Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Rudo schreef:
Merijn schreef: sterker nog, de eigenaar kan niet een nederlands!
Hmmm, jij ook niet :wink: :D
:lol: Is al weer opgelost! :)
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Rudo schreef:
Merijn schreef: sterker nog, de eigenaar kan niet een nederlands!
Hmmm, jij ook niet :wink: :D

Whahahahahaha... hahahahaha... hahaha.... Wat een lol... hahhahahhahahaa..... :lol:
Vos

Jesper16v schreef: Ik geloof dat dit topic ook gewijd is aan "Iemand in zijn waarde houden " of nog beter

~Respect is Everything~

Gr.
JP

P.S. Dit is dan MIJN mening
Volgensmij is dit de eerste echte zinnige opmerking in het hele topic: Respect is Everything! :)
Clio 16v.....
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ben ik het mee eens... Respect is Everything...

Maar een mening is ook belangrijk.. En iedereen heeft het recht zijn eigen mening te geven !!! :wink:
Rudo

Moontje Mégane Coupé schreef:Ben ik het mee eens... Respect is Everything...

Maar een mening is ook belangrijk.. En iedereen heeft het recht zijn eigen mening te geven !!! :wink:
Inderdaad heeft iedereen het recht om zijn/haar mening te geven, maar wat veel mensen schijnen te vergeten is dat het voor de andere partij vaak niet leuk is om die mening(en) te horen wat nog wel eens wat wrevel wil opwekken.

We kennen allemaal de uitdrukking "spreken is zilver, zwijgen is goud", oftewel: soms is het beter je mening voor je te houden. Ik denk dat een ieder hier op het forum wel kan inschatten wanneer zijn/haar mening geïrriteerde reacties kan uitlokken.

Dus: geef je mening met je verstand. :)
marco

ik zwijg :lol: :lol: :wink:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ben ik het ook mee eens... Maar dan kom ik weer terug op een reply van mij van gisteren... Als iemand niet tegen kritiek kan, of het niet kan hebben dat er iets negatiefs gezegd wordt, moet ie maar lekker wegblijven op dit forum.. Simpel toch ??? Hier komen zo veel mensen... En als we allemaal eerst eens moeten gaan nadenken hoe bepaalde personen zouden kunnen reageren op een reply ??? Nee, dat werkt ook niet...

Het is toch een forum waarop je spontaan reply's moet kunnen geven ??? En niet eerst eens gaan nadenken wat er allemaal voor reacties kunnen komen op de reply die je zelf wilt gaan geven !!!!!!!!! :evil:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

marco schreef:ik zwijg :lol: :lol: :wink:

IK NIET !!!! 8)
Rudo

Moontje Mégane Coupé schreef:Als iemand niet tegen kritiek kan, of het niet kan hebben dat er iets negatiefs gezegd wordt, moet ie maar lekker wegblijven op dit forum.. Simpel toch ???
Heb jij ook weer gelijk in. Zekers als je zelf een topic aanmaakt in de trant van "wat vinden jullie van mijn zelfgemaakte uitbouw" o.i.d. Maar waar we hier voor moeten hoeden is dat er te pas en te onpas van het internet autoŽs geplukt worden en dan hier massaal gaan zitten afzeiken! Das niet eerlijk tegenover de persoon in kwestie, al komttie uit Japan. Het gaat mij om het principe.

En tja, spontaan kunnen posten op het forum zonder er bij na te hoeven denken.....
Ik vind dus dat je wel na moet denken over wat je zegt/schrijft! Het gaat misschien ten kosten van de spontaniteit van het forum, maar het helpt wel mee om er voor te zorgen dat het forum over een jaar of over vijf jaar óók nog bestaat en dat het niet door onderling geruzie op zwart is gezet.

En je kunt je mening natuurlijk ook genuanceerd brengen. Bas heeft een mooie signature onder zijn posts wat dat betreft, vrij vertaald vanuit het Frans: het is de toon die de muziek maakt :wink:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Maik (WOOFER) schreef:Newbies afkatten mmzz..

soms denk ik zo.. Waarom laat je als iemand zich inschrijft niet meteen verwijzen naar WIE IS WIE..

want heel veel ook ik.. iedereen. heeft wel eens gezegt of gedacht.. he jij meld je eens even in of stel je voor aan ons (wel zo beleefd) voordat je 1/2 post neerzet en niemand weet waar je vandaankomt of hoe je hier terecht bent gekomen. of wat dan ook..

euh*. misschien een leuk punt om de site op te verbeteren.. na inschrijving verwijzen naar wie is wie.. anders kan je nog niet posten ?? :D

oke back to topic > 8)
Menno

ik vind 't altijd wel relaxed hiero.

wat iedereen vind en zegt, aardig of onaardig, doordacht of ondoordacht, lomp of onbenullig, ik vind 't allemaal best.

