, op de randweg
ik neem nu elke ochtend een bakje mee om in te kwijlen
In Rotterdam in het Jonkerfranshof stond een Williams fase2 geparkeerd met kenteken ZG-ST-34. Mijn Willy Replica stond in hetzelfde hof aan de andere kant, hij moet hem gezien hebben.