PATBAD'S clio S

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Jeps ik weet het ik heb hem nu al 2 pm gestuurd maar hij reageerd nie
:(
Tom
Moderator
Car: MB

maak je geen zorgen. Rob is hier vaak zat op het forum en reageert zeker te weten. Geloof me maar.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Patrick RS
Moderator

Tom schreef:maak je geen zorgen. Rob is hier vaak zat op het forum en reageert zeker te weten. Geloof me maar.
Okeej mooi :)
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Dat is een mooie set, maar eigenlijk hoort er nog wel een 2e uitsparing voor een uitlaat in :-D
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Tom
Moderator
Car: MB

even geduld hebben dan maar :wink:. Denk zelf dat hij morgenavond wel zal reageren. Reageert hij nu niet binnenkort, dan PM mij maar even.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Patrick RS
Moderator

Bas schreef:Dat is een mooie set, maar eigenlijk hoort er nog wel een 2e uitsparing voor een uitlaat in :-D
Ik heb al een uitlaat een einddemper van supersprint
[img]http://www.mitcom2.com/supersprint/prodotti/871004.jpg[/img]deze om pecies te zijn
Patrick RS
Moderator

Tom schreef:even geduld hebben dan maar :wink:. Denk zelf dat hij morgenavond wel zal reageren. Reageert hij nu niet binnenkort, dan PM mij maar even.
Ga ik doen :wink:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

cliomaniac schreef:ik wil nog ff een ding zeggen moontje van die clio van mij kan ik drie van die megoontjes kopen en: nog veel belangrijker het blijkt wel weer wanneer iemand iets krijgt heeft zij of hij helemaal geen benul van de waarde en probeert hem elke week tegen de muur omhoog te rijden. ik gebruik even een neutrale smiley :p
Ik wil niks zeggen, maar waar slaat dat op ??? Ik heb een aantal schades gehad, waarvan geen enkele mijn eigen schuld was... Dus begin daar niet over te zeiken... !!! :evil:
Patrick RS
Moderator

Ik wil niks zeggen, maar waar slaat dat op ??? Ik heb een aantal schades gehad, waarvan geen enkele mijn eigen schuld was... Dus begin daar niet over te zeiken... !!! :evil:[/quote]

Hallo hou lekker effe op jah deze topic is niet bedoelt om ruzie te maken of zo. Ga lekker jezelf vervelen. :evil:
Bas
Bestuurslid

We kappen lekker met off-topic.
Moontje heeft een warning en daar moet zij het mee doen. We hoeven er verder niet meer over te spreken.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Patrick RS
Moderator

Bas schreef:We kappen lekker met off-topic.
Moontje heeft een warning en daar moet zij het mee doen. We hoeven er verder niet meer over te spreken.
Okeej is genomen.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Bas schreef:We kappen lekker met off-topic.
Oké...
Marcel dLC

Je bakkie ziet er wijs uit hoor, vooral dat traanplaat in de hoedenplank ziet er vet uit, maar gaat het geen bijgeluiden geven door de trillingen van de boxen ofzo..??
Nu de bumpers nog in kleur en hij's af.
Steven
Car: M536

Een auto is nooit af :)
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Steven (Fiets) schreef:Een auto is nooit af :)
Das waar!!!! Na elk nieuw item bedenk ik meteen wat het volgende weer gaat worden... :D
Marcel dLC

Steven (Fiets) schreef:Een auto is nooit af :)
Daar heb je ook wel weer helemaal gelijk in
Bas
Bestuurslid

Phase II lichten zijn echt netjes, maakt t meer af.
Phase I heeft ook wel wat, die bewaar ik ook, maar II is wel mooier, geeft wat meer modern uiterlijk
Dirk (CRX)

Over de verzekering van een 16v. De WA dekking gaat puur op gewicht van de auto. En zoveel meer weegt een 16v niet ten opzichte van een gewone Clio. Het is alleen een kwestie van acceptatie.
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Ollie

Leuke en mooie S, toppie! Ben zelf ook "S" rijder :D
Uitlaat en k&n 57i-kitje gaan zeker een hoop uitmaken. Volledig indrukken van gaspedaal....lekker aanzuiggeluid. En je hoeft je niet druk te maken om warme lucht enzo, plaats genoeg onder de motorkap! En de uitlaat, mooi ding ! Ik heb verder zelf ook booskijkers erop zitten en phase II lichten+strip. Maakt best wel wat vershil uit! Verder achterruitenwisser, spoilertje en koplampranden meegespoten in kleur. En middendempervervanger, is het geld niet! Krijg je toch een behoorlijk lekker geluid uit een 1.4!!
Laatst gewijzigd door Ollie op ma 9 sep 2002 9:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-Ray-
Contacteer:

