Pearl White Verf/Lak

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
Jelmer

Nadat ben succesvol gespoten heeft de hele week dacht ik van ach laat ik ook maar eens dingen gaan spuiten op m'n auto sinds het niet zoveel kost.. Maar helaas deze gedachte had ik niet voor lang, ik m'n kleurcode opgezocht en er stond 768 (pearl white) op m'n plaatje.. dus ik naar grootveld rijden waar ze werkelijk alle motip spuitbussen hebben. Kom ik daar kijk ik in het boek onder renault en zie ik de werkelijk elk nummer staan behalve 768.. en ja dat is kut. :(

Sinds het boek niet nederlands of engels was maar een of andere vreemde taal kon ik niet zien welke kleuren er bij de kleurcodes horen.. Dus ik hoop eigenlijk dat dit niet mijn echte kleurcode is. Misschien dat iemand mij blij kan maken en mij vertellen dat het een andere code is??

Iig 7 euro ofzo voor 400ml lak is erg goedkoop vergeleken bij 18 euro voor 200ml bij de verfmenger (en dan moet ik nog maar hopen dat mijn kleur niet duurder is) als iemand een niet al te dure oplossing heeft dan hoor ik t graag :/
NiX©
Gunther

Indien je echt parelmoer verf wilt die orgineel vroeger werd gebruikt op de 5GTT zul je achterover vallen wat hij kost...de juiste prijs weet ik niet maar mijn garagist vertelde mij zeker het dubbele van "gewone metaallak" dus... :( plus parelmoer zelf spuiten??? vergeet het maar.
Hoge bomen vangen...geen konijnen
Ben

Nou jelmer ga maar vast sparen voor een karoserie in een makkelijkere kleur. Zwart ;)? Of koop een goedkope GTE en ga ombouwen.

Moet makkelijk lukkem met ons pret rooster op school.
Floris
Contacteer:

768? Ik dacht de code 168 was! :p
Turbo Toine

First of all!!!!!1 je bent een kneus als je denk dat je je auto kunt spuiten met een spuitbus!want dan verkloot je dus echt5 je auto.er bestaan namelijk wel miljoenen kleuren,en wit parelmoer van je renaultje zit echt niet in een spuitbus!!
je kan het wel laten maken, maar dan moet je zelf met verdunner en verharder je lak klaar maken,en moet je een compressor hebben en een boverbeker spuit,om hem te spuiten.en als je dat niet hebt heb ik 1 advies

laat het doen bij een spuiterij
Jelmer

Turbo Toine schreef:First of all!!!!!1 je bent een kneus als je denk dat je je auto kunt spuiten met een spuitbus!want dan verkloot je dus echt5 je auto.er bestaan namelijk wel miljoenen kleuren,en wit parelmoer van je renaultje zit echt niet in een spuitbus!!
je kan het wel laten maken, maar dan moet je zelf met verdunner en verharder je lak klaar maken,en moet je een compressor hebben en een boverbeker spuit,om hem te spuiten.en als je dat niet hebt heb ik 1 advies

laat het doen bij een spuiterij
de spuiterij is de komende 5 jaar geen optie sinds ik nog minimaal 2 jaar student ben.. en het gaat niet om de hele auto het gaat om het spuiten van een bumper en eventueel een motorkap + bijwerken van een paar roestplekjes.. als ik het laat maken kunnen ze het overigens wel in een spuitbus doen maar aangezien het 3/4x zo duur is als motip vind ik het geen leuke optie.. het maakt mij ook niet echt veel uit of mijn auto er perfect uitziet van de buitenkant het gaat mij meer om het motorische gedeelte.. het is alleen dat een bumper met licht kleurverschil een stuk beter staat dan een standaard grijze bumper.
als ik een perfect gespoten auto zou willen hebben zou ik het niet eens overwegen om het zelf te spuiten.
NiX©
Plaats reactie