inschrijving GTE in belgie
kan iemand mij vertellen als hij zelf of iemand kent die een gte heeft ingevoerd. want ik heb me laten vertellen dat als deze geen pvg nummer heeft dit niet mogelijk is in belgie . graag wat meningen
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Wat is een pvg nummer?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
koop er eentje in BELGIE dan moet je niks invoerensaturn schreef:kan iemand mij vertellen als hij zelf of iemand kent die een gte heeft ingevoerd. want ik heb me laten vertellen dat als deze geen pvg nummer heeft dit niet mogelijk is in belgie . graag wat meningen
aja ik heb er eentje staan terugGunther schreef:Precies of die groeien hier aan de bomen Gille, vind die maar eens, het is al moeilijk om een GTT te vinden voor een normale prijs laatstaan een GTE
GTEGunther schreef:GTT of GTE??
vertel eens wat meer over jouw gte gilles want die zijntoch nooit ingevoerd hier in belgie en wat vraagvoor de jouwe en een beetje uitleg over de staat aub
-
- Contacteer:
kom anders vrijdag even naar de Quik in schoten,
kunnen jullie het er rustig over hebben,
En leer je de rest van de Belgische leden kennen.
Niet dat dit de moeite is ,maar dan kom je maar voor de Quik.
kunnen jullie het er rustig over hebben,
En leer je de rest van de Belgische leden kennen.
Niet dat dit de moeite is ,maar dan kom je maar voor de Quik.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ben wel heel nieuwsgierigBas schreef:Wat is een pvg nummer?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
Hey BasBas schreef:Ben wel heel nieuwsgierigBas schreef:Wat is een pvg nummer?
PVG = proces verbaal van goedkeuring = het bewijs dat de wagen effectief op de Belgische wegen mag verschijnen ...
De Quik wat is dat nou weer ?? Uh de Snel ?? Nee dat kan niet, dan mist de c, uuhh ik weet het niet. Die Belgen ook altijd, net zo moeilijk als die brabanders en die limburgerskevinb schreef:...de Quik...

P.S. weer een grapje, van papje (onee, het is nog te vroeg voor het vaderschap

Noem je mij moeilijk????Matthijs schreef:De Quik wat is dat nou weer ?? Uh de Snel ?? Nee dat kan niet, dan mist de c, uuhh ik weet het niet. Die Belgen ook altijd, net zo moeilijk als die brabanders en die limburgerskevinb schreef:...de Quik...maar verder zijn ze wel aardig hoor
![]()
![]()
P.S. weer een grapje, van papje (onee, het is nog te vroeg voor het vaderschap)

Ik ben de makkelijkheid zelve!

jij bent een verhaal apartrobclio16V schreef:Noem je mij moeilijk????Matthijs schreef:De Quik wat is dat nou weer ?? Uh de Snel ?? Nee dat kan niet, dan mist de c, uuhh ik weet het niet. Die Belgen ook altijd, net zo moeilijk als die brabanders en die limburgerskevinb schreef:...de Quik...maar verder zijn ze wel aardig hoor
![]()
![]()
P.S. weer een grapje, van papje (onee, het is nog te vroeg voor het vaderschap)
![]()
![]()
Ik ben de makkelijkheid zelfe!![]()
![]()

Jammer herobclio16V schreef:OOO, je kent me!!Matthijs schreef: jij bent een verhaal apart![]()
![]()
![]()

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Even een ander vraagje. Ik heb wel eens gehoord en gelezen dat jullie belgen niets aan de motor van een auto mogen doen. ik bedoel geen andere motor of zo iets. Mocht je nu een auto invoeren met een zwaardere (niet standaard) motor wat dan??
Een vriend van me vroeg dit af, we hadden het er over om een golf 1 met b.v. een vr6 of een G60 motor in te voeren in belgie. Mag dit? Kan dit? En gebeurt het vaker? Hier in nederland zie je er genoeg rijden die het wel gedaan hebben maar mag het bij jullie ook dat is dus de vraag?.
Gr. Frits
Een vriend van me vroeg dit af, we hadden het er over om een golf 1 met b.v. een vr6 of een G60 motor in te voeren in belgie. Mag dit? Kan dit? En gebeurt het vaker? Hier in nederland zie je er genoeg rijden die het wel gedaan hebben maar mag het bij jullie ook dat is dus de vraag?.
Gr. Frits
Project: GTT Blue Sport