Ollie schreef:Leuke en mooie S, toppie! Ben zelf ook "S" rijder :D
Uitlaat en k&n 57i-kitje gaan zeker een hoop uitmaken. Volledig indrukken van gaspedaal....lekker aanzuiggeluid. En je hoeft je niet druk te maken om warme lucht enzo, plaats genoeg onder de motorkap! En de uitlaat, mooi ding ! (marktplaats??)
Ik heb verder zelf ook booskijkers erop zitten en phase II lichten+strip. Maakt best wel wat vershil uit! Verder achterruitenwisser, spoilertje en koplampranden meegespoten in kleur. En middendempervervanger, is het geld niet! Krijg je toch een behoorlijk lekker geluid uit een 1.4!!
:) these days are gone 4 me, maar nog steeds heeft ie een mooi plaatsje aan de muur
Immer wieder die verdammte Holländer
Ollie

Heb je grote dikke schroeven voor nodig, of niet? :lol: :lol: :lol:
Vos

Ollie schreef:Heb je grote dikke schroeven voor nodig, of niet? :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Clio 16v.....
Patrick RS
Moderator

Dat traanplaat trilt niet. Omdat het erg goed vast ziet met dikke bouten.
De bumpers ben ik mee bezig ik heb die joker set gekocht van robclio16v ik moet hem alleen nog effe halen. :)
DAn moet ik nog een tijdje sparen om ze te laten spuiten. En dan is het feest :D :D :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Erg nette wagen, PATBAD!

Ik zit er ook nog steeds over te denken om er een leuke Clio bij te kopen! Zeker als ik zoiets zie! :D
Patrick RS
Moderator

Wat vinden jullie is deze set goed voor mijn clio en sluit hij goed aan op mijn auto kwa bevestigingen. Ik zit namelijk weer eens te twijfelen het blijft veel geld.
Het gaat om de voorbumper en achter bumper en de zij skirts
Ollie

Mijn Persoonlijke smaak: ik vind de set niet echt mooi, maar daarom is het zo mooi dat smaken verschillen en niet iedere auto op elkaar lijk!! En ja, wil je wat met je auto, dan kost dat (meestal) een smak geld).
Passen zal het zeker! Is naar mijn mening wel niet zo 123 te doen om de bumpers om te zetten, maar zo ben je weer van de straat!
Patrick RS
Moderator

Ik heb mijn beslissing genomen. Het is me te veel geld voor een arm student als ik :( :( . Ik moet er erg lang voor sparem dus dat word niks :( :( .
Ik vind het erg jammer maar shit happends. :(
Geert Claes

Ik ben misschien wat laat, maar het is best een vette clio "s". Ok ik heb er misschien een zwak voor omdat ik ook een "s" heb, maar ik vind hem echt wel netjes.

:D
Patrick RS
Moderator

Geert Claes schreef:Ik ben misschien wat laat, maar het is best een vette clio "s". Ok ik heb er misschien een zwak voor omdat ik ook een "s" heb, maar ik vind hem echt wel netjes.

:D
Tanx mate :)
jeroen.k

Ziet er leuk uit man, wordt vast wel een leuk projectje! Die velgen is niet mijn smaak, maar het staat wel leuk onder een Clio. Dat traanplaat op de hoedenplank vindt ik ook wel wat hebben, alhoewel het mischien wel uitnodigend is voor diefstal van je speakers.

ennuh van wie is die rode 5 (GTT?) die naast je Clio staat? :D
Patrick RS
Moderator

Dat is een rode renault 5 gtx ziet er zeer goed uit heeft mijn pa een tijdje onder zich gehad heeft te koop gestaan op deze site alleen niemand had intresse. Nu is al verkocht aan een meid :( (lerares) maar hij is nog wel heel gelukkig maar :)
TheFinz

Vette bak Pat!

Ziet er strak uit! Zo weet ik je auto in ieder geval te herkennen als ik hem zie rijden! :wink:

Ik ga proberen om vrijdag avond naar de FNZ te komen maar ik beloof niets. Vanaf hoelaat ben jij er?

L8R!!!
Rudo

oxje schreef:Mijn bumpers zijn wel in kleur meegespoten (wit) maar das ook niet alles want het zit vol met dooie muggen en overblijfselen daarvan die ik er niet afkrijg
:( :(

Ik haal die resten er altijd af met een goede autowax. Het is even poetsen maar het gaat er redelijk makkelijk af.

Niet te verwarren met autocleaner, want dan heb je straks géén meegespoten bumpers meer!
jeroen.k

Rudo schreef:
oxje schreef:Mijn bumpers zijn wel in kleur meegespoten (wit) maar das ook niet alles want het zit vol met dooie muggen en overblijfselen daarvan die ik er niet afkrijg

Ik haal die resten er altijd af met een goede autowax. Het is even poetsen maar het gaat er redelijk makkelijk af.

Niet te verwarren met autocleaner, want dan heb je straks géén meegespoten bumpers meer!
Heb hier eens gelezen dat Cola ook blijkt te helpen.
Marcel B.

jeroen.k schreef:
Rudo schreef:

Heb hier eens gelezen dat Cola ook blijkt te helpen.
Iemand nog goeie tips voor het verwijderen van die kolerebeesten?
Don't walk the grass... smoke it
Plaats reactie