Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Beste Bas,
Ervaar jij dit soort opmerkingen zelf niet als een beetje belerend? Sommigen onder ons ervaren dit wel zo en zullen, als jullie forum moderators met deze vorm van censuur te lang doorgaan, het forum de rug toekeren. Persoonlijk denk ik dat sommige zaken best uitgepraat mogen worden in een topic, zo worden er dingen opgelost. Daarna kunnen we weer gewoon verder praten over Renaultjes.

(Ps. verwijder dit topic s.v.p. niet zodat anderen dit ook nog kunnen lezen.)

Bij voorbaat dank,

Feiko Wierda
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Feiko schreef:Beste Bas,
Ervaar jij dit soort opmerkingen zelf niet als een beetje belerend? Sommigen onder ons ervaren dit wel zo en zullen, als jullie forum moderators met deze vorm van censuur te lang doorgaan, het forum de rug toekeren. Persoonlijk denk ik dat sommige zaken best uitgepraat mogen worden in een topic, zo worden er dingen opgelost. Daarna kunnen we weer gewoon verder praten over Renaultjes.

(Ps. verwijder dit topic s.v.p. niet zodat anderen dit ook nog kunnen lezen.)

Bij voorbaat dank,

Feiko Wierda
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat jullie elkaar iedere keer uit blijven lokken en daar op reageren. Als daar vervolgens op gemodereerd worden zijn wij belerend bezig. Dat vind ik een beetje de zaken omdraaien.

Mensen die moeite hebben met hoe het er hier aan toe gaat zijn niet verplicht hier te komen. Je kunt gebruik maken van dit forum als je dat wilt, als je het er niet gezellig meer vind, staat het je vrij om een ander forum op te zoeken.

Regels zijn er overal, dus ook hier. Dat die regels niet duidelijk beschreven zijn en dat er af en toe ingegrepen moet worden (hetgeen nogal eens schokkend overkomt heb ik het idee) ligt puur aan het feit dat het er hier gemoedelijk aan toe gaat en ingrijpen eigenlijk nooit nodig is. Ik vind dat echter geen reden om dan ook maar nooit meer in te grijpen.

Iedereen maar zijn gang laten gaan op het forum in een topic dat ergens anders over gaat is niet de bedoeling, als je dingen uit wilt praten, dan bel je elkaar maar of je gaat irc'en of msn'en. Niet de hele wereld hoeft mee te genieten over discussies zoals die bijvoorbeeld hier gevoerd werden.

Iedereen is welkom, gebruik van de site is vrij, maar wel met inachtneming van fatsoensregels/netiquette.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
~thijs~
Contacteer:

mmmmm volgens mij gaat dit topic nu net worden waar jullie het nu over hebben :lol:
Tom
Moderator
Car: MB

Ik vind het gewoon terecht dat er op sommige momenten ingegrepen word! Zoals het er nu aan toe gaat vind ik wel ok. Dus als we allemaal nog een (heel) klein beetje na blijven denken is er denk ik helemaal geen reden tot onrust
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

ff modder-eten:

svp in nl.chat. topic moved.

foei ! ;-)

verder sluit ik me aan bij bas
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 4 sep 2002 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
~thijs~
Contacteer:

Ploegah schreef:ff modder-eten

svp in nl.chat.

foei ! ;-)

verder sluit ik me aan bij bas
:lol: :lol: :lol:
Mickael

Geachte mod,

Ik heb een vraag: Wie en waarom heeft gisteren het topic = OFFTOPIC gedelet?

Ik vind het erg jammer dat deze topic is weg gehaald zonder een antwoord of reactie te geven op een post van Marinus16V.

In zijn post geeft hij aan zich te storen aan bepaalde mod., aangezien ik dit met hem besproken heb en eigenlijk ook volledig met hem eens ben had ik daar toch wel een reactie op verwacht.

Ik vind het namelijk onzettend raar dat als er een nieuwe persoon zich heeft aan gemeld en een vraag steld er op een onwijze botte manier geantwoord word door een van de mod. in plaats van dat hij een aantal Topic's er bij vermeld waar dat al eerder is besproken geeft deze persoon op een onzettende lullig manier van dit is al eerder bespreken gebruik de zoek optie. Dit is toch niet de manier dat we hier met elkaar om gaan toch?

