Hoppa! Schrijven werkt wel!

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb vandaag een brief van het CJIB binnengekregen dat ik mijn parkeerbon niet hoef te betalen!

Weer 40 eurootjes in de zak gehouden! :D

Dus, jongens, schrijven werkt wel degelijk!

Iemand hier daar ook goede ervaringen mee?
Robert dB.

Beterz! Is toch weer een volle tank!

Keb um trouwens verschoven naar nl.wetgeving, accoord? :)

edit: tik voudje
Laatst gewijzigd door Robert dB. op do 5 sep 2002 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer

Robert dB. schreef:Beterz! Is toch weer een volle tank!

Keb um trouwens verschoven naar nl.welgeving, accoord? :)
Welgeving nog wel! :wink: Akkoord, uiteraard...
Laatst gewijzigd door Merijn op do 5 sep 2002 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

wie zou mij eventueel kunnen helpen met het opstellen van een leuke brief waar in ik vermeld dat ik binnen de 10kilomter per uur waarde zit..

ik moest 50 rijden reed 58... bekeuring 28pleuro..

wie oh wie.. geef ff een gill via PM (Persoonlijke Message)
Merijn
Über-Spammer

Je kan op http://www.flitsservice.nl of http://www.tuftufclub.nl van die voorbeeldbrieven vinden. Ik zou ze niet letterlijk overnemen, maar je kan er in ieder geval in vinden waar je allemaal op in kan gaan.

Ik zou gewoon melden dat je daar niet bent geweest, dat er enorm veel valse kentekens in omloop zijn, dat je het ijkrapport van de flitspaal wilt zien. Of wanneer je door een mobiel flitsteam gepakt bent kun je aangeven dat je het vermoeden heb dat de dienstdoende agent niet bevoegd was om de controle uit te voeren. Dit soort dingen kan je proberen aan te halen, maar wat betreft snelheidsovertredingen zijn ze niet meer zo makkelijk de laatste tijd!

Succes!
Merijn
Über-Spammer

Oeps... Is geen PM! Sorry!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

geenpunt ik heb het gelezen.
Steven
Car: M536

Forget it Maik, je reed gewoon te hard, daar kom je echt niet zo makkelijk onderuit hoor.

Ik heb een vriend van mij es losgelaten op simpele flitsboete om es te kijken of het ging werken. Die heeft mbv flitsservice, tuftufclub en een wetboek ff 3 kantjes met text bij elkaar getypt voor een bezwaar. Toch een hele brief inclusief foto's terug gekregen. (ik sta zelfs op de foto met me hoofd, hij was van voren genomen :) ) Naja je kan daar weer op ingaan maargoed het feit dat je je 28 euro er allang uit hebt is toch wel voldoenend.

Maargoed dat was meer gein om te kijken of je er een beetje makkelijk onderuit kan komen, maar ik reed gewoon te hard, dus is die boete in principe ook terecht.

Dit was trouwens op een 80 weg waar ik 88 reed, ff achter motor aanjagen die niet geflitst werd :evil: mazzelaar had toch geen nummerbord van voren.

Maargoed 58 waar je 50 mag is procentueel al weer een heel stuk harder, dus betaal die 28 scheuro maar gewoon, zoveel is het ook weer niet.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

What the fuck is dat nou weer voor een FUCKING commentaar man... TJeeeesss.. zeg dan niets...
Steven

Hehe, tis gewoon mijn ervaring en mijn advies dude. Wat jij ermee doet moet je zelf weten :p
Merijn
Über-Spammer

Gewoon proberen! Al is het maar om de foto te krijgen! Als aandenken aan de muur hangen! :)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Merijn schreef:Gewoon proberen! Al is het maar om de foto te krijgen! Als aandenken aan de muur hangen! :)

Jah daar doen we het voor. :)
Steven

BTW bij mij bood die vriend het ana om te doen, ikzefl had er geeneens zin in om het uit te zoeken.

Maar idd die foto's kunnen wel leuk zijn, was het overdag of snachts? Als het snachts is zie je namenlijk geen ruk op die foto, alleen het nummerbord en bij mij toevallig me gezicht.
Steven

Ow trouwens als je verhaal te slap is geven ze geeneens een foto :D Een vriend van me had de foto gewoon opgevraagd en kreeg em niet, na nog een briefje mocht ie em alleen zien op het politiebureau en moest em daarna weer inleveren.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Steven (Fiets) schreef:BTW bij mij bood die vriend het ana om te doen, ikzefl had er geeneens zin in om het uit te zoeken.

Maar idd die foto's kunnen wel leuk zijn, was het overdag of snachts? Als het snachts is zie je namenlijk geen ruk op die foto, alleen het nummerbord en bij mij toevallig me gezicht.
overdag...

we (ik en een andere auto) reden bijde te hard door groen.. dus wil wel zien hoe hard die andere ook reed.. ps heb ik er weer een foto bij van hoe hij eruit zag tendens een flits sessie :D
Plaats reactie