Hey People,
Ik heb lopen zoeken zoawel in de auto, als op het forum, maar kan de kleurcode van deze kleur niet achterhalen.
Wie oh wie weet het.
hier is een plaatje
[img]http://212.120.120.12/lucgtt/luc3.jpg[/img]
iemand een idee???
[update]Kleurcode gevonden. lak niet meer al te best.
Laatst gewijzigd door Michel S. op vr 6 sep 2002 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
#659CDF volgens photoshop ...
there is no spoon.
Kleurcode staat op het plaatje waar ook het typenr. opstaat (C405), bij de rechter koplamp.
Volgens mij is dit kleurnr. 496, maar ik zou het nog ff checken als ik jou was.
thanx voor de info. heb het kleurtje gevonden. Is niet 496, maar 495.Matijs schreef:Kleurcode staat op het plaatje waar ook het typenr. opstaat (C405), bij de rechter koplamp.
Dus heb een busje besteld

thanx
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
Michel S. schreef:thanx voor de info. heb het kleurtje gevonden. Is niet 496, maar 495.Matijs schreef:Kleurcode staat op het plaatje waar ook het typenr. opstaat (C405), bij de rechter koplamp.
Dus heb een busje besteld
thanx
Yep 495, ik heb ook een alpineblauwe...
some people are alive only because it's illegal to kill them
Zo, ik heb het beestje gepoetst, gepoetste en nog eens gepoetst. Maar het wordt niet zoals ik had gehoopt.
Lak is behoorlijk dof.
Maar eens proberen te cleaneren en waxxen. Motorkap dan. Die is het dofst. Maar helaas, zonder goed resultaat.
Fles kleurwax gehaald en aan de gang gegaan. Het is iets beter geworden. Hij blinkt wel weer een beetje, maar je ziet gewoon dat de auto gebruikt is. Lak heeft denk ik nooit goed onderhoud gehad. En nu is het te laat. De rest van de lak heb ik weer redelijk goed in orde gekregen. Zoals de deuren en spatborden. Daar is het een stukkie beter geworden. Maar de lak is helaas dus niet meer zo goed.
Maar het beestje ziet er toch niet slecht uit hoor.
groetjes
Lak is behoorlijk dof.
Maar eens proberen te cleaneren en waxxen. Motorkap dan. Die is het dofst. Maar helaas, zonder goed resultaat.
Fles kleurwax gehaald en aan de gang gegaan. Het is iets beter geworden. Hij blinkt wel weer een beetje, maar je ziet gewoon dat de auto gebruikt is. Lak heeft denk ik nooit goed onderhoud gehad. En nu is het te laat. De rest van de lak heb ik weer redelijk goed in orde gekregen. Zoals de deuren en spatborden. Daar is het een stukkie beter geworden. Maar de lak is helaas dus niet meer zo goed.
Maar het beestje ziet er toch niet slecht uit hoor.
groetjes