Passen spatborden van een gewone 5 op een GTT??
- Geert Claes
Passen de spatborden en de motorkap van een gewone 5 op een GTT ?? Eventueel mits kleine aanpassingen.

- Geert Claes
ok ik dacht dat ik alleen een deel gaten moest bijmaken, maar blijkbaar is er dus nog een verschil, de motorkap past dus. Bedankt 
De voorschermen kun je bij klik hier: auto-onderdelen.com gewoon bestellen voor 32.50 incl spatbordverbreder. (wel imitatie, maarja verschil zul je nauwelijks zien)
De achterschermen wordt wat lastiger, je kan die van een originele 5 monteren, alleen kun je bij grotere velgen (15" en andere ET-waardes) wel eens wat aanlopingen horen, misschien kun je ze wat hoger uitslijpen, maar dat moet je zelf even bekijken
Uiteraard moet je dan ook de gaajes even overboren, maar dat spreekt voor zich.
En zoals Hans al had gemeld, de 'normale' motorkap kun je zo overnemen, deze is zelfs lichter dan de GTT-kap.
De achterschermen wordt wat lastiger, je kan die van een originele 5 monteren, alleen kun je bij grotere velgen (15" en andere ET-waardes) wel eens wat aanlopingen horen, misschien kun je ze wat hoger uitslijpen, maar dat moet je zelf even bekijken
Uiteraard moet je dan ook de gaajes even overboren, maar dat spreekt voor zich.
En zoals Hans al had gemeld, de 'normale' motorkap kun je zo overnemen, deze is zelfs lichter dan de GTT-kap.
- Geert Claes
Ok bedankt, het ging dus om de voorste, en de verbreder heb ik zelfs niet nodig.