Inderdaad het eerste waar ik ook aan dacht.Robert dB. schreef:Misschien wel eens bij stil gestaan dat er iemand overleden kan zijn in deze auto?
Schade R5.
Ok, sorry zal de volgende keer beter nadenken! Het gaat me niet om leedvermaak laat dat ff duidelijk wezen!Tim B. schreef:Inderdaad het eerste waar ik ook aan dacht.Robert dB. schreef:Misschien wel eens bij stil gestaan dat er iemand overleden kan zijn in deze auto?
Clio 16v.....
-
- Über-Spammer
Moet zeggen bij deze auto zeg je tenminste meteen dat je niets meer hebt en dat hij zeker total loss is hahah 
oke sorry voor de gene die eventueel is overleden..
maar moet deze topic ff linken hor
mmzzz..
1ding is zkeer.. je wordt er niet blijer op ....

oke sorry voor de gene die eventueel is overleden..
maar moet deze topic ff linken hor

mmzzz..
1ding is zkeer.. je wordt er niet blijer op ....
Schade auto's kijken is leuk, maar niet zoals die MR2.
Die persoon is zekers overleden, dat kun je wel zien aan de staat van de auto. Misschien wel een beetje kinderachtig als ik het zo zeg, maar heb op 30 mei 2 collega's verloren met een auto ongeluk. Dan ga je die dingen echt anders zien. Die auto zag er nog erger uit dan die MR2.
Die persoon is zekers overleden, dat kun je wel zien aan de staat van de auto. Misschien wel een beetje kinderachtig als ik het zo zeg, maar heb op 30 mei 2 collega's verloren met een auto ongeluk. Dan ga je die dingen echt anders zien. Die auto zag er nog erger uit dan die MR2.
Dat dacht ik dus ook al, vond ik ook al zo vreemd..Steven (Fiets) schreef:Zeg eens Vosje, waarom heb jij Edwin (punttang)'s auto als usericon? Heb je zijn toestemming daar ook voor?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
HUH?Vosje schreef:pfffffffff dat jullie soms niet moe worden van jullie zelf zeg!
Is het niet wat raar om de auto van een andere RTCer, die jij niet eens kent, als icoon onder je naam te zetten?? Dat wekt namelijk nog al een beetje de indruk dat dat jouw auto is.. Of pronk je graag met de spullen van een ander?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
JONGENS..Vosje schreef:Grote jongen achter je beeldschermpje! Jij bent zeker zoiemand waarom hier de topic "Vraag ingrijpen moderators" is geopend!Steven (Fiets) schreef:Juist bovendien worden wij eerder moe van jou.
laten we het gezellig houden...
-
- Über-Spammer
stoei dit lekker uit op PM en niet hier op het forum... tnx Vosje.. (ja ik weet het ik ben geen Mod maar die zullen er ook wel wat van zeggen)
oja ik ben niet de kerstman

ging ook niet over jou maar ik wist dat die opmerking zou komenMaik (WOOFER) schreef:stoei dit lekker uit op PM en niet hier op het forum... tnx Vosje.. (ja ik weet het ik ben geen Mod maar die zullen er ook wel wat van zeggen)

Clio 16v.....
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Okee, nu kappen we er mee. Geen off-topic gelul meer.
Als je wat dwars zit mail je even de juiste persoon.
* einde discussie *
Als je wat dwars zit mail je even de juiste persoon.
* einde discussie *
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Über-Spammer
Weet ik.. Maar we hebben allemaal 1 iets gemeen en dat is RENAULT.. en als dat niet zo is dan zit je hier verkeerd!!Vosje schreef:ging ook niet over jou maar ik wist dat die opmerking zou komenMaik (WOOFER) schreef:stoei dit lekker uit op PM en niet hier op het forum... tnx Vosje.. (ja ik weet het ik ben geen Mod maar die zullen er ook wel wat van zeggen)

Maar dat is niet zo.. dus don't worry en be happy

-
- Contacteer:
Riël schreef:Die anderen begonnen !!
Jaaaaa...............