Ohja als dit topic zo weer weg is weet ik voldoende.

En nee ik ga geen namen noemen zo ben ik dan ook weer niet.
Anonymous

Waarom zou je geen namen noemen dan ?

Nu laat je ons allemaal in spanning !!
-Ray-
Contacteer:

ik weet wel wie het niet is ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
jeroen.k

denk dat het over de vraag gaat of er een turbo op de R5 GTR(?) past!

Denk je ook niet?

Ikzelf zie dit allemaal niet zo serieus! Een geintje moet kunnen en je kunt ok net altijd aardig blijven en steeds hetzelfde antwoord geven. De mod's doen het ook voor hun plezier! Als iemand iets post zou die ook het stukje uitleg kunnen lezen die je te zien krijgt bij je eerste post! (of is dat niet meer?)
Mickael

Prima PAUL,

Als je het dan toch zo graag wil weten zal ik je vertellen. Ik baal van JOU. Dit had je waarschijnlijk toch al begrepen.

Ik vind het erg raar dat dat topic op eens weg is. Als dit de manier is om alles maar stilletjes te krijgen moet ik daarvan :-* .

En als de heren zeggen dat ze harder in gaan grijpen geef dan ook zelf eens het goede voorbeeld!

Ik geloof dat ik met deze post weer vrienden ga maken :(
Robert dB.

Ik heb geen idee waar die gebleven is Mickael. Maar misschien is het op te lossen middels een paar pm's of email's? Of nog beter, elkaar even aanspreken bij een meeting of FNB. Hopelijk kunnen we daarna NOG leuker met elkaar om gaan!
jeroen.k

Mickael schreef:Prima PAUL,

Als je het dan toch zo graag wil weten zal ik je vertellen. Ik baal van JOU. Dit had je waarschijnlijk toch al begrepen.

Ik vind het erg raar dat dat topic op eens weg is. Als dit de manier is om alles maar stilletjes te krijgen moet ik daarvan :-* .

En als de heren zeggen dat ze harder in gaan grijpen geef dan ook zelf eens het goede voorbeeld!

Ik geloof dat ik met deze post weer vrienden ga maken :(
Ach op zich moet dit gezegd kunnen worden vindt ik. Maar is het mischien niet iets om duidelijker aan te geven wie de mod's precies zijn en wie wat heeft verwijderd? (door PM ofzo?, of eerst locken met naam erbij en dag later verwijderen?) Dan krijgt Paul iig niet de schuld voor dingen die hij helemaal niet heeft gedaan. Ik bedoel hoe kun je zeker weten dat Ploeg je topic heeft gedelete? Maar ja, het wordt hier met de dag gezelliger, terwijl er eigenlijk niks aan de hand is. We zijn toch geen politiek correct clubje ouw wijven die bingo-avondjes organiseren? We zijn een stelletje jong enthousiastelingen die veel van Renaults houden. Dan mag er best wel es wat gegeind worden---> ook door de mod's uiteraard!
Anonymous

Zo daar kunnen we wat mee, als je kritiek hebt kan je dat gewoon zeggen, dan kan ik er ook gewoon op reageren.

Ik heb, zoals ik al erder verteld heb, de jongen in kwestie in een latere post (in dat zelfde topic binnen een uurtje ofzo) hartelijk welkom geheten en hem uitgelegd waarom ik die opmerking postte.

Ik heb er geen idee dat dat topic waarin 'die vraag' weg was, ik wist niet eens dattie bestond in de first place.

