Radiocode opvragen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Jan-Geert (Momentsleutel)

Een radio opvragen van een org radio renault , kan dat bij de dealer, ik denk zelf van wel , maar wat moeten die mannen daar weten van de radio?? gr jg
Marcel (mlg)
Contacteer:

Dat is wel mogenlijk ( meestal )

Bij nieuwere auto's/radio's moet je het met het chassis nr opvragen .Dit gaat via de computer bij renault .

Bij oudere auto's/radio's kan dit soms ook maar moet je meestal ook het merk radio + het nummer wat op de radio staat gegraveerd hebben. Dit gaat meestal via de telefoon .( je belt dan naar de code computer in frankrijk )

Succes
Jan-Geert (Momentsleutel)

ik denk dat de dealer naar de codecomputer belt of nie... t is een radio uit 95 van een safrane :-) ingeslagen code etc zit er nog in en op :-)
Anonymous

ik denk niet dat als je ergens geen vaste klant ze dat via de tel gaan doen want de dealer moet elke keer hij die comp raadpleegd betalen en daat is niet weinig ik geloof iets van 15 eur ong weet het juiste bedrag niet.
Maus

Dan zullen ze wel blij geweest zijn met mij; ben 2x terug geweest om de code op te vragen. :)
Vind 't overigens raar dat je die code niet gelijk krijgt wanneer je de auto gekocht hebt.
Plaats reactie