Clio om je vingers bij af te likken! :p
-
- Contacteer:
Beetje te "duits" met al dat plastic naar mijn idee.
Maar blijft een kwestie van smaak.
Post ook eens wat van de specs als die zo interessant zijn.
Post ook eens wat van de specs als die zo interessant zijn.
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Als ontwerper van Renault staat het huilen je toch nader dan het lachen...Als je jouw projectje zo verkrachten, DAMN.
-
- Über-Spammer
Die ziet er inderdaad gelikt uit 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ja ik heb het gelezen, vind het een vet ding
Niks extreems maar gewoon netjes

Niks extreems maar gewoon netjes
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
ik vind het wel een cool ding hoor! geef mij die sideskirts en die velgjes maar 

-
Ehhhhh heb jij wel een idee wat duitse stijl is??? Dat is echt geen veel plastic e.d. Deze velgen steken niet uit de wielkast en de velg is niet breder dan de band.Hans schreef:Beetje te "duits" met al dat plastic naar mijn idee.
De duitser werken veel meer met verlengingen in blik, minder op de auto is meer (is een bekende uitspraak)Een duitser had op zijn minst het renault logo weg gehaald en niet al die spoilers op zijn auto gedaan.
Deze auto is meer belgische of franse stijl.
Maar buiten dat, deze auto vind ik echt niks. Te veel plastic en de velgen zijn van die dingen die ik bij jaapy's velgenhandel ook kan kopen.

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
idd Nick dees is niet Duits getuned
Dit noemen ze meer de Japanse stijl met veel spiolers en grote velgen.
Dat is wel veel plastic werk.
Neemt niet weg dat dit toch een toffe clio is
Dit noemen ze meer de Japanse stijl met veel spiolers en grote velgen.
Dat is wel veel plastic werk.
Neemt niet weg dat dit toch een toffe clio is

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Ik vind hem ook wel OK, die wilen staan juist wel goed !
Maar ja over smaak enzo...
Maar ja over smaak enzo...
-
- Contacteer:
nee, niet zo mooi naar mijn smaak
typisch belgische tuning, die kijken niet wat mooi is voor de auto maar wat een mooie spoiler of skirt is en deze komt dan gewoon op de auto. Laatst zag ik bijv. een megane cabrio met een wingwest agressor voorbumper :-* (sorry hoor)
ik vind dat je alleen spoilers op je auto moet plakken als dit echt bij je auto hoort, kijk eerst naar de auto en zoek daar het mooiste bij. Blijf ook bij je stijl die je gekozen hebt, ik vind het benadrukken van de sportiefheid van de auto heel mooi (wat ik gepoogd heb op mijn eigen auto), maar een mooie auto die helemaal gecleand is (duits) vind ik ook prachtig.........als alles maar mooi gebeurd met als doel het verfraaien van je auto naar jou eigen smaak maar dat is slechts mijn bescheiden mening
op dit moment staat er ook een belgische megane cabrio in de GR8Performance, erg veel aan gedaan maar wel heel erg mooi
typisch belgische tuning, die kijken niet wat mooi is voor de auto maar wat een mooie spoiler of skirt is en deze komt dan gewoon op de auto. Laatst zag ik bijv. een megane cabrio met een wingwest agressor voorbumper :-* (sorry hoor)
ik vind dat je alleen spoilers op je auto moet plakken als dit echt bij je auto hoort, kijk eerst naar de auto en zoek daar het mooiste bij. Blijf ook bij je stijl die je gekozen hebt, ik vind het benadrukken van de sportiefheid van de auto heel mooi (wat ik gepoogd heb op mijn eigen auto), maar een mooie auto die helemaal gecleand is (duits) vind ik ook prachtig.........als alles maar mooi gebeurd met als doel het verfraaien van je auto naar jou eigen smaak maar dat is slechts mijn bescheiden mening

op dit moment staat er ook een belgische megane cabrio in de GR8Performance, erg veel aan gedaan maar wel heel erg mooi
-
I can't more agree with youMichel Meganefreak schreef:nee, niet zo mooi naar mijn smaak
ik vind dat je alleen spoilers op je auto moet plakken als dit echt bij je auto hoort, kijk eerst naar de auto en zoek daar het mooiste bij. Blijf ook bij je stijl die je gekozen hebt, ik vind het benadrukken van de sportiefheid van de auto heel mooi (wat ik gepoogd heb op mijn eigen auto), maar een mooie auto die helemaal gecleand is (duits) vind ik ook prachtig.........als alles maar mooi gebeurd met als doel het verfraaien van je auto naar jou eigen smaak maar dat is slechts mijn bescheiden mening![]()

