achterberg vlaardingen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
[rsi]peerke

mag ik jullie mening over de service/prestaties van Achterberg.

Ik hou mijn eigen mening nog even voor me, want ik hou niet van kwaadspreken.
Anonymous

peerke schreef:mag ik jullie mening over de service/prestaties van Achterberg.

Ik hou mijn eigen mening nog even voor me, want ik hou niet van kwaadspreken.
I kzeg niets rij maar een keertje met mij mee 8)
Mickael

Wat wil je daar laten doen?
[rsi]peerke

'k heb er al het een en ander laten doen.

Wil graag weten of mijn (minder prettige) ervaringen pech geweest zijn.

Als ik dat weet, dan weet ik ook of mijn mensenkennis goed of slecht ontwikkeld is

heb je hem??
Mickael

ik wil ook niet kwaadspreken, dus hou ik nu wijselijk mijn mond.

zie PM
Laatst gewijzigd door Mickael op di 10 sep 2002 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
[rsi]peerke

vertel vertel
[rsi]peerke

nee,

nu even zonder gekheid,

ik begrijp niet waarom veel bedrijven een ongelofelijk korte termijn visie hebben.

Ik heb altijd geleerd "eerlijk duurt het langst"

echt heel jammer
Sander
Contacteer:

peerke schreef:'k heb er al het een en ander laten doen.

Wil graag weten of mijn (minder prettige) ervaringen pech geweest zijn.

Als ik dat weet, dan weet ik ook of mijn mensenkennis goed of slecht ontwikkeld is

heb je hem??
Wat heb je dan laten doen, en bij wat voor auto?

S :D nder
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Ik wil nog wat laten doen aan mn motor,dus ben ik benieuwt of achtenberg echt zo goed is(of niet)
en is dit niet het geval,waar moet ik dan zijn...???
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
BartK (Adrenalin)

Een kerel hier in het dorp was ook niet erg te spreken over achterberg. Hij en zijn vader hebben in de racerij gezeten met reno's, tevens heeft zijn vader een reno garage gehad. Zelf kan ik geen oordeel geven!
J. Reekers
Contacteer:

Mijn Williams is ook bij achterberg getuned. Ik heb zeker geen klachten over de prestaties van mijn auto. Nou is aan die van mij wel alles gedaan, van nokkenas t/m versnellingsbak. Maar de mensen geven daar wel een vaag antwoord als je ze wat vraagt. Maar ik heb er geen slechte verhalen over te vertellen en ben zeer blij met mijn snelle clio.
dennis16v

moet zeggen, vind ze vreselijk duur, en zou een motor en nevernooit laten reviseren maar ze hebben naar mijn mening wel de juiste ervaring in huis voor het tunen van reno blokken.
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

Ik zou zeggen: gooi t eruit Peerke! :D

Ich bin gespant!

Wat is er gebeurt dan.
En wat heeft Achter(bakse)berg( :wink: ) ermee te maken??

mazzl.
Anonymous

J. Reekers schreef:Mijn Williams is ook bij achterberg getuned. Ik heb zeker geen klachten over de prestaties van mijn auto. Nou is aan die van mij wel alles gedaan, van nokkenas t/m versnellingsbak. Maar de mensen geven daar wel een vaag antwoord als je ze wat vraagt. Maar ik heb er geen slechte verhalen over te vertellen en ben zeer blij met mijn snelle clio.
Same here...

Ik heb nog nooit met ze gesproken, maar ben zeeeeeer tevreden over het blokkie. Loopt als een naaimachientje supernetjes stationair enzo. En als ik pedal to the metal ga rijden is het helemaal een genot. (Ik heb een clio gekocht waar een achterberg gebleuprint blokie inzit)

Wel van een aantal mensen gehoord dat ze erg duur zijn en dat ze er erg goed in zijn jou precies te laten betalen wat je in je zak hebt zitten als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dit is dus niet mijn eigen ervaring heb geen idee of dit klopt of niet.
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 10 sep 2002 22:22, 1 keer totaal gewijzigd.
RO 16v

Ik ben zeer tevreden over achterberg!!! Ik heb zelf een groot probleem met een blok van hem gehad ( was mijn eigen schuld) maar dat heeft hij heeeeeel schapelijk opgelost vind ik zelf ( vraag maar een keer bij achterberg naar een rode clio 16v, dan begint hij erzelf over 8) ).Ik ken ook genoeg mensen met een achterberg motorblok en die zijn allemaal tespreken over de dingen die gedaan zijn. Dat achterberg duur is met zijn motorblokken is gewoon zo, maar qua onderhoud kan je het niet verglijken met de dealer ( prijs, service en tijdsduur). En meestel als hij iets vervangt wordt het er beter op en kan je volgende week niet meteen terug omdat er dan iets anders kapot is gegaan. Hij geeft van te voren aan of iets vervangen moet worden of niet. Maar achterberg is wel zo als je tegen hem gaat schreeuwen kan je door de pot zakken.
Ik zie achterberg niet als een heilige maar op de manier hoe hij dingen voor mij oplost ben ik zeer tevreden met hem en ik heb al wat tunners achter de rug. Wat betreft renault heb je in nederland alleen achterberg of kroon motorsport. Er zijn genoeg andere tunners hier in nederland maar een motorblok van renault wordt meestal door een van de twee geblueprint ook al staat er een andere naam op.
Priyantha
Contacteer:

