Ik kan deze clio kopen van iemand. Hij heeft 120000km erop zitten. Is dit redelijk?
Mzl
Is E2300 redelijk voor clio 1.8rt 1992
als je de km stand in acht neemt en het is een 1.8 is het niet duur nee.
als ie uit mekaar valt van de roest, de gaten spontaan in de bekleding vallen en als je gaat zitten je omhuld wordt door een grote rookwolk zou ik nog even wachten met kopen
als ie uit mekaar valt van de roest, de gaten spontaan in de bekleding vallen en als je gaat zitten je omhuld wordt door een grote rookwolk zou ik nog even wachten met kopen

Immer wieder die verdammte Holländer
is dit niet de 95 pk versie, 1.8 ? (Dezelfde zit toch ook in de RSi ? Echter met 110 pk) Alleen dan geen inspuiting per cilinder geloof ikRay (Zonnebril) schreef:als je de km stand in acht neemt en het is een 1.8 is het niet duur nee.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik moet zeggen €2300 kan redelijk zijn voor een 1.8 rt. Zelf heb ik er een voor minder kunnen krijgen maar daar zat ook nog wat werk aan. Heerlijk hoor de 95 pk voor mij meer dan genoeg.
Zelf nu 3 maanden plezier van ook een 92-er. Dus als je denk dat de auto het waard is doen man. Het is inderdaad alleen kijken naar de apk en hoe de beurten gelopen zijn je weet het wel.
Mocht je het niet zelf weten neem iemand (van de RTC?) mee die er verstand van heeft. weet je zeker dat je geen kat in de zak koopt.
Gr. Frits
Zelf nu 3 maanden plezier van ook een 92-er. Dus als je denk dat de auto het waard is doen man. Het is inderdaad alleen kijken naar de apk en hoe de beurten gelopen zijn je weet het wel.
Mocht je het niet zelf weten neem iemand (van de RTC?) mee die er verstand van heeft. weet je zeker dat je geen kat in de zak koopt.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik denk ook wel dat het goed id maar hebbie geen pics