Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
dennisvr schreef:ik ga toch ff delft spotten
U hoort nog van de vliegende reporter
van uw vliegende reporter:
Rotterdam, 6/9/02
Delft- Het was een rustige bedoening daarzo. Ik schat een 15 auto's (ikke de enige reno das wel uniek). Voor de rest wat japanse wagens en wat verzameld spul. Parkeerplaats is donkerder in vergelijking met de parkeerplaats in B (iig de kant waar de Reno's normaal staan). Ook is de oppervlakte kleiner dan in B. Denk dat er max 2/3 van de auto's uit B terecht kan. Verder was de hamburgert (tja je moet wat bij een MaC ) warm dus das altijd goed
Haai die haai! Ben ik gister sinds tijden weer eens bij de Mac, kom ik het terrein niet op! Gne, tenminste dat dachten ze. Ik rij Oud Bodegraven in, die boerenweg tegenover de Mac, en maak een aanloop, spring met me wageh over de sloot, en kom in de Drive terecht, daar trok ik hem op de handrem, en stond gelijk goed om te bestellen!! Dat wil je toch niet geloven?? Mensen ik gaat U zien..
zodan, goed he! Dat gaat ik ook s proberen.
Ik was vorige weekend nog bij de Mac. Allemaal politiegasten daaro, sjit heee druk man. Maarja ikke mocht er niet meer komme, dan gingen ze me wagen stelen. Flauw vond ik dat, dus dat zij ik.
Die grapkerel z'n compoeter is gebotst zij hij tegen mij. Vanavond wel een feessie bij hem! Kom je ook?
Misschien iemand interesse in Hilversum?
Dat kan ik duwend af met de gtt
Zoja kan ik wel ff vragen of we op ons school terein mogen staan daar passen wel 400 renaultjes op
Avondje FNB bij mij thuis is ook welkom hoor als we met z'n allen voor bier en frisdranken zorgen.
Zal ik wel ff met de buurd overleggen of ze de auto een straatje verder kwijt kunnen.
Eventueel ook met een beetje proppen op de grond 6 slaapplaatsen vrij heerlijk koel in de kelder (exclusief woonkamer waar er nog meer in passen, ik heb makkelijke ouder die hier de lol we van inzien). Wel zelf slaap materiaal meenemen
Mijn deur gaat wel opslot je weet maar nooit met al die mannen
We gaan mac Woerden eens proberen. Vlak langs de A12 te vinden bij de M die in de lucht hangt. Zelfde tijd als de FNB, alleen Renootjes, geen problemen met de politie, met z'n alle door het tunneltje na afloop .
Ben schreef:Avondje FNB bij mij thuis is ook welkom hoor als we met z'n allen voor bier en frisdranken zorgen.
Zal ik wel ff met de buurd overleggen of ze de auto een straatje verder kwijt kunnen.
Eventueel ook met een beetje proppen op de grond 6 slaapplaatsen vrij heerlijk koel in de kelder (exclusief woonkamer waar er nog meer in passen, ik heb makkelijke ouder die hier de lol we van inzien). Wel zelf slaap materiaal meenemen
Mijn deur gaat wel opslot je weet maar nooit met al die mannen
Iedereen is welkom...
Je wilt gewoon niet rijden Ben. Met die 1 op 3 bak of is het nou 3 op 1 bak....
Feestje bij jouw klinkt goed overigens...
Mmm bij mij kan het tegen woordig natuurlijk ook overigens......