Clio om je vingers bij af te likken! :p

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Een mening moet gegeven kunnen worden... maar het moet wel op een bepaalde hoogte blijven waardoor het wel leuk blijft en niet te kritisch word gedann..

dus niet TERING wat een lelijke klote bak..
maar>>

Sorry dit zal niet mijn auto worden. :)
jeroen.k

Sorry, dit zal niet mijn auto worden! :p
Stefijn

Nja, ik zal ook maar niet zeggen wat ik van dat gele ding vind dat op die andere pagina staat, want daarvan krijgt de eigenaar een trauma ben ik bang ;)
Jesper16v
Contacteer:

Stefijn schreef:Nja, ik zal ook maar niet zeggen wat ik van dat gele ding vind dat op die andere pagina staat, want daarvan krijgt de eigenaar een trauma ben ik bang ;)
De vraag hier is wat je van de clio vind!
jeroen.k

Stefijn schreef:Nja, ik zal ook maar niet zeggen wat ik van dat gele ding vind dat op die andere pagina staat, want daarvan krijgt de eigenaar een trauma ben ik bang ;)
Hij/zij zal vast wel vaker te horen krijgen dat men zn auto niet mooi vindt!

Boeit toch ook niet! Tenminste het zou mij niet boeien (maar ik zou hem ook niet zo extreem stylen)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

kijk ik wil helemaal geen meester spelen, niet dat ik het kan of wil.. want ik ben zelf ook nog maar leerling :D :lol:

maar oke..

>-)
Christian

Uuh deze heeft ook al op een meeting gestaan
:D

[img]http://members.lycos.nl/renaultfan/rtc/clio2.jpg[/img]

>-) ~Respect is Everything~ >-)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Moet zeggen hijs netjes hoor :) :lol:
Stefijn

Jesper16v schreef:
De vraag hier is wat je van de clio vind!
Dat heb ik al in lieflijke bewoordingen gezegd :)
jeroen.k schreef: Hij/zij zal vast wel vaker te horen krijgen dat men zn auto niet mooi vindt!

Boeit toch ook niet! Tenminste het zou mij niet boeien
Dat lijkt me helemaal waar
Rory

Als we dan toch met zn alle gal aan het spuwen zijn doe ik ook ff een schepje erop...

Heel het gezeik is begonnen om een R5 topic zo te zien (wat ik ervan heb gezien)

Nu komt er een Clio en de meningen zijn wederom verdeeld, maar dit keer geen moderator die zegt dat dat niet mag? Alsof een Clio wel afgezeken mag worden maar als een R5 een kwaad woord krijgt dan is het meteen slecht... Zal het wel verkeerd hebben hoor, ben ook maar mens ;) :D
Nick (germanstyle)

Rory schreef:Als we dan toch met zn alle gal aan het spuwen zijn doe ik ook ff een schepje erop...

Heel het gezeik is begonnen om een R5 topic zo te zien (wat ik ervan heb gezien)

Nu komt er een Clio en de meningen zijn wederom verdeeld, maar dit keer geen moderator die zegt dat dat niet mag? Alsof een Clio wel afgezeken mag worden maar als een R5 een kwaad woord krijgt dan is het meteen slecht... Zal het wel verkeerd hebben hoor, ben ook maar mens ;) :D
De clio stond er zelf eerde :lol:
Rory

Het gaat om het idee Nick :wink:
Niet om het een of ander, maar ik bedoel er geen haat mee te strooien! laat dat duidelijk zijn :D :lol:
marco

joh gewoon meedoen aan het belijd hiero alleen positieve dingen zeggen man :lol:
ff mijn mening over de clio , ik vindt het een hele mooie clio is niks mis mee ,ziet er toppie uit 8)
greetz marco
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Er kan best een slotje op hoor.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
jeroen.k

Rory schreef:Als we dan toch met zn alle gal aan het spuwen zijn doe ik ook ff een schepje erop...

Je hebt het idd verkeerd, de meningen over de Clio zijn wat liever en het gezeik is al veel langer bezig, ach...ik zeg maar zo, ik ben blij dat ik geen moderator (hier) ben!
Anonymous

hmmmm

volgens mij was het idee dat dat vijf topic is gelocked omdat het MASSAAL iemand's auto afkraken is.

Dit topic gaat erover dat iemand de auto juist mooi vind. Dat er ook een paar mensen zijn die hem niet mooi vinden en dat even netjes onderbouwen en vooral duidelijk zeggen dat het hun mening is, prima. Das wel ff heel wat anders dan met z'n allen alleen maar posten hoe lelijk je het werk van deze vent wel niet vind.

Als je iets echt heel lelijk vind hoef je dat toch niet te zeggen ? Net als je bij je schoonfamilie gaat eten en het is niet te vreten, dan zeg je toch ook niet "Gatverdamme dit zou ik me hond nog niet voorzetten ?". Terwijl het amper binnen te houden is zeg je dan ook gewoon dat het prima smaakt. Hooguit zeg je dan misschien dat jij er normaal wat minder zout in doet ofzo. ;-)
jeroen.k

Ploegah schreef: Als je iets echt heel lelijk vind hoef je dat toch niet te zeggen ? Net als je bij je schoonfamilie gaat eten en het is niet te vreten, dan zeg je toch ook niet "Gatverdamme dit zou ik me hond nog niet voorzetten ?". Terwijl het amper binnen te houden is zeg je dan ook gewoon dat het prima smaakt. Hooguit zeg je dan misschien dat jij er normaal wat minder zout in doet ofzo. ;-)
Sjeesus! Heb jij dit ook meegemaakt? Gatverdamme wat was die zuurkool vies! :lol:

Maar blijven lachen! :D
Rory

Het is gewoon een mooie Clio, vraag me af wat voor skirts erop hangen... enige info verder over de Clio verkrijgbaar? En Merijn, zonder die kappen ziet de Clio II er veel te speels uit... [/mening]
Anonymous

jeroen.k schreef:Sjeesus! Heb jij dit ook meegemaakt? Gatverdamme wat was die zuurkool vies! :lol:

Maar blijven lachen! :D
Ik weet niet of je wel eens in frankrijk 'andouille' (of andouillette) hebt gegeten ?

