Friday Nightmeeting Bodegraven. I
ja je was ook niet op Speed, dus snap je deze kreet van Opa ook niet 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik denk wel dat wel snel de 100 gaan halen

ik denk het ook. we gaan beginnen.... 

-
- Contacteer:
Volgens sommigen moet ik hier nu iets nuttigs zeggen?? 

Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
ja of je vrijdag komt op de FNB??
en maik?
chris?
edwin?
stevie is er niet...
en maik?
chris?
edwin?
stevie is er niet...

-
- Über-Spammer
gaan we de 100 halen ?? 
[stevie mode]Maik (WOOFER) schreef:gaan we de 100 halen ??
hmmz spuit 11

[/stevie mode]
neem je nog wat lekkers
mee Janine??

Ik denk dat hij Chris R19 bedoeld..Janine schreef:Chris schreef:Maar Steven, ach, tja..GGG.Ray (Zonnebril) schreef:ja of je vrijdag komt op de FNB??
en maik?
chris?
edwin?
stevie is er niet...
Hé mannen, ik kom ook hoor!!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
ehh, eerlijk of een beleefd antwoord??Janine schreef:Heb je aan mij weer niet genoeg??Ray (Zonnebril) schreef:neem je nog wat lekkersmee Janine??
![]()

-
- Über-Spammer
ik dacht het ookJanine schreef:Tuurlijk gaan we de 100 halen... Wat dacht jij dan...???Maik (WOOFER) schreef:gaan we de 100 halen ??

MMMMM!!!!! Jaaahhniennhe..Janine schreef:Heb je aan mij weer niet genoeg??Ray (Zonnebril) schreef:neem je nog wat lekkersmee Janine??
![]()

Janine, stikker er al op? Knippers er al in?
je loopt gewoon achter in het gesprek Maik let eens op wil je.... 

Ach, doe maar iets wat zorgt dat er een makkelijke reactie op te geven is....Ray (Zonnebril) schreef:ehh, eerlijk of een beleefd antwoord??Janine schreef:Heb je aan mij weer niet genoeg??Ray (Zonnebril) schreef:neem je nog wat lekkersmee Janine??
![]()
Een beetje vreemd is best lekker
voelen
horen
zien
proeven

horen
zien
proeven

Nee sorry Chris, nog niet aan toe gekomen... Maar zoals ik laatst al zei... die knippers doe ik waarschijnlijk pas als de boel goed gericht is... anders is het nog geen gezicht... Dan heb ik mooie witte scheve knippers....Chris schreef:MMMMM!!!!! Jaaahhniennhe..Janine schreef:Heb je aan mij weer niet genoeg??Ray (Zonnebril) schreef:neem je nog wat lekkersmee Janine??
![]()
![]()

-
- Über-Spammer
Geen idee.. ik volg het niet..Chris schreef:Voel ik hier een lichtelijke irritatie?Ray (Zonnebril) schreef:je loopt gewoon achter in het gesprek Maik let eens op wil je....
maar we zijn bijna bij de 100...

**** 99 *****

Laatst gewijzigd door Maik (WOOFER) op wo 4 sep 2002 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
gvd die hond heeft de 99 te pakken.... argh!! 

AARRGHH, en je had er zoveel haast mee... Of wou je gewoon mijn stem horen?Janine schreef:Nee sorry Chris, nog niet aan toe gekomen... Maar zoals ik laatst al zei... die knippers doe ik waarschijnlijk pas als de boel goed gericht is... anders is het nog geen gezicht... Dan heb ik mooie witte scheve knippers....Chris schreef:MMMMM!!!!! Jaaahhniennhe..Janine schreef:Heb je aan mij weer niet genoeg??Ray (Zonnebril) schreef:neem je nog wat lekkersmee Janine??
![]()
![]()
En zeg nou niet: "Tuurlijk Chris".
-
- Über-Spammer
Tuurlijk ik let wel een beetje opRay (Zonnebril) schreef:gvd die hond heeft de 99 te pakken.... argh!!

en dan weet ik het wel weer, straks heeft 1 van ons de 100, en dan doet die ene modder-eter onder ons even de post editten naar zijn naam.... dat is in het verleden al eens eerder gebeurd namelijk 

Allereerst had Tijn alles besteld en dat was voordat we wisten dat er gericht moest worden. Stickers lukt misschien nog wel en nee ik weet nog niet waar.....Chris schreef:AARRGHH, en je had er zoveel haast mee... Of wou je gewoon mijn stem horen?Janine schreef:Nee sorry Chris, nog niet aan toe gekomen... Maar zoals ik laatst al zei... die knippers doe ik waarschijnlijk pas als de boel goed gericht is... anders is het nog geen gezicht... Dan heb ik mooie witte scheve knippers....Chris schreef:MMMMM!!!!! Jaaahhniennhe..Janine schreef:Heb je aan mij weer niet genoeg??Ray (Zonnebril) schreef:neem je nog wat lekkersmee Janine??
![]()
![]()
En zeg nou niet: "Tuurlijk Chris".
-
- Über-Spammer
Dus...
hahah
ik heb hem nog steeds jullie niet
hahah
ik heb hem nog steeds jullie niet

Wat een slechte gedachten, dat zouden wij nooit doen.....Ray (Zonnebril) schreef:en dan weet ik het wel weer, straks heeft 1 van ons de 100, en dan doet die ene modder-eter onder ons even de post editten naar zijn naam.... dat is in het verleden al eens eerder gebeurd namelijk

Eerlijk? Wat een mothafucka..Ray (Zonnebril) schreef:en dan weet ik het wel weer, straks heeft 1 van ons de 100, en dan doet die ene modder-eter onder ons even de post editten naar zijn naam.... dat is in het verleden al eens eerder gebeurd namelijk
-
- Über-Spammer
100% zeker dat dat gebeurdRay (Zonnebril) schreef:en dan weet ik het wel weer, straks heeft 1 van ons de 100, en dan doet die ene modder-eter onder ons even de post editten naar zijn naam.... dat is in het verleden al eens eerder gebeurd namelijk