Trouwens er bestaan ook veel mooiere Clio's dan deze. vind deze nogal best wel standaard en bovendien helemaal niet orgineel.
Als ik goed kijk, past die voorspoiler ook helemaal niet mooi op/bij de voorbumper.
-
- Contacteer:
het is eigenlijk jammer dat zo'n auto in de tuningmag staat
hier een fototje van hoe het dus niet moet (mijn mening)
[img]http://www.leensen.nl/pics/maasmechelen/23.jpg[/img]
hier een fototje van hoe het dus niet moet (mijn mening)
[img]http://www.leensen.nl/pics/maasmechelen/23.jpg[/img]
-
Zo'n bumper hoort op een jap auto.
Trouwens op die bronze/zwarte Clio staat het wel mooi
[off-topic] Michel, vergeet jij ons bakkie niet dit weekend
[/off-topic]
Trouwens op die bronze/zwarte Clio staat het wel mooi
[off-topic] Michel, vergeet jij ons bakkie niet dit weekend
-
- Contacteer:
uiteraard niet, tijd zat denk ikNick schreef:[off-topic] Michel, vergeet jij ons bakkie niet dit weekend[/off-topic]

-
haha, ik denk dat ik me wel weer een uur of 6 in totaal verveel in het hele weekendMichel Meganefreak schreef:uiteraard niet, tijd zat denk ikNick schreef:[off-topic] Michel, vergeet jij ons bakkie niet dit weekend[/off-topic]

Maar nu weer ff bij het topic blijven
Chris... Sluit dit topic dan ook maar meteen, want de intentie is hetzelfde, lijkt mij!
Refererend naar dit topic: http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 26#1149726
Refererend naar dit topic: http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 26#1149726
-
- Über-Spammer
beetje jammer dat het zo moet gaan. 

Vind ik ook! Maar je kan niet het 1 wel toelaten en het ander verbieden. Dat wekt irritatie op. Ik vind het sowieso jammer dat het allemaal zo gaat op het forum, maar blijkbaar is er geen andere oplossing. Helaas...Maik (WOOFER) schreef:beetje jammer dat het zo moet gaan.
-
ach whine toch niet zo
Op alle forums zeikt men elkaars dingen af. Op Tweakers elkaars computerkast en videokaart, op FOK elkaars kont, gezicht, tieten en auto's, dus waarom zouden we hier niet gewoon onze auto's kunnen afzeiken of ophemelen?
Volgens mij komt er over het algemeen geen ruzie van, dus wat is het probleem nou?
Maar goed, die discussie loopt hier blijkbaar al langer en ik wil me dr eigenlijk helemaal niet in mengen, dus sluit m maar (of gooi voor mijn part deze post weg
)

Volgens mij komt er over het algemeen geen ruzie van, dus wat is het probleem nou?
Maar goed, die discussie loopt hier blijkbaar al langer en ik wil me dr eigenlijk helemaal niet in mengen, dus sluit m maar (of gooi voor mijn part deze post weg