Peerke /me weet nix van Achterberg hoor ;-)
Maareh volgens mij hebbie je nog niet voorgesteld in de topic Wie is Wie(klik hier! :D ).
Janine

peerke schreef:nee,

nu even zonder gekheid,

ik begrijp niet waarom veel bedrijven een ongelofelijk korte termijn visie hebben.

echt heel jammer
.... het enige dat ik kan zeggen is dat Peter Achterberg stottert als hij liegt......
Een beetje vreemd is best lekker
Mark G
Contacteer:

Da..da...da .. dat is niet waar :wink:
Visscher
Contacteer:

Janine schreef:

nu even zonder gekheid,

echt heel jammer
.... het enige dat ik kan zeggen is dat Peter Achterberg stottert als hij liegt......
Best lullig als hij dat nou eens leest, 1 ding weet ik wel en dat is dat hij er behoorlijk wat meer verstand van heeft als een helehoop mensen hier!!!
Janine

Visscher schreef:
Janine schreef:

nu even zonder gekheid,

echt heel jammer
Best lullig als hij dat nou eens leest, 1 ding weet ik wel en dat is dat hij er behoorlijk wat meer verstand van heeft als een helehoop mensen hier!!!

Mij hoor je ook niet zeggen dat hij er geen verstand van heeft, maar dat van het stotteren is ook een absoluut feit!!
Visscher
Contacteer:

Ik denk dat hij er niet veel aan kan doen dat hij een beetje stotterd. En ik kan me voorstellen dat ik het niet zoleuk zou vinden als ik zoiest over mijzelf zou lezen, aangezien ik hem al wat over deze site heb verteld, zou het best kunnen dat hij er ook welles kijkt....
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Hij heeft er zeker verstand van. En zoals elke tuner zal hij voor- en tegenstanders hebben.
Ik ben bij Achterberg geweest en ook bij DBM. Heb met beiden goede ervaringen.
Helaas is het in de tunerswereld nogal gebruikelijk om te proberen elkaar de loef af te steken. Daarbij wordt met feiten en eerlijkheid helaas nog wel eens een loopje genomen of een "slimmigheidje" uitgehaald.

Mooi voorbeeld is bv. GT Tuning en BB Performance. Beiden claimen op hun eigen manier de snelste/sterkste GTT te hebben en ze zetten het ook zo dat ze op hun manier allebei gelijk hebben.

Ik denk dat het ook een kwestie van "smaak" is. Ik zou zeker niet wegblijven bij Achterberg omdat hij slecht werk af zou leveren. Als je er persoonlijk een mindere ervaring mee hebt, is dat jammer maar zijn werk is niks mis mee.

Ennuh....de eerste tuner die goedkoop is moet volgens mij nog geboren worden hoor :D
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Janine

Visscher schreef:Ik denk dat hij er niet veel aan kan doen dat hij een beetje stotterd. En ik kan me voorstellen dat ik het niet zoleuk zou vinden als ik zoiest over mijzelf zou lezen, aangezien ik hem al wat over deze site heb verteld, zou het best kunnen dat hij er ook welles kijkt....
Tja, das dan zijn probleem... dan moet hij eerlijk zijn... Als hij dat is, dan stottert hij echt niet, geloof mij maar...
En ach, wat maakt het uit.... lezen dat mensen niet tevreden over je werk zijn of lezen dat mensen weten dat je stottert op het moment dat je niet eerlijk tegen ze bent....
Riël
Über-Spammer

Visscher schreef:Ik denk dat hij er niet veel aan kan doen dat hij een beetje stotterd. En ik kan me voorstellen dat ik het niet zoleuk zou vinden als ik zoiest over mijzelf zou lezen, aangezien ik hem al wat over deze site heb verteld, zou het best kunnen dat hij er ook welles kijkt....
Zal best meevallen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Visscher
Contacteer:

Janine schreef:
Tja, das dan zijn probleem... dan moet hij eerlijk zijn... Als hij dat is, dan stottert hij echt niet, geloof mij maar...
En ach, wat maakt het uit.... lezen dat mensen niet tevreden over je werk zijn of lezen dat mensen weten dat je stottert op het moment dat je niet eerlijk tegen ze bent....
Haha, dat vind ik dus echt onzin.
RO 16v

Achterberg bekijkt de site wel eens!!! Ik heb afgelopen vrijdag nog met hem gekeken en hem wat uitgelegd over de site. Hij vond het geweldig dat er zoveel renault freaks waren. Maar als hij dit zou lezen zou hij het niet leuk vinden.
Mark G
Contacteer:

Voglende keer korting vragen en zeggen dat je van de RTC bent... wedden dat je die niet krijgt.. :wink:
Jeroen V
Contacteer:

Hallo, zal ik mij even voor stellen ik ben Peter achterberg ( alias jeroen v ) :lol:

Ikzelf heb een goeie ervaring met achterberg ( ze zijn op dit moment bezig met mijn blok ) , ze infromeren je goed en geven veel tips voor de rest van je auto ( koeling, wegligging en turbo's etc.. Alles ) . Ook kan je altijd bellen en luistert hij geduldig en geeft telefonisch advies.
Janine

RO 16v schreef:
Achterberg bekijkt de site wel eens!!! Ik heb afgelopen vrijdag nog met hem gekeken en hem wat uitgelegd over de site. Hij vond het geweldig dat er zoveel renault freaks waren. Maar als hij dit zou lezen zou hij het niet leuk vinden.
Geloof niet dat we ons daar ooit voor geschaamd hebben of daar ooit rekening mee hebben gehouden... ik denk daarbij als eerste even aan de verhitte discussie die hier onlangs heeft gewoedt over het te koop aanbieden van onderdelen/auto's...
Janine

Jeroen V schreef:Hallo, zal ik mij even voor stellen ik ben Peter achterberg ( alias jeroen v ) :lol:

Ikzelf heb een goeie ervaring met achterberg ( ze zijn op dit moment bezig met mijn blok ) , ze infromeren je goed en geven veel tips voor de rest van je auto ( koeling, wegligging en turbo's etc.. Alles ) . Ook kan je altijd bellen en luistert hij geduldig en geeft telefonisch advies.
Klopt helemaal wat je zegt Jeroen. Je kunt er ook altijd even aanwippen voor wat info. Mijn ervaring is echter op verschillende vlakken anders. Het is een prima vent, met veel verstand van zaken, maar als ik kijk naar prijzen die hij afgeeft voor motortuning, dan zet ik toch mijn vraagtekens.... en dan heb ik het niet over het feit dat het duur is, want dat is het overal... Maar als je 2 keer bij hem bent en 2 keer is de prijs voor 1 en dezelfde soort tuning verschillend....
Jeroen V
Contacteer:

wist ji wel wat onderdelen kosten van renault ( je schrikt je het apezuur), ik was eerst van plan alles zelf te doen en ook alles zelf uittewegen etc..., maar voor de prijs dat achterberg het deed scheelde niet schrikbarend veel dan als we hetzelf deden.

Hoe bedoel je 2 verschillende prijzen voor hetzelfde?
RO 16v

Janine schreef:
Jeroen V schreef:Hallo, zal ik mij even voor stellen ik ben Peter achterberg ( alias jeroen v ) :lol:

Klopt helemaal wat je zegt Jeroen. Je kunt er ook altijd even aanwippen voor wat info. Mijn ervaring is echter op verschillende vlakken anders. Het is een prima vent, met veel verstand van zaken, maar als ik kijk naar prijzen die hij afgeeft voor motortuning, dan zet ik toch mijn vraagtekens.... en dan heb ik het niet over het feit dat het duur is, want dat is het overal... Maar als je 2 keer bij hem bent en 2 keer is de prijs voor 1 en dezelfde soort tuning verschillend....
Hier heb je gelijk in. Ik heb het al een aantal keren meegemaakt, maar het was altijd in mijn voordeel.
martin rs

das inderdaad wel erg vreemd dat ze dan verschillende prijzen geven haha.
Janine

Jeroen V schreef:wist ji wel wat onderdelen kosten van renault ( je schrikt je het apezuur), ik was eerst van plan alles zelf te doen en ook alles zelf uittewegen etc..., maar voor de prijs dat achterberg het deed scheelde niet schrikbarend veel dan als we hetzelf deden.

Hoe bedoel je 2 verschillende prijzen voor hetzelfde?
Nou precies zoals ik zeg.... Wij waren daar toen voor info en kregen daar een bepaalde prijs door.... na een aantal maanden nadenken hadden we besloten dat te doen wat we in gedachten hadden en die berg geld er voor uit te trekken. Gezien we nog wat vragen hadden zijn we nog een keer naar hem afgereisd zodat we ook gelijk een afspraak konden maken. Wat schepte onze verbazing toen we daar waren... De eerst genoemde prijs was ineens zomaar verhoogd tot ruim 1,5 keer zo duur. Toen wij Peter daarop aanspraken, begon hij verschikkelijk te stotteren en zei toen dat hij zich niet kon herinneren dat hij toen die prijs had genoemd, maar dat wij er nu dit bedrag voor moesten neertellen...
We hebben het hier dan over bedragen tussen de 12,5 en 20 duizend GULDENS... niet nix dus....
Jeroen V
Contacteer:

dat is wel genaaid ja
Plaats reactie