Over marinus, blijkbaar zit hem mijn kritiek nogal dwars (topic over de blue sport velgen), maar daar kan hij toch ook gewoon in dat topic over reageren ? Trouwens, op de FNB vorige week zei hij er ook niets over. Zo zie ik er niets van natuurlijk.

en dan nog over de PM's, daar geloof ik niet zo in. Als je een probleem hebt moet je daar gewoon over kunne praten, op een normale manier, en als dat niet meer gaat kom je mekaar wel tegen op de FNB en sprrek je het ff uit.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 4 sep 2002 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.
~thijs~
Contacteer:

Thijs RSI schreef:mmmmm volgens mij gaat dit topic nu net worden waar jullie het nu over hebben :lol:
Ik zei het toch! :lol: :p
Jeroen V
Contacteer:

foei, de zomer is echt voorbij he! :lol:
Mickael

He robert,

Jij kent me wel een beetje en ik denk dat je weet dat ik de beste bedoelingen heb. Maar op het moment dat er een opmerking wordt gepast over de mod. verwacht ik daar toch wel een reactie op. De dag erop kom ik op mijn werk en is dat topic weg (zit alleen op mijn werk op DE site). Wat mij toch wat vraag tekens geeft.

Ik kan me wel gaan inhouden, maar nu ie er toch om vraagt kan ik het maar beter kwijt zijn. Als ik nu de enige was dan had ik niet z'n ophef overgemaakt maar nu wel. Het valt me de laatste tijd op dat het forum steeds maar achteruit gaat in kwaliteit. Kijk alleen maar naar het topic FNB ik moet eerst 4 pagina's aan ONZIN lezen voordat er ook maar iets staat over de FNB. Gebruik voor dat soort onzin een ACT Chat topic.
Merijn.V
Contacteer:

Namen zijn niet relevant, het gaat om de boodschap.
En van een boodschap kunnen we iets leren.

Het gaan om structureel gedrag door telkens dezelfde mensen, die vervolgens vanuit hun RTC-status andere mensen op hun gedrag aanspreken.

Daarnaast wordt er door bijvoorbeeld Bas uitgedragen dat strenger gemodereerd gaat worden, wat volgens mij in verkoop topics erg wenselijk is, maar ook daar waar mensen een vraag stellen er oeverloos over andere dingen gezwamd wordt.

En vervolgens wat ziet mijn verbazing, exact dezelfde mensen gaan nog meer off-topic onzin posten, terwijl er nog steeds een RTC-iets onder hun naam staat.

Mijn vraag nu dus: Stemmen jullie RTC-offcials en Moderators dit niet met elkaar af of gelden er voor jullie andere regels dan voor de rest van de mensen?

En overigens kan ik mij volledig bij de uitlatingen hoe ongelukkig en direct ook van Mickael aansluiten.
Laatst gewijzigd door Merijn.V op wo 4 sep 2002 14:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

Dit gaat weer heerlijk uit de klauw lopen zo :(

Laten we gewoon allemaal eens niet te moeilijk doen.
Als iemand een geintje maakt, stoor je er dan niet teveel aan, bovendien staan er dan toch meestal wel duidelijk de nodige smileys achter.
Kan natuurlijk voorkomen dat je het ff verkeerd opvat, maar maak daar geen halszaak van.
Uiteindelijk komen we hier allemaal omdat we dezelfde hobby hebben en die is toch niet elkaar afzeiken?
Uiteindelijk wordt je vraag toch wel beantwoord en daar gaat het om.

Moderators moeten gewoon hun werk doen naar hun eigen goedvinden, en wij kunnen ervan uitgaan dat ze elkaar daar wel op controleren.

Dit soort dingen is gewoon inherent aan forums op t internet, daar zul je mee moeten leren leven als je er gebruik van wilt maken.
Bovendien houden die melige reacties het forum leuk om te lezen. Heb me gisteren suf gelachen om 200 Bert en Ernie posts :)

Verder vind ik dat we hier nu niet weer 100-en posts over hoeven te gaan maken, iedereen is vrij om te komen en gaan, bevalt het je niet zoals het is je hoeft hier niet te komen hoor!
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
jeroen.k

As I would say...

Guys, its a discussionforum.
It has got like 1000 users.
They cant all agry to each other.
So don't cry about it!