-
- Über-Spammer
Ligt er vooral aan hoe persoonlijk je het gaat opvatten, maar vooral hoe persoonlijk tegen over jou (jou bezit of wat dan ook) gedaan gesproken of gedacht word.
toch!.
toch!.
-
- Contacteer:
onzin, als je een auto tuned dan weet je dat er mensen zijn die het prachtig zullen vinden en dat er mensen zijn die het wagelijk vinden.
gem. reactie die ik krijg op mijn auto is positief, op snelwegen krijg ik hier en daar een duimpje.......maar af en toe ook een wegwerp gebaar of mensen komen naar me toe en zeggen dat ze het niet zo mooi vinden. Ik zit daar niet mee want mijn auto is naar mijn wens en ik vind dat ik iets aparts heb.
Op een forum moet je je mening kunnen geven (het is tenslotte een discussiebord) maar met respect voor degene die er tijd en geld in heeft gestoken. Ik zeg altijd dat vind ik niet zo mooi naar mijn mening, een persoon die zijn auto tuned niet voor de aandacht maar voor zichzelf zal hier maling aan hebben! Ik vind het dus een beetje onzin dat een topic over een auto wordt gesloten op een autoforum, oke bij die 5 kan je wat rare reacties verwachten maar een beetje humor mag toch (als het te ver gaat en het wordt afzeiken das dan gewoon erg jammer en degene die dat doet heeft gewoon geen respect voor ander mans trots). Die jongen die dat zo heeft gedaan aan zijn auto, heeft dat vast niet gedaan om een onopvallende auto te hebben en de conseqentie aan een opvallende auto is dat iedereen wel commentaar erop heeft.
Iets afkraken is een ander verhaal, zeggen dat je iets spuuglelijk vind dat kan niet maar zeggen dat het niet je smaak is dat lijkt mij toch geen misdrijf......
een goeie van tino (quote: "Ik ben van mening, dat je je auto styled en tuned voor jezelf. Als jij dit mooi vindt dan is dat jouw smaak.
Doe ik iets aan mijn 5 wat de rest van de wereld niet mooi vindt is dat hun probleem ik moet er mee rijden en als ik het mooi vindt dan is dat toch top."
gem. reactie die ik krijg op mijn auto is positief, op snelwegen krijg ik hier en daar een duimpje.......maar af en toe ook een wegwerp gebaar of mensen komen naar me toe en zeggen dat ze het niet zo mooi vinden. Ik zit daar niet mee want mijn auto is naar mijn wens en ik vind dat ik iets aparts heb.
Op een forum moet je je mening kunnen geven (het is tenslotte een discussiebord) maar met respect voor degene die er tijd en geld in heeft gestoken. Ik zeg altijd dat vind ik niet zo mooi naar mijn mening, een persoon die zijn auto tuned niet voor de aandacht maar voor zichzelf zal hier maling aan hebben! Ik vind het dus een beetje onzin dat een topic over een auto wordt gesloten op een autoforum, oke bij die 5 kan je wat rare reacties verwachten maar een beetje humor mag toch (als het te ver gaat en het wordt afzeiken das dan gewoon erg jammer en degene die dat doet heeft gewoon geen respect voor ander mans trots). Die jongen die dat zo heeft gedaan aan zijn auto, heeft dat vast niet gedaan om een onopvallende auto te hebben en de conseqentie aan een opvallende auto is dat iedereen wel commentaar erop heeft.
Iets afkraken is een ander verhaal, zeggen dat je iets spuuglelijk vind dat kan niet maar zeggen dat het niet je smaak is dat lijkt mij toch geen misdrijf......
een goeie van tino (quote: "Ik ben van mening, dat je je auto styled en tuned voor jezelf. Als jij dit mooi vindt dan is dat jouw smaak.
Doe ik iets aan mijn 5 wat de rest van de wereld niet mooi vindt is dat hun probleem ik moet er mee rijden en als ik het mooi vindt dan is dat toch top."
Laatst gewijzigd door Michel Meganefreak op do 5 sep 2002 12:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Dus als ik deze auto niet mooi vind moet ik ook niks posten???
*knip*
kvind em niet mooi, maar met een paar dingen eraf word ie wel mooier
*knip*
kvind em niet mooi, maar met een paar dingen eraf word ie wel mooier
Laatst gewijzigd door Jesper16v op do 5 sep 2002 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
gaan jullie nu echt ELK topic naar de haaien helpen ?? komaan zeg
-
- Contacteer:
Nog 9 dagen ?? ??
zie ander topic voor uitleg......

zie ander topic voor uitleg......
Liever niet, maar het lijkt erop dat het niet anders kan, want je mag je mening over een auto niet geven, BEHALVE als 'ie positief is. Beetje raar, maar daar lijkt het wel op!bruno (ataf) schreef:gaan jullie nu echt ELK topic naar de haaien helpen ?? komaan zeg
tja ik snap er ook niks van , je mag niet eens je eigen mening geven hiero ,waar zijn we dan mee bezig???,het is een vrij land hiero en je mag toch wel je eigen mening geven over iets,het gaat hier helemaal de verkeerde kant uit zoMerijn schreef:Liever niet, maar het lijkt erop dat het niet anders kan, want je mag je mening over een auto niet geven, BEHALVE als 'ie positief is. Beetje raar, maar daar lijkt het wel op!bruno (ataf) schreef:gaan jullie nu echt ELK topic naar de haaien helpen ?? komaan zeg

greetz marco