Das een soort worst van orgaanvlees. Het stinkt echt verschirkkelijk, maar ik wist nog niet dat het van orgaanvlees en andere smerigheid was gemaakt. Volgens mijn toenmalige schoonouders was het een specialiteit uit de streek (franse mensen) dus ik nam flink om te lten zien dat ik de streek helemaal OK vond.

Echt zelden zo iets smerigs gegeten. :-*

Maar braaf blijven lachen :D
bruno @af
Contacteer:

zijdrempels zijn van CARCEPT = universeel model, dus kan gemakkelijk van lengte gemaakt worden, en dan komt de 'luchtinlaat'-fwerkkap erover achteraan . Prijs ongespoten/ongemonteerd = 284,23 Euro . :wink:

Bruno
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Ploegah schreef:hmmmm

volgens mij was het idee dat dat vijf topic is gelocked omdat het MASSAAL iemand's auto afkraken is.

Dit topic gaat erover dat iemand de auto juist mooi vind. Dat er ook een paar mensen zijn die hem niet mooi vinden en dat even netjes onderbouwen en vooral duidelijk zeggen dat het hun mening is, prima. Das wel ff heel wat anders dan met z'n allen alleen maar posten hoe lelijk je het werk van deze vent wel niet vind.

Als je iets echt heel lelijk vind hoef je dat toch niet te zeggen ? Net als je bij je schoonfamilie gaat eten en het is niet te vreten, dan zeg je toch ook niet "Gatverdamme dit zou ik me hond nog niet voorzetten ?". Terwijl het amper binnen te houden is zeg je dan ook gewoon dat het prima smaakt. Hooguit zeg je dan misschien dat jij er normaal wat minder zout in doet ofzo. ;-)
Zoiets post ik net in een ander topic :)
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Rory

Bruno, is die Clio van jou ? zo jah, zijn die kappen op de lampen lastig te bevestigen? en die skirts evt ook? Alvast bedankt... :D
jeroen.k

Rory schreef:Bruno, is die Clio van jou ? zo jah, zijn die kappen op de lampen lastig te bevestigen? en die skirts evt ook? Alvast bedankt... :D
Nee, Bruno heeft een tuning-shop! :)
Rory

Kijk, dat scheelt natuurlijk ook wat ;)
Maar dan nog staan die vragen er, of als iemand anders dat weet danku :p
Michel S.
Contacteer:

Ik kan mijn mening nog niet echt opmaken over de auto. Vindt hem niet slecht op het eerste oog, en ziet er best gelikt uit.

Alleen zie ik een Corsa erin terug komen. Van normaal naar extreem en dan via een ander merk terug naar normaal.

Denk als die kapjes weg zijn, dat je mij dan gelukkiger zou maken. Maar wat boeit die gast nou of ik gelukkig ben :lol:

Maar op de schaal van mij:

"Ik zou me er zeker in laten zien"
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik vind het wel een mooi wagentje hoor! En het vele plastic vind ik allemaal nog wel meevallen zelfs. Het enige wat ik er echt NIET mooi aan vind is dat de bumper nie aansluit op de gril. Echt lelijk vind ik dat zelfs!
Mrtn
Car: R5GTT

Mooi Cliootje, ik vind het plastic gehalte wel meevallen.
Mrtn = Maarten
Michel Meganefreak
Contacteer:

Ploegah schreef:hmmmm

zo bedoelde ik het ook ongeveer Paul :)

1 dingetje wat ik nog over deze clio wil zeggen, hij is absoluut niet lelijk en qua hoeveelheid spoilerwerk is het absoluut geen tupperwareauto (gewoon normaal voorlip, skirt, vleugel, achterbumper) maar pers. vind ik dus de skirts minder, de voorlip niet netjes zitten en de koplampmasker ook niet zo geweldig. Omdat ik al veel mooiere clio's heb gezien vind ik deze dus wat minder, zeker van een auto die in het grootste blad op tuninggebied staat.......desondanks is hij wel orgineel met enkele delen en ik denk wel dat ik me er in zou durven vertonen, ik had het alleen anders gedaan (gelukkig anders reden we allemaal in dezelfde wagen) :D
Riël
Über-Spammer

Mooi! Dees is niet te druk, vaak hebben auto's zo veel poespas, dees is lekker strak. Maja als de koplampen mooi helder waren zou het sjieker zijn! Die kapjes vind ik ook maar nix.
bruno @af
Contacteer:

Rory schreef:Bruno, is die Clio van jou ? zo jah, zijn die kappen op de lampen lastig te bevestigen? en die skirts evt ook? Alvast bedankt... :D
Niet van mij dus, kappen zijn zeer gemakkelijk te kleven, idem mag gezegd worden van de drempels :wink:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Mooi cliootje... Echt gaaf man....

En als ik hem nie mooi had gevonden, had ik dat ook gezegd... :)
Plaats reactie