:D

P.S. My Englisj is very best! :p
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Hans schreef:Verder vind ik dat we hier nu niet weer 100-en posts over hoeven te gaan maken, iedereen is vrij om te komen en gaan, bevalt het je niet zoals het is je hoeft hier niet te komen hoor!
Ik bedoel maar...
Het is dus toch niet zo moeilijk als ik dacht ;-) (ja een geintje)
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Welkom op de renault zeik site.
Zijn we allemaal ongesteld geworden ofzo?
Wat een gelul allemaal de laatste tijd.
Slappe geouwehoer!
~thijs~
Contacteer:

CycoMiko schreef:Welkom op de renault zeik site.
Zijn we allemaal ongesteld geworden ofzo?
Wat een gelul allemaal de laatste tijd.
Slappe geouwehoer!
Sorry ik had een beetje moeite met die tampon :lol:
Merijn.V
Contacteer:

Ploegah schreef: Over marinus, blijkbaar zit hem mijn kritiek nogal dwars (topic over de blue sport velgen), maar daar kan hij toch ook gewoon in dat topic over reageren ? Trouwens, op de FNB vorige week zei hij er ook niets over. Zo zie ik er niets van natuurlijk.
Conclusies trekken is niet je sterkste punt Paul.
En blijkbaar ben je je ook niet bewust van enige voorbeeld functie als RTC-official.

Jammer dat je alleen jezelf serieus neemt.
bruno @af
Contacteer:

amen :wink:
~thijs~
Contacteer:

Ik vind dat we nu weer lief tegen elkaar moten doen :p
Jeroen V
Contacteer:

dikke lol zulke topics lezen :lol: :wink:
jeroen.k

Marinus16V schreef:
Ploegah schreef: Over marinus, blijkbaar zit hem mijn kritiek nogal dwars (topic over de blue sport velgen), maar daar kan hij toch ook gewoon in dat topic over reageren ? Trouwens, op de FNB vorige week zei hij er ook niets over. Zo zie ik er niets van natuurlijk.
Conclusies trekken is niet je sterkste punt Paul.
En blijkbaar ben je je ook niet bewust van enige voorbeeld functie als RTC-official.

Jammer dat je alleen jezelf serieus neemt.
Ik neem hem (en alle "RTC-Officials") erg serieus en vindt het juist fijn dat ze laten blijken "mensen" te zijn!

Oftwel de hamvraag: "Ooit een normaal mens ontmoet?...en beviel het?"

Oftwel, iedereen zit hier voor zijn plezier inclusief de mod's mogen die dan ook een grapje maken?

Gelukkig is iedereen anders en zijn hier zowel serieuze mensen als minder serieuze mensen en laat iedereen gewoon in zn waarde!

Net als zovaak gezegd alle uitspraken die volgens iemand als storend opgevat worden zijn vaak niet zo bedoeld! Het is een kwestie van klemtoon! So chill, lay back and enjoy!
Mickael

Ploegah schreef:Zo daar kunnen we wat mee, als je kritiek hebt kan je dat gewoon zeggen, dan kan ik er ook gewoon op reageren.

Ik heb, zoals ik al erder verteld heb, de jongen in kwestie in een latere post (in dat zelfde topic binnen een uurtje ofzo) hartelijk welkom geheten en hem uitgelegd waarom ik die opmerking postte.

Ik heb er geen idee dat dat topic waarin 'die vraag' weg was, ik wist niet eens dattie bestond in de first place.

Over marinus, blijkbaar zit hem mijn kritiek nogal dwars (topic over de blue sport velgen), maar daar kan hij toch ook gewoon in dat topic over reageren ? Trouwens, op de FNB vorige week zei hij er ook niets over. Zo zie ik er niets van natuurlijk.

en dan nog over de PM's, daar geloof ik niet zo in. Als je een probleem hebt moet je daar gewoon over kunne praten, op een normale manier, en als dat niet meer gaat kom je mekaar wel tegen op de FNB en sprrek je het ff uit.
Paul,

Ten eerste spreek ik voor mij zelf en niet voor marinus16V. Of hij problemen met jou heeft weet ik niet.

Je zegt nu wel dat je er later uitleg over hebt gegeven, maar Ik vind dat je dat eerst had moeten doen ZEKER als mod., maarja daar verschillen wij al van gedachte. Als mij dat was overkomen was ik dus niet meer op deze site geweest.

En over die velgen daar weet ik niets van?????