Maarrrrrrrr, ook al genoemd in deze discussie, en al erg vaak genoemd in allerlei request en tips:

is het nou echt niet mogelijk om, als iemand zich inschrijft, een automatisch mailtje te genereren waarin ie (verplicht?) wordt doorverwezen naar 't roemruchte wie=wie topic?

Want: dan ben je van die nutteloze replies af met de wervelende text, hoi, stel je ff voor, bla bla.

Vooral als iemand dat niet gelijk snapt (logisch bij een nieuwkomer) en 't nog eens ergens anders probeert, wordt 't een beetje tragische vertoning.

Ik kan me ook voorstellen dat je 't als nieuwkomer vrij vlot zat bent, dat je in plaats van interessante Renault info te vinden,een eeuwigheid met die Margriet gezellige voorstelling moet vechten.

Verders natuurlijk helemaal top dit forum. 8)
rev it like a rental
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

LOL dat zei ik in pagina 2/3 ook :)
Riël
Über-Spammer

Menno schreef:ik vind 't altijd wel relaxed hiero.

wat iedereen vind en zegt, aardig of onaardig, doordacht of ondoordacht, lomp of onbenullig, ik vind 't allemaal best.

Maarrrrrrrr, ook al genoemd in deze discussie, en al erg vaak genoemd in allerlei request en tips:

is het nou echt niet mogelijk om, als iemand zich inschrijft, een automatisch mailtje te genereren waarin ie (verplicht?) wordt doorverwezen naar 't roemruchte wie=wie topic?

Want: dan ben je van die nutteloze replies af met de wervelende text, hoi, stel je ff voor, bla bla.

Vooral als iemand dat niet gelijk snapt (logisch bij een nieuwkomer) en 't nog eens ergens anders probeert, wordt 't een beetje tragische vertoning.

Ik kan me ook voorstellen dat je 't als nieuwkomer vrij vlot zat bent, dat je in plaats van interessante Renault info te vinden,een eeuwigheid met die Margriet gezellige voorstelling moet vechten.

Verders natuurlijk helemaal top dit forum. 8)
Heb jij ook helemaal gelijk in!
RickGT TURBO
Contacteer:

Martijn T. schreef:
RickGT TURBO schreef:En voor mij staat buiten kijf dat als je de club representateert je je ook representatief moet voor doen.
Dus niet bij de hand zijn. Netjes met u iemand aanspreken etc etc...
Want je imago is veel sneller gekrenkt dan opgebouwd......
Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat dit forum niets met de Renault Tuning Club te maken heeft,

Het bestuur heeft over .com NIETS te zeggen.
Dat maakt helemaal niks uit. Een buitenstaander zal het altijd met elkaar associeren. Dus dat moeten wij gewoon voor lief nemen en op anticiperen...
Drive it like you stole it
RickGT TURBO
Contacteer:

Chris schreef:
marco schreef:tjonge jonge nou is het topic van die 5 weer gelockt,
mag je hier dan nergens meer een mening geven over iets?????/
ik vindt dit dus echt te ver gaan nu ,dit is gewoon kinderachtig :(
Heb ik gelokt ja, met de reden erbij.

Leuk hoor met zijn allen iemand trots afkraken, wat een lol!

Het gaat er in dit geval niet meer om om je mening te geven, maar gewoon even iemands grote hobby met zijn allen lekker grond in te drukken. Leuk zeg..:(

Marco, zou jij het leuk vinden als we allemaal even over jouw 5je zouden beginnen??