En ja op de FNB kun je daar met elkaar over praten, maar ik ben nu niet in de gelegenheid om te kunnen komen, hoewel ik de laatste keren jou ook daar niet gezien heb.

Maar al dit was eigenlijk niet alleen maar voor jou bedoeld. Maar voor de mod. in het algemeen, prima als jullie strenger toezicht houden ben ik ECHT absolut voor. Maar doe het dan zelf ook goed.

Ik reageer misschien weer wat te heftig, maar het speeld al langer en ben zeker niet de enige. Ben alleen weer eens de enige die zijn mond open trekt.
Riël
Über-Spammer

Tja iedereen heeft een beetje gelijk, de een wil het zo de ander wil het zo. 't forum is opgezet door een aantal mensen en zij zijn gewoon de baas. Veel kunnen we 'r niet aan doen he. Ze mogen zeker een beetje reeel blijven, maar echt erg is 't niet hier. Ik kan er nog om lachen in elk geval, al dat gemiereneuk (moet het toch weer noemen ;) )

Groetjes!
Hans (-=Sleepie=-)
Contacteer:

OK, dan misschien maar de noodoplossing??

Selecteer de 3 mooiste meiden van het forum dan maar als moderator, plaats er een duidelijke foto bij en wedden dat er dan een stuk minder wordt gezeurd over dit soort dingen ? :D

(Ik zal erbij zeggen dat dit een geintje is, anders voelen die moderators zich straks weer aangevallen :) )
Project 2004 - Willy gaat weer rijden ! En ... een GTT of toch een S4 ??
Kijk ook eens op http://www.clio-williams.com
jeroen.k

Riël schreef:Tja iedereen heeft een beetje gelijk, de een wil het zo de ander wil het zo. 't forum is opgezet door een aantal mensen en zij zijn gewoon de baas. Veel kunnen we 'r niet aan doen he. Ze mogen zeker een beetje reeel blijven, maar echt erg is 't niet hier. Ik kan er nog om lachen in elk geval, al dat gemiereneuk (moet het toch weer noemen ;) )

Groetjes!
Miereneuker!!! :lol:
Anonymous

Mickael schreef: Paul,

Ten eerste spreek ik voor mij zelf en niet voor marinus16V. Of hij problemen met jou heeft weet ik niet.

Je zegt nu wel dat je er later uitleg over hebt gegeven, maar Ik vind dat je dat eerst had moeten doen ZEKER als mod., maarja daar verschillen wij al van gedachte. Als mij dat was overkomen was ik dus niet meer op deze site geweest.
OK
Mickael schreef: En over die velgen daar weet ik niets van?????

En ja op de FNB kun je daar met elkaar over praten, maar ik ben nu niet in de gelegenheid om te kunnen komen, hoewel ik de laatste keren jou ook daar niet gezien heb.

Maar al dit was eigenlijk niet alleen maar voor jou bedoeld. Maar voor de mod. in het algemeen, prima als jullie strenger toezicht houden ben ik ECHT absolut voor. Maar doe het dan zelf ook goed.

Ik reageer misschien weer wat te heftig, maar het speeld al langer en ben zeker niet de enige. Ben alleen weer eens de enige die zijn mond open trekt.
Hmm das jammer, ik was er de afgelopen twee keer toch wel degelijk ! (ben er meestal van 19:30 tot 22:00)

Ik vind het prima dat je zo reageerd dan er tenminste over gesproken worden.
Ad van Haperen
Contacteer:

eeeh ik zal nu miss wel een beetje als dikke strond door een theezeef overkomen (erg langzaam dus) maar ik ben hier toch ook wel elke dag te vinden (post alleen nie zoveel omdat ik zie zoveel verstand heb van auto's dus dan heb het ook geen zin om onzin antwoorden te gaan geven vind ik (heb je dan toch niets aan)) maar waar gaat het nu eigenlijk precies over? wat word er nu ineens anders gedaan door de "leiders" heb namelijk nog nie echt veel gemerkt (kan aan mij liggen hoor) ik vind het eigenlijk allemaal best goed gaan op "ons" forum. Kijk maar eens naar andere forums dan is dit forum echt heilig hoor!
Plaats reactie