Ik heb overigens echt geen zin om hier een discussie over te beginnen.
Als iedereen nou eens een beetje logisch na zou gaan denken..Zoiets doe je toch niet! :(
Mee eens...
Riël
Über-Spammer

Jah de NIET-LINK met de club kan maar beter helemaal vergeten worden ... zelfs als je iemand met een reno tegenkomt zeg je hee kijk es op de site van de club, zelfs dan wordt elke keer .com genoemd, sowieso omdat daar in eerste instantie meer te zien is voor mensen die 't niet kennen.
Tijn
Contacteer:

Rudo schreef:
Moontje Mégane Coupé schreef:Als iemand niet tegen kritiek kan, of het niet kan hebben dat er iets negatiefs gezegd wordt, moet ie maar lekker wegblijven op dit forum.. Simpel toch ???
Heb jij ook weer gelijk in. Zekers als je zelf een topic aanmaakt in de trant van "wat vinden jullie van mijn zelfgemaakte uitbouw" o.i.d. Maar waar we hier voor moeten hoeden is dat er te pas en te onpas van het internet autoŽs geplukt worden en dan hier massaal gaan zitten afzeiken! Das niet eerlijk tegenover de persoon in kwestie, al komttie uit Japan. Het gaat mij om het principe.

En tja, spontaan kunnen posten op het forum zonder er bij na te hoeven denken.....
Ik vind dus dat je wel na moet denken over wat je zegt/schrijft! Het gaat misschien ten kosten van de spontaniteit van het forum, maar het helpt wel mee om er voor te zorgen dat het forum over een jaar of over vijf jaar óók nog bestaat en dat het niet door onderling geruzie op zwart is gezet.

En je kunt je mening natuurlijk ook genuanceerd brengen. Bas heeft een mooie signature onder zijn posts wat dat betreft, vrij vertaald vanuit het Frans: het is de toon die de muziek maakt :wink:
En wat iedereen schijnt te vergeten: Het is een voorrecht om van deze site gebruik te mogen maken , geen recht. Aan dat voorrecht hangen verplichtingen en de belangrijkste is dat je je houdt aan de gedragsregels van degene op wiens site je op visite bent.

Dat die gedragsregels ter discussie staan is al te belachelijk voor woorden. Als ik Bas was had ik een deel van de visite al lang de deur gewezen.
there is no spoon.
Riël
Über-Spammer

Tijn schreef: En wat iedereen schijnt te vergeten: Het is een voorrecht om van deze site gebruik te mogen maken , geen recht. Aan dat voorrecht hangen verplichtingen en de belangrijkste is dat je je houdt aan de gedragsregels van degene op wiens site je op visite bent.

Dat die gedragsregels ter discussie staan is al te belachelijk voor woorden. Als ik Bas was had ik een deel van de visite al lang de deur gewezen.
Echt ik vind het super wat bas neergezet heeft (en de rest die er verantwoordelijk voor is) maar zonder gebruikers, geen site, en je zult de wensen van de gebruikers ook in acht moeten nemen !! Niet alleen maar hun, maar bepaalde gedragsregels kennen dan zeker ter discussie staan!
Anonymous

Zo nu zijn we met z'n allen weer zover dat iedereen zijn zegje heeft kunnen doen.
Lucht op he, jongens?? :wink:

Zullen we het weer eens over auto's (lees Renaultjes) gaan hebben.

Ps. Dat paintballen blijft toch een goed ideetje?
Tijn
Contacteer:

Riël schreef:
Tijn schreef: En wat iedereen schijnt te vergeten: Het is een voorrecht om van deze site gebruik te mogen maken , geen recht. Aan dat voorrecht hangen verplichtingen en de belangrijkste is dat je je houdt aan de gedragsregels van degene op wiens site je op visite bent.

Echt ik vind het super wat bas neergezet heeft (en de rest die er verantwoordelijk voor is) maar zonder gebruikers, geen site, en je zult de wensen van de gebruikers ook in acht moeten nemen !! Niet alleen maar hun, maar bepaalde gedragsregels kennen dan zeker ter discussie staan!
Ik denk eerder dat er mensen wegblijven omdat er geen normale gedragsregels gehandhaafd kunnen worden hier.

Liever wat minder bezoekers maar die zich dan wel gedragen.
there is no spoon.
Mickael

Tijn schreef:
Rudo schreef:

En wat iedereen schijnt te vergeten: Het is een voorrecht om van deze site gebruik te mogen maken , geen recht. Aan dat voorrecht hangen verplichtingen en de belangrijkste is dat je je houdt aan de gedragsregels van degene op wiens site je op visite bent.

Dat is dus waar ik ook op doelde tijn, maar net als in het normale leven zijn er altijd weer mensen die dat niet (willen) begrijpen.

Dit alles gaat nu dus over normen en waarden en die zijn soms heel erg ver te zoeken.

Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo leuk is aan het afkraken van andermans auto?
Tom
Moderator
Car: MB

Post dan gewoon geen Reply !!!!, als je alleen maar zin hebt om af te kraken
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tijn
Contacteer:

Mickael schreef:
Tijn schreef:
Rudo schreef:

Dat is dus waar ik ook op doelde tijn, maar net als in het normale leven zijn er altijd weer mensen die dat niet (willen) begrijpen.

Dit alles gaat nu dus over normen en waarden en die zijn soms heel erg ver te zoeken.

Kan iemand mij uitleggen wat er nou zo leuk is aan het afkraken van andermans auto?
"Bord voor je kop-cultuur" inderdaad ... Misschien moet bas gewoon de site lekker een weekje uitzetten zodat iedereen doorheeft wat hij mist als het er niet is :D
there is no spoon.
RickGT TURBO
Contacteer:

Tijn schreef:
Mickael schreef:
Tijn schreef:
Rudo schreef:

"Bord voor je kop-cultuur" inderdaad ... Misschien moet bas gewoon de site lekker een weekje uitzetten zodat iedereen doorheeft wat hij mist als het er niet is :D
Mikael, Tijn;

ben het helemaal met jullie eens....

Site een weekje ofline zetten is een harde leer methode... Maar wel een iets om serieus over na te denken........
Mickael

ho ho, dat is niet de bedoeling.

Wat moet ik dan heel de week op mijn werk doen? :lol:
Anonymous

Mickael schreef:ho ho, dat is niet de bedoeling.

Precies !

:lol:
Tijn
Contacteer:

Ploegah schreef:
Mickael schreef:ho ho, dat is niet de bedoeling.

Precies !

:lol:
WERKEN KRENG !!

je kan een fijne XML tool bouwen voor me ?
there is no spoon.
Anonymous

Tijn schreef:WERKEN KRENG !!

ik ken geen XML alleen RTC :-D
Vos

Moontje Mégane Coupé schreef:Ben ik het mee eens... Respect is Everything...

Maar probeer het wel zo leuk mogelijk te houden. Als je een auto niet mooi vind zeg dan niet van: jezus wat een lelijke bak ofzo, maar zeg dan dat het niet je smaak is ofzo!

Deze discussie zal nog wel ff duren! :p
Clio 16v.....
Michel S.
Contacteer:

heel effe off-topic. Ik ben hier best vaak. Mag ik dat in mijn CV zetten en Bas of 1 van de mods als referentie opgeven :D
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Vos

Michel S. schreef:heel effe off-topic. Ik ben hier best vaak. Mag ik dat in mijn CV zetten en Bas of 1 van de mods als referentie opgeven :D
LOL :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Clio 16v.....
Tijn
Contacteer:

Aangezien menigeen zich probeert te verschuilen achter de vrijheid van meningsuiting :-* hier nog even een leuk weetje....
Vrijheid van meningsuiting wordt geregeld in artikel 10 van het Europees verdrag tot bescherming van de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden. Wel is hier sprake van een beperking (lid 2): uitoefening van de vrijheid van meningsuiting kan worden onderworpen aan bepaalde formaliteiten, voorwaarden, beperkingen of sancties, die bij de wet zijn voorzien en die in een democratische samenleving noodzakelijk zijn.
Daarom mocht je bij je ouders thuis niet alles zomaar zeggen, gelden er op school tegenover leraren beperkingen en kan je je baas niet ongelimiteerd vertellen wat je van hem vind.

waarom zou het hier anders zijn ???
there is no spoon.
Anonymous

Misschien voor een dagje cursus rijden & glijden in mijn clio ??

Daar wil ik wel een vette tool voor bouwen :D
Tijn
Contacteer:

Ploegah schreef:

Misschien voor een dagje cursus rijden & glijden in mijn clio ??

Daar wil ik wel een vette tool voor bouwen :D
Daar is over te praten ....
there is no spoon.
Anonymous

Tijn schreef: Daar is over te praten ....
je hebt mijn nummer en email enzo...
